Ik heb suuuuuuuuuuuuupergoed nieuws!!!!!!!!
Ik heb gister mijn bachelorthesis gehaald met een 7!!! Daarmee heb ik dus mijn bacheloropleiding afgesloten en ik kan nu mijn diploma gaan aanvragen!!!
Ik ben geslaaaaaaaaagdd!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb gister mijn bachelorthesis gehaald met een 7!!! Daarmee heb ik dus mijn bacheloropleiding afgesloten en ik kan nu mijn diploma gaan aanvragen!!!
Ik ben geslaaaaaaaaagdd!!!
Knap dier! En ja, ik heb ervoor gekozen om hem te kopen, dus doe ik er alles aan (wat binnen de mogelijkheden ligt) om hem in zo'n goed mogelijke conditie te krijgen.
De clown is gisteren onder de draad van zijn apart paddockje gekropen toen er even geen stroom op stond, om gezellig ergens anders te gaan grazen. Toen ik aankwam, kwam hij vrolijk naar me toe gedraafd, en kon ik zien dat zijn verrekking al duidelijk beter is: hij trekt nog wel met dat been, maar al veel minder dan een week geleden! Zijn wonde ziet er ook goed uit: de wondranden zijn iets opengegaan, maar op die manier zie ik dat het netjes van binnenuit aan het dichtgroeien is. Als het zo verder gaat, zal het ook maar een beperkt litteken worden. Hij vindt het schoonmaken van de wonde niet meer zo leuk, maar blijft wel braaf staan. Ik koop hem uiteraard wel om met eten

Ik heb geen krant haha.
Ferro aan het werk, ziet er ook goed uit
En daar stond ik met Tamme bij
Dat we aan 't spelen zijn in 't water
Heb er een foto van gemaakt, zal hem op FB wel ff doorsturen
Ohh!! Da's een goeie, kunnen we gelijk de agenda's ff naast elkaar leggen voor een fotoshoot 
Volgens mij ben ik stiekem best wel trots op mezelf 

Reden we richting mn veulen. Zegt ie waar staat ze dan ( was nog niet mee geweest ) dus ik zeg hier links.. Rijd ie t erf op.. dus ik zeg huh? Wat doen we hier..? Staat mn kleine poown met een paarse strik om der schoft.. Heeft ie mn veulen afbetaald
( ik had alleen nog maar een aanbetaling gedaan) Lief hea!!
Haha, zie dr al staan, veulie met strik om 

Wat voor auto hebben jullie nu?!
Wat heerlijk dat je weer lekker kan rijden met dr

Heerlijke bak!