Ik wel, ik ben onsterfelijk... Althans, hier binnen mijn bureau is mijn naam inmiddels wel onsterfelijk (verbonden met het koffieapparaat)...
Maar voor jouw beeldvorming:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Prinslover schreef:Anouk: Jij laat je toch niks vertellen door mannen zeker. Hihi. Nee hoor, jammer dat hij zo reageerde.. maar zou wel ideaal zijn, paard aan huis!! Wat is dat toch iedere keer met Jasmijn en Sam
? Heeft zich een spektakel afgespeeld toen ze een ritje op hem ging maken
?
Jasmijn; Leuk jij ook hier. Post eens ego berichtje !!
Hoe is het met bandiet?
Citaat:Gequote van de NRPS site: Driejarige merries waren er niet, maar er kwamen wel talentvolle vierjarige en oudere voor stamboekopname naar Assendelft. Drie vierjarige merries bezetten de kopplaatsen met eerste premies, met als eerste een dochter van Marlon uit een merrie van Flemmingh x Zoogedacht x Persian Path xx. Deze Victoria HM werd gefokt door D. Verschoof uit Barendrecht en is eigendom van C.Q.W.A. Vermeulen uit Westmaas. Een aansprekende, langgelijnde merrie met een heel mooie hoofd-halspartij, die heel goed kan stappen en in draf over veel gummi bleek te beschikken. Haar grootste probleem is dat ze maar 1.58 m. hoog is - mede daardoor ging de kampioenstitel aan haar neus voorbij - maar ze is wel goed in de verhoudingen gebouwd en maakt zich in de beweging aan de hand en onder het zadel groter.