. Ik moet nog even naar Blonk, nieuwe brokken halen. En ik moet Fawn nog bellen, zou de shet scheren vandaag.Ik gok dat ik een uurtje of 12 wel op stal ben.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik moet nog even naar Blonk, nieuwe brokken halen. En ik moet Fawn nog bellen, zou de shet scheren vandaag.

. Hoe duur is een zak muesli eigenlijk bij de Blonk btw? En kan ik is met jou mee naar de Blonk, hoor iedereen erover, maar heb géén idee waar het is..
. Wat zijn ze toch lief samen he
.
Dat ziet er uit zeg, naast zo'n kleine
.
. Ik herken m
. hihi. Leuk!
.
, zo de mieters
. Maar ze heeft het wel netjes gedaan uiteindelijk...
hahahaha). Maar is goedkoper met benzine denk ik haha. Maar enig idee hoe duur zo'n zak muesli is? Want heb nog een 10tje in mn porto, dus wie weet kan ik ook wat voor Chico de chick meenemen....
. Wat goed zeg van Otto
. En van jou, soms moet je ze er echt ff doorheen helpen
. Maar dan heb je ook wat
. Gefeliciteerd met je wp, netjes
.
.
. Ik praat je al weken aan dat ik in je geloof dat je het kunt, je twijfelt een eind weg, en nu zegt Lisenka het, en nu neem je het aan?
haha, jaa doe dat maar. Ik doe het gewoon rustig aan, en kijk wel hoe t loopt!
Jammer man, dan ik morgen er niet ben, anders had ik mee gegaan. Zou haar met dr paardje echt wel eens IRL willen zien rijden. Vind haar echt leuk rijden! Maar komop Benth, jij kan ook rijden! Dat de beste moge winnen
Ik ben rond 12.30 uur op stal he, jij ook toch? Gaan we dan meteen, anders wordt vriendlief boos als ik vanavond pas kom aankakken hahaha
. Utixo schreef:Lisenka, dat praat ik haar ook al aan, maar Iloon is nogal onzeker.
Maar stiekem zet ik haar gewoon op het paard, en stappen we kleine stukjes. Zoiets gaat heel sneaky, en dan issie straks opeens zadelmak.
djemo schreef:cloris .... hoe vaak per dag mag je een kopje bloem geven,en hoe lang mag je dit doen.

Op deze foto's vind ik hem niet zo bol lijken eigelijk 

Hij is erg lief & galant (en heft bovendien een lekker gespierd lichaam
).
er staan wel flink wat paarden namelijk.
We meeten gelukig regelmatig dus dat komt goed
.