Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lusitano schreef:Goedemorgen meiden!!!!
gisteren voor het eerst sinds een week weer met Sam gereden, was ziek...
Even ´on record´ Sam is zo´n lekker ding....we hebben gisteren weer gespeeld samen. Ik ben zoooooooo verliefd op mijn paard! (uberpenny!)
Citaat:Cloris, hoe was je wedstrijd zondag!! (foto´s van?)
Citaat:Ik ben zondag wezen kijken bij een paardje dat te koop staat met een stalgenote. Een andalusier hengst, Caribe (met dat ene blauwe oog). Wat een droppie. Echt totaal geen hengsten gedrag, niks.
Zij had wel wat moeite met zijn gevoeligheid tijdens het rijden maar ik vond het een leuk setje. Een groen paard is nooit makkelijk. leuk diertje wel! Heel scheef in zijn lijf nog...wordt wel een leuke barokke prop als er spieren op zitten!
cloris schreef:Heerlijk, Noordwijkerhout heb ik jaren gewoond, mijn vorige paard stond daar ook vlakbij de duinrand
DinkeyGirl schreef:cloris schreef:Heerlijk, Noordwijkerhout heb ik jaren gewoond, mijn vorige paard stond daar ook vlakbij de duinrand
Wij waren bij manege Bakker! Het was daar echt heel erg mooi! Ik wil ook nog een keer samen met jou op strandrit hor
Lusitano schreef:Goedemorgen meiden!!!!
Even ´on record´ Sam is zo´n lekker ding....we hebben gisteren weer gespeeld samen. Ik ben zoooooooo verliefd op mijn paard! (uberpenny!)
Cloris, hoe was je wedstrijd zondag!! (foto´s van?)
Ik ben zondag wezen kijken bij een paardje dat te koop staat met een stalgenote. Een andalusier hengst, Caribe (met dat ene blauwe oog). Wat een droppie. Echt totaal geen hengsten gedrag, niks.
Zij had wel wat moeite met zijn gevoeligheid tijdens het rijden maar ik vond het een leuk setje. Een groen paard is nooit makkelijk. leuk diertje wel! Heel scheef in zijn lijf nog...wordt wel een leuke barokke prop als er spieren op zitten!
Lusitano schreef:cloor, hoe zit jij komend weekend ivm vlechten!
Furia schreef:Lusitano schreef:Goedemorgen meiden!!!!
Cloris, hoe was je wedstrijd zondag!! (foto´s van?)
Ik ben zondag wezen kijken bij een paardje dat te koop staat met een stalgenote. Een andalusier hengst, Caribe (met dat ene blauwe oog). Wat een droppie. Echt totaal geen hengsten gedrag, niks.
Ik ben stiekem beetje verliefd op Caribe.. Hij is echt knap!
En, gaat ze hem kopen?
cloris schreef:Lusitano schreef:cloor, hoe zit jij komend weekend ivm vlechten!
redelijk goedgeen wedstrijd dus
![]()
Enne strandritje Schoorl Bergen? of bij Strand Hargen, daar heb je een inmense parkeerplaats
Lusitano schreef:Wat dacht je van zaterdag? In de ochtend?
madelief88 schreef:Ik wil ook binnenkort met Fuur strandrit maken!
Misschien kan ik ook mee?
Schoorl is idd mooi, als je dan verzamelt op de parkeerplaats naast Poelenburgh is dat goed mogelijk!
Cloris mooie punten!
Lusitano schreef:Cloor, ik had het nog over vlechten. jij wilt nu zaterdag een strandrit maken?![]()
Vind ik ook leuk hoor!