Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Saida_ schreef:Essssss schreef:@ Saida: Gefeliciteert alvast dan! Hele mooie laarzen, ik wil ook zo graag leren laarzen, maar dan word mijn verlang lijstje wel heel lang hihi: Een Spaans nieuw leer zadel, een typisch Spaans hoofdstel, nieuw halster + halstertouw leer, leuk setje van iets zoals bandages, dekje en een paardrijbroek & mooie nieuwe leren laarzen & overige spullen. Té veel om op te noemen haha, maar dat zullen nog dromen blijven die een tijd niet gaan uitkomen.
Dankjewel!![]()
Het zijn geen leren laarzen, hoor!
Het is van een speciaal soort kunststof gemaakt wat waterafstotend is.
Het voetbed heeft een lamsvachtje en verder zijn de voet en de schacht aan de binnenkant met een speciale warmte vasthoudende voering gevoerd.
Ik ben best wel een koukleum, dus ik ben er echt heeeeeel blij mee!
Ik heb ook al mijn skijas uit de kast gehaald, die is ook lekker warm maar niet te dik.
Nu wil ik ook nog lekkere handschoenen voor met buitenritten of als ik ga longeren, iemand nog goede tips daarvoor?
Essssss schreef:@ Peetisgreat: Hahah, ik voeg je wel even toe. Als je er lang genoeg op blijft zitten en van alles uitprobeert snap je het wel, zo ging het ook bij mij.
Essssss schreef:Iemand een idee waar ik een goedkoop Gogue kan kopen ofzo, bestellen, tweedehans, maakt niet uit.