Jaaa dat klopt! Haha wat leuk dat ik herkend wordt!
Ik heb suuuuuuuuuuuuupergoed nieuws!!!!!!!! Ik heb gister mijn bachelorthesis gehaald met een 7!!! Daarmee heb ik dus mijn bacheloropleiding afgesloten en ik kan nu mijn diploma gaan aanvragen!!! Ik ben geslaaaaaaaaagdd!!!
Galaxyfizzy, wat een lief hoofdje heeft hij Knap dier! En ja, ik heb ervoor gekozen om hem te kopen, dus doe ik er alles aan (wat binnen de mogelijkheden ligt) om hem in zo'n goed mogelijke conditie te krijgen. Mooie hoofdstellen, Dominique! Ferro doet het goed zeg! En Figo houdt er ook wel van om zich te paneren Borahlover, klinkt alsof je een paar leuke ritjes gehad hebt, super! Geeske, klinkt goed, dat trailerladen! Dus het is de bedoeling dat ze er gewoon opstapt, zonder dat jij ervoor loopt? Klinkt stressloos, super! MissDonna, mooi veulen! Gefeliciteerd, Natasja!
Figo gaat al heel wat beter De clown is gisteren onder de draad van zijn apart paddockje gekropen toen er even geen stroom op stond, om gezellig ergens anders te gaan grazen. Toen ik aankwam, kwam hij vrolijk naar me toe gedraafd, en kon ik zien dat zijn verrekking al duidelijk beter is: hij trekt nog wel met dat been, maar al veel minder dan een week geleden! Zijn wonde ziet er ook goed uit: de wondranden zijn iets opengegaan, maar op die manier zie ik dat het netjes van binnenuit aan het dichtgroeien is. Als het zo verder gaat, zal het ook maar een beperkt litteken worden. Hij vindt het schoonmaken van de wonde niet meer zo leuk, maar blijft wel braaf staan. Ik koop hem uiteraard wel om met eten
Liesbeth, ja ze moet gewoon zelf de trailer in. Ik ga met het stang er achter doen wel voor bij het deurtje staan om haar aandacht voorin te houden en dan moet mijn vriend de stang dicht gaan doen (vaavond voor t eerst met achterstang oefenen), maar verder regelt ze het zelf. Je merkt dat ze nu na gaat denken over waar ze haar voeten neer moet zetten en dan loopt ze er veel beter op en af. Ik sta naast de klep en begeleid haar er wel uit maar er in doet ze zelf. Fijn dat Figo al weer praatjes krijgt, is meestal een goed teken!
Wat deed je in het AD dan Natasja? Ik heb geen krant haha.
Fifi ziet er op die foto toch wel goed uit zeg
En verder lieve foto's van Esco gezien, nieuwe hoofdstellen voor Amor en euhhhhhh... Figo die aan het opknappen is Ferro aan het werk, ziet er ook goed uit En een lief veulentje, welkom! Verder weet ik het allemaal even niet meer.... Lees alles, maar vergeet soms ook snel hihi.
Paardjes hier eten nog steeds lekker hun buikjes rond
Oh mn moeder had een foto ingestuurd. Je hebt elke dag zo'n rubriek met zomerfoto's ofzo?! En daar stond ik met Tamme bij Dat we aan 't spelen zijn in 't water Heb er een foto van gemaakt, zal hem op FB wel ff doorsturen Ohh!! Da's een goeie, kunnen we gelijk de agenda's ff naast elkaar leggen voor een fotoshoot
Oja!! Welkom voor de nieuwe, wat een heerlijk beestje zeg!! Ben benieuwd hoe dat wordt later!
xXutopiaXx gefeliciteerd!! Ga je nog iets er achter aan studeren of heb je het gehad?
Ik ben vandaag jarig, en mn vriend wou mn kado niet vertellen.. Ik moest gewoon in de auto stappen, en niet te veel vragen hihi. Uiteindelijk zegt ie, het is met paars verpakt.. Ja leuk.. Reden we richting mn veulen. Zegt ie waar staat ze dan ( was nog niet mee geweest ) dus ik zeg hier links.. Rijd ie t erf op.. dus ik zeg huh? Wat doen we hier..? Staat mn kleine poown met een paarse strik om der schoft.. Heeft ie mn veulen afbetaald ( ik had alleen nog maar een aanbetaling gedaan) Lief hea!!
dapperedodo
Geplaatst: 01-08-13 21:31
@missdonna dat is nog eens een verrassing en leuk verjaardags kado.
Ja die reklame vind ik ook niks op de frontriem dat is 1 van de redenen dat ik hem nooit gekocht heb. Maar idd een mooie bling der aan een v ofzo maar zie maar eens de zelfde kleur bruin te vinden in frontriem.