[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mossel

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 22:57

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 23:10

Bloos!
Zo jullie kunnen ook fanatiek beppen zeg!

Even kijken wat ik me nog kan herinneren....

@ Djemo: fijn dat je zwarte parel eindelijk thuis in zijn eigen stalletje staat. Mooi beessie zeg Kwijl

DinkeyGirl schreef:
Helemaal mee eens, mijn shet is stiekum ook een barokkie Knipoog Tong uitsteken

Cool, dan heb ik dus gewoon stiekem twee barok Tinkies en twee barok Shetten Cool Knipoog

@ furia: wat is Billy een droppie Lovers
Hij lijkt me idd nog wat jonger dan de gem. 2-jarige. Hij ziet er nog wat ieliger en minder 'groot' uit dan mijn Dunla op 21 maanden:
Afbeelding
Afbeelding
Maar Dunla heeft dan ook flinke dikke Tinkerbillen Clown

@ Essssss: veel plezier nog met je paps Lachen

@ Jenna: welkom terug en wat een heerlijk stel billen heb je daar! Haha!

@ frankiej: welkom!

@ Malin: jemig, dat is schrikken zeg! Gelukkig dat Suevo er in eerste instantie niks ernstigs aan heeft over gehouden.

@ cruesli: lekker aan het buiten rijden. Fayette schrikt ook van de meest onlogisch en niet-enge dingen hoor. Een trekker met oplegger en vrachtwagens kunnen haar op 1-2 meter passeren zonder dat ze dat eng vind maar owee dat ene takje die net uit het bosje steekt Clown

Zow, kort maar krachtig bijgelezen Clown

Afgelopen zondag had ik weer clubles met Fayette. De eerste keer was ze nog al euhm..... zeer voorwaarts Haha! Deze 2e keer was ze alleen in het begin wat gespannen (kop en staart d'rop en maar lopen paraderen.... zit trouwens voor geen meter) maar deze keer in ieder geval niet loperig en bleek ze lekker bij me. Vanaf het begin liep ze lekker ontspannen door d'r hele lijf en alleen als er zo'n koets van de menles op het veld ernaast te dichtbij kwam sprongen we even weer op de rem of opzij Rolleyes En dat loopt zelf voor de koets ROFL Maar eigenlijk gewoon heerlijk gereden.
Dezelfde middag mocht ze ook nog d'r beste beentje voorzetten voor mijn vriend: Tinker Fayette @ ploegen Lachen

Denk dat ik maar eens even 3 katten de serre in ga gooien, mijn bammies voor de lunch van morgen ga klaar maken en dan Dromen

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 08:25

Saida: Leuk dat je weer gereden hebt!

malin: gelukkig ging alles goed! Ik ben benieuwd als de dierenarts is geweest wat hij heeft

flettie: Was bij mij en Encanto precies hetzelfde, de eerste groepsles was wel heel spannend, daarna werd het beter.

Ik kan volgende week pas naar eros, ze zou me bellen maar deze week ging niet... Ben benieuwd wat voor paardjes ik zaterdag zie Lachen

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 11:05

Malin -> Gelukkig gaat alles goed met Suevo, jou en de bestuurster.
Jullie hebben idd ongelovelijk veel mazzel gehad!
Stoer hoor, dat jullie al weer naar buiten zijn geweest!

Petra -> Weet je zeker dat het in dit topic was?
Waarschijnlijk heb je een link aangeklikt naar een ander topic en daar in gereageerd......?
Bedankt voor het navragen!
Ik heb her en der ook aan anderen gevraagd en allemaal komen ze rond die prijs.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 12:03

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 13:03

Sanne: Fijn man dat het beter ging met Ottie! Haha! Zie je wel, met geduld kom je een heel eind! Wel jammer, want zonder het ongeluk had dit niet gehoeven, maar goed..... Wel weer een uitdaging Knipoog

Saida: Toppie dat je er weer op hebt gezeten! Er is dus weer een begin! Haha! Snap wel dat het even wennen was, een fries is weer anders dan een anda natuurlijk! Maar jij en Gryts zijn dus weer lekker bezig Knipoog

Malin: Goed nieuws!!! Ik ben echt blij voor je dat het tot nu toe goed zit! Ben ook erg benieuwd hoe het afloopt als Steffi langs is geweest! Ik ga voor je duimen, jij & Suev zijn zo'n leuk stel samen, dat moet voorlopig zo blijven hoor Lovers

Fanny: Lekker hoor dat jij en Janske zo goed gaan Ja

Flettie: Leuk tinkie heb je Pling Lekkere dikke billen al hoor! Haha!

