Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

DinkeyGirl schreef:Helemaal mee eens, mijn shet is stiekum ook een barokkie![]()

Deze 2e keer was ze alleen in het begin wat gespannen (kop en staart d'rop en maar lopen paraderen.... zit trouwens voor geen meter) maar deze keer in ieder geval niet loperig en bleek ze lekker bij me. Vanaf het begin liep ze lekker ontspannen door d'r hele lijf en alleen als er zo'n koets van de menles op het veld ernaast te dichtbij kwam sprongen we even weer op de rem of opzij
En dat loopt zelf voor de koets
Maar eigenlijk gewoon heerlijk gereden.
Zie je wel, met geduld kom je een heel eind! Wel jammer, want zonder het ongeluk had dit niet gehoeven, maar goed..... Wel weer een uitdaging 
Snap wel dat het even wennen was, een fries is weer anders dan een anda natuurlijk! Maar jij en Gryts zijn dus weer lekker bezig 

Lekkere dikke billen al hoor! 
Maar zaterdag gaan we kijken wat er nog meer voor leuks is
Heb er zin in!
Maar alles weer terug zien in je vertrouwde kikkerlandje is ook leuk natuurlijk 
Ik reken iig op een gezellige dag & meeting!

Prinslover schreef:Es: Ik heb al in je topic gereageerd! Echt spannend hoor naar NL. Je zal Spanje kwa natuur en zon echt gaan missen, geloof mij!Maar alles weer terug zien in je vertrouwde kikkerlandje is ook leuk natuurlijk

Prinslover schreef:Als het goed is gaan Jasmijn, Madelief, Michelle & ik zaterdag naar handelsstal van iwaarden... Daar hebben ze een opendag en ook leuke anda''s te koop. Dus dat word een hoop kijk plezier denk ik!Ik reken iig op een gezellige dag & meeting!
![]()
want dan krijg ik er alleen nog maar meer zin in!
Ze hebben een paar leuke schatjes staan! Ik zal even een paar linkjes zetten 

En wat saai zeg zo'n bedrijf onderzoek..
En vooral omdat die man amper over zn werk vertelde.. Maar geniet van je vrije dagen, lekker mannn!!
Maar dan heb ik niks gezegd hoor
En Eros is idd een hele leuke. Kwam nog een verdwaalde advertentie van hem tegen.. Vind hem erg leuk lopen ondanks zn minpuntje!
. In het taxatietopic hier heb ik het een keer gedaan en toen werd er geroepen: maar ze heeft een 1e premie blablabla
En ik snap dat met die premie's nooit echt dus.
.
. Haha ja, die van jou is wel flink wat flinker, maar dat mag ook wel voor een tinker haha! Ik zal je topic zo nog even bekijken
.
. Maar miss hoor ik dat zaterdag dan wel! En misschien word je daar wel verliefd haha!
.
.
. Whaha, jammer dat die man zo saai was met zn koelinggebeuren.
), en dan ook nog gezellig kletsen met oudere mensen.
.
Ideaal toch! Ik heb zin in zaaaaterdagggg!

Wat een leukerd is het ook! Jij bent ook zo gek op je hondje he. Ik ook hoor! Ik heb ook hele leuke foto's van mn doggy!
Die van mij is echt een mensen-hondje
Die snapt zoveel dingen die je zegt.. haha, echt grappig
Voorzichtig aan elkaar snuffelen, ze kennen elkaar al wel van toen Sil nog in de kudde stond en toen was Maaike altijd zo'n heks die hem ook wegjoeg. Maar nu stonden ze heel gezellig samen van een plukje hooi te eten en ik zag gewoon dat het Sil goed deed. Ook logisch, als je als 2 jarige al 5 weken alleen naar buiten moet, das ook saai

Vooral niet als ze allemaal tegelijk afgaan, je schrikt je een ongeluk 
Breghje schreef:Ik lees me suf hier!! Het is echt amper bij te houden maar wel heel erg gezellig!!
Is het 45 minuten heen en weer of is het 45 min heen en 45 min terug rijden?
????????