En Ilona: Sam valt onder de cathegorie, regelmatig achter het behang willen plakken. Hij is momenteel de enige met halster om in de wei, omdat ik die eigenwijze knoest anders niet eens te pakken krijg. En als ik ergens van kan balen is het van dat soort ongein. Maar idd in de omgang is ie op de momenten dat ik verwacht dat ie zal flippen meestal juist de stoere bink die het voortouw neemt! Ik zie het nog gebeuren. Sam 4 jaar, 2e keer de bossen in, brug! En geen kleintje! De paarden waren allemaal manegepaarden en geen van hen durfde de brug op en wie ging er voorop? Juist! Sam! Des zoekt ook altijd de veilige billen van Sam op als ie het even niet meer ziet zitten.

Maar als er een plastic zakje ergens hangt, of er hangt een ander bord in de vertrouwde bak, dan kan ik inpakken. Zo is ie dan ook wel weer. Hij heeft volgens mij gewoon een hekel aan moe worden...
. En dan geeft hij geen kick!!
Die momenten zijn dan ook goud waard. Maar wat je zegt, een vreemd bord, of een zak oid nou dan kan je inpakken
. Echt om gek van te worden zo af en toe pff... haha!
Mss willen ze het ook wel uitproberen, nou ze lenen m'n paard maar hihi, of het zadel... En grote kans dat ik er eentje al verkocht heb. Zou ik helemaal geniaal vinden!
Ohja en die filmpjes van Sabrina zijn leuk! Heerlijk nog zo lekker genieten van je pony
. Echt zó sprekend. Zou hem niet altijd zo op de foto willen, maar vind het leuk dat zij deze uitdrukking wel heeft kunnen vastleggen.