Mies: Jeetje, gaat het nu alweer niet door? Wil ze hem niet meer verkopen ofzo? Vind het wel beetje vreemd, nu al 2 x afgezegd en dat terwijl de koop toch best dringend is?! Maar goed, misschien verbeeld ik het me wel hoor Bloos Maar zaterdag gaan we kijken wat er nog meer voor leuks is Haha! Heb er zin in!

Es: Ik heb al in je topic gereageerd! Echt spannend hoor naar NL. Je zal Spanje kwa natuur en zon echt gaan missen, geloof mij! Knipoog Maar alles weer terug zien in je vertrouwde kikkerlandje is ook leuk natuurlijk Haha!

Als het goed is gaan Jasmijn, Madelief, Michelle & ik zaterdag naar handelsstal van iwaarden... Daar hebben ze een opendag en ook leuke anda''s te koop. Dus dat word een hoop kijk plezier denk ik! Haha! Ik reken iig op een gezellige dag & meeting! Haha! Vork

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 14:03

Ik lees me suf hier!! Het is echt amper bij te houden maar wel heel erg gezellig!!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 14:19

Prinslover schreef:
Es: Ik heb al in je topic gereageerd! Echt spannend hoor naar NL. Je zal Spanje kwa natuur en zon echt gaan missen, geloof mij! Knipoog Maar alles weer terug zien in je vertrouwde kikkerlandje is ook leuk natuurlijk Haha!

Spannend Ess... komt allemaal heel dichtbij nu. Je zal spanje nog gaan missen...gegarandeerd. Neem maatr lekker zon en warmte mee deze kant op straks Haha!

Prinslover schreef:
Als het goed is gaan Jasmijn, Madelief, Michelle & ik zaterdag naar handelsstal van iwaarden... Daar hebben ze een opendag en ook leuke anda''s te koop. Dus dat word een hoop kijk plezier denk ik! Haha! Ik reken iig op een gezellige dag & meeting! Haha! Vork

Gezellig!! Jullie gaan je vast goed vermaken. Wel graag veel foto's maken en een verslag plaatsen achteraf Knipoog

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 15:33

ilona: Voor deze week hadden we niet echt afgesproken, we zouden nog bellen maarja dat wordt volgende week. Ik heb zeker zin in zaterdag! Ben benieuwd! maar eros blijft zoo ontzettend in mn hoofd zitten! Heb mezelf al een verbod opgelegd om niet te vaak naar de foto's en filmpjes te kijken Tong uitsteken want dan krijg ik er alleen nog maar meer zin in!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 15:55

Ilona: Gezellig zo'n meeting, waar gaan jullie precies heen?

pff, vandaag weer een bedrijfsbezoek gehad, maar deze was zo saai, het was op de communicatie afdeling van een koelingssysteem bedrijf. Maar die man vond de koelingssystemen interessanter om over vertellen dan zijn werk. En ik kom voor de communicatie en niet voor die koelingrommel! Maar goed... nu eerst weer even vrij t/m maandag Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 17:41

Patries: Ik zal zeker me camera mee nemen! Haha! Ze hebben een paar leuke schatjes staan! Ik zal even een paar linkjes zetten Tong uitsteken

http://handelsstalvaniwaarden.nl/html/timador.html
http://handelsstalvaniwaarden.nl/html/huracan.html
http://handelsstalvaniwaarden.nl/html/zafiro.html
http://handelsstalvaniwaarden.nl/html/camino.html

Dit zijn de anda's die ze nu nog hebben. Die gaan ze showen die dag als het goed is.. We zien het wel, komt vast wel goed Haha!

