Om over tijd nog maar te zwijgen...
Ik ben echt toe aan mijn pensioen. Dan heb ik tenminste weer tijd over...
Maar goed, als ik nou een knappe man aan de haak sla, met een goed salaris, kan ik misschien ook wel stoppen met werken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).
dat is namelijk onwijs intensief voor die dieren! Je hebt (zelfs soms op 1 dag maar meestal zaterdag/zondag) een dressuurproef, vaardigheid, dan een pittige buitenrit van zo'n 38 minuten, staptraject en dan de hindernissen, 6 stuks om mee te beginnen. Denk er niet te licht over, tis echt heftig! In Blaricum was het bijv. allemaal op 1 dag en ik heb behoorlijk bezwete en vermoeide paarden daar gezien en dan bedoel ik zo bezweet dat het er af droop! Je paard moet echt in goede gezondheid zijn! Maar het is inderdaad onwijs gaaf om te doen!
.... Als hij dat niveau aangetikt heeft, ben ik eeuwig gelukkig
(en zo niet, ook wel hoor
maar zou leuk zijn en het is haalbaar).
. Alleen een beetje jammer dat ik niet op het lab bezig ben, maar ondertussen meer aan het managen ben. Straks mag ik in ieder geval even de vriezer in in het mortuarium....gezellig maarnietheus. spokie79 schreef:Elise....viespeuk!
Citaat:Wat wil je eten vanavond?
(en een beetje salade)Citaat:Zo, even snel wat eten en dan weer naar de volgende afspraak. Niet leuk hoor werken, je bent gewoon de hele tijd bezig.
Citaat:Straks mag ik in ieder geval even de vriezer in in het mortuarium....gezellig maarnietheus.

Machonito schreef:Suelza schreef:Dutchie blauwoog is mijn troef voor de merriekeuring 20011
...
Hoe oud zou je dan wel niet zijn hahahahahah.
![]()
Verder reageer ik straks bij hoor
Suelza schreef:
of bedoel je wat anders er mee