Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marus schreef:Ik zet mijn zoektocht even on hold. Op dit moment andere belangrijke drukte. Zoals een moeder met een gebroken heup.
Ik geniet gewoon eerst maar verder van mn ‘leen’ fries. En van mijn dochter. Hobbelt leuk mee met de wedstrijden. Geniet ik bijna nog meer van dan zelf rijden.
Dennenboom schreef:Hoe is het gegaan Jelske?
Pff hier even echt chagrijnig nuvorig jaar merrie leeg gelaten om vroeg te beginnen maar inmiddels al 4 keen wezen scannen maar er gebeurt weinig. Ben er nu al echt even helemaal klaar mee -:( Het kan bij mij gewoon niet even mee zitten, elk jaar wel weer wat
Weet iemand of een ruin daarin wat kan doen? Hebben ook wel eens gehad over een schouw hengst maar waar laat ik die tussen allemaal merries![]()
en dan lees je ook dat artikel op horses.nl kantelpunt friese paard. Wat niet heel positief is over de gezondheid, duurzaamheid etc.
Zo, nu klaagbui uit en weer door
Sanet schreef:Hoera! Elias weer voorlopig goed gekeurd, moet blijkbaar alleen nog wat volwassen nakomelingen naar de keuring hebben.
Dennenboom schreef:Hoe is het gegaan Jelske?
Pff hier even echt chagrijnig nuvorig jaar merrie leeg gelaten om vroeg te beginnen maar inmiddels al 4 keen wezen scannen maar er gebeurt weinig. Ben er nu al echt even helemaal klaar mee -:( Het kan bij mij gewoon niet even mee zitten, elk jaar wel weer wat
Weet iemand of een ruin daarin wat kan doen? Hebben ook wel eens gehad over een schouw hengst maar waar laat ik die tussen allemaal merries![]()
en dan lees je ook dat artikel op horses.nl kantelpunt friese paard. Wat niet heel positief is over de gezondheid, duurzaamheid etc.
Zo, nu klaagbui uit en weer door
_Jelske schreef:Bedankt Laura en Boemel!
Was zeker bewogen maar ook leuk ja. Zodra ik zag dat Pit daar op d'r plek was had ik eigenlijk al direct rust in mijn koppie. Daar maak ik mij momenteel niet meer zo'n zorgen om.
@Westertrail; Welkom! Wat is Nynke haar afstamming?
Westerntrail schreef:Nynke is Lammert x Abel
BarbaraNova schreef:@Jelske, wat een leuke filmpjes, fijn dat alles goed verlopen is. Voel je je er goed bij?