Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Tarzan schreef:Ik heb de Rambo Multibridle en die gebruik ik dus ook om te longeren.
Bij m'n vorig paard gebruikte ik 'm bitloos voor buitenritten
Ik had mijzelf/Fuego een kadootje gekocht
[ [url=m/V58Wgg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Altijd al graag zo'n showdeken willen hebben dus nu dan ook gekocht!
_Tarzan schreef:Dankjewel
Hij maakt ook echt enorme stappen nu. Het is echt duidelijk te merken dat hij zich thuis voelt en hij mij al echt begint te vertrouwen.
Scheelt waarschijnlijk ook een hoop voor hem dat ik de enige ben die hem in handen heeft/die hij ziet (en soms m’n vriend). Denk dat die rust op ons eigen plekje hem ook veel rust geeft!
Onder het zadel gaat hij nu ook echt heel goed! Alleen heb ik nog niet durven galopperenToen ik dat laatst probeerde explodeerde hij weer meteen en kreeg hij weer kortsluiting dus heb hem terug gepakt en verder in de draf weer naar ontspanning gewerkt. Die galop komt wel ooit!
veerle92 schreef:Wauw, dat ziet er goed uit Tarzan.!En wat een gaaf deken.!
![]()
Welkom lideli, wat een leuk beestje.!lieve uitstraling ook.
Wij zijn ook goed op weg.!Wat kan dit meisje toch lopen.
![]()
[ [url=m/qgwkMS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook hebben wij onze eerste buitenritje gemaakt.Zo braaf voor de 1e keer (we waren zelfs alleen) heb ik ze zelden gezien.
[ [url=m/mNBbrt.jpg]Afbeelding[/url] ]
lideli schreef:Wauw Tarzanhij beweegt lekker zeg!
Ik weet niet of ik mij ook mag melden? Sinds gisteren ben ik de eigenaresse van deze lieve merrie: Alcazaba. Ik noem haar Alba. Er is niks tot nauwelijks iets over haar bekend. Ze heeft een Spaans/Catalaans paspoort. Echt veel staat daar helaas niet in, dus geen idee hoe en waar ze gefokt iets![]()
[ [url=m/HkZpRK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IH3Rr1.jpg]Afbeelding[/url] ]
fotolijstje schreef:lideli schreef:Wauw Tarzanhij beweegt lekker zeg!
Ik weet niet of ik mij ook mag melden? Sinds gisteren ben ik de eigenaresse van deze lieve merrie: Alcazaba. Ik noem haar Alba. Er is niks tot nauwelijks iets over haar bekend. Ze heeft een Spaans/Catalaans paspoort. Echt veel staat daar helaas niet in, dus geen idee hoe en waar ze gefokt iets![]()
[ [url=m/HkZpRK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IH3Rr1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lief koppie hoor,![]()
Mag ik vragen waarom er zo weinig bekend is?