Sanne: Het is in Zeeland, in Kruiningen. Best een eindje weg voor jou volgens mij.... Anders had je ook meegekund hoor Haha! En wat saai zeg zo'n bedrijf onderzoek.. Nagelbijten / Gniffelen En vooral omdat die man amper over zn werk vertelde.. Maar geniet van je vrije dagen, lekker mannn!! Pling

Mies: Ik dacht al... is ook een beetje gek anders Nagelbijten / Gniffelen Maar dan heb ik niks gezegd hoor Tong uitsteken En Eros is idd een hele leuke. Kwam nog een verdwaalde advertentie van hem tegen.. Vind hem erg leuk lopen ondanks zn minpuntje! Ja

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 17:54

Saida, ik zou je graag willen helpen met taxeren vd merrie maar heb er absoluut geen verstand van haha Nagelbijten / Gniffelen. In het taxatietopic hier heb ik het een keer gedaan en toen werd er geroepen: maar ze heeft een 1e premie blablabla Tong uitsteken En ik snap dat met die premie's nooit echt dus.
FIjn dat je lekker gereden hebt!

Fanny, ja ik weet zijn naam vrijwel 100% zeker, het is niet heel orgineel maar het past zo goed bij hem: Bandito als roepnaam en Billy Bandito voluit, dan behoud ie ook nog zijn eigen naam.
Fijn he, als je echt die spiertjes ziet opbouwen Lachen.

Flettie, ja hij is echt een droppie he Lovers. Haha ja, die van jou is wel flink wat flinker, maar dat mag ook wel voor een tinker haha! Ik zal je topic zo nog even bekijken Haha!.

Michelle, hoe zit dat nou precies met Eros dan? Snap het niet helemaal Clown. Maar miss hoor ik dat zaterdag dan wel! En misschien word je daar wel verliefd haha!

Malin, gelukkig dat alles beter gaat! Wel apart hoe het bij een paard altijd werkt he, dat hij nog wel een beetje gestresst op die plek reageert. Maar dat gaat na een paar keer zeker wel over.
En volgens mij had je me al gefeliciteerd Lachen.

Ilona, jaaa zaterdag meeten!! Ben benieuwd hoor haha! Ook echt leuk om weer naar handelsstal van iwaarden te gaan (: waar Fuur vandaan komt voor de mensen die dat niet weten). Ben nieuwsgierig of ze nog weten wie we zijn.

Patricia, foto's komen vast wel goed Haha!.

Sanne, het ligt in Zeeland Lachen. Whaha, jammer dat die man zo saai was met zn koelinggebeuren.

Ik ben echt blij met mijn nieuwe werk! Thuiszorg is echt werk voor mij, ik vind schoonmaken+opruimen altijd leuk (wel als werk hoor haha, thuis heb ik er ook geen hekel aan maar ben ik toch niet zo fanatiek Bloos), en dan ook nog gezellig kletsen met oudere mensen.
Alleen vanochtend had ik wel een vreemd vrouwtje. Weduwe en echt zo'n kattenvrouwtje. En haar hele woonkamer stond veel met allerlei beeldjes en troepjes, en dan moet je zo'n kast afstoffen terwijl er tientallen beeldjes opstaan, die je dus moet optillen enzo. Ik was zo bang dat er iets zou breken Vork.

Maar vanmiddag was dan weer een heel leuk oudere stel. Man is wel dement, dus zal niet altijd zo vrolijk zijn, maar die vrouw was echt heel aardig, en ook heel helder nog. Die andere waar ik was waren echt oud, maar zij was echt nog heel "goed". Gewoon als een normaal iemand.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 18:24

Jasmijn; super zeg dat je werk zo goed bevalt!! Haha! Ideaal toch! Ik heb zin in zaaaaterdagggg! Haha!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 18:31

Mijn vriend was vanmiddag lekker met Dizo aan de wandel, en had wat fotootjes gemaakt, vond deze zooo lief:

Afbeelding

Ilona, ik heb ook zin in zaterdag Vork

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 18:43

Dizootje! Lovers Wat een leukerd is het ook! Jij bent ook zo gek op je hondje he. Ik ook hoor! Ik heb ook hele leuke foto's van mn doggy! Haha! Die van mij is echt een mensen-hondje ROFL Die snapt zoveel dingen die je zegt.. haha, echt grappig Haha!

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 05:42

En ik zit weeeeer in de nachtdienst, dus dan maar weer een berichtje hier plaatsen Haha!

Ben een beetje te gaar en moe om alles terug te lezen, sorry, dat doe ik een andere keer wel. Zag wel een heel leuk hondje net hierboven Lachen

Vanmiddag voor het eerst in 5 weken Sil weer eens met een ander paard samen gezet in de paddock. De meeste wonden zijn prachtig genezen, dus maar samen met Maaike geprobeerd (staan ook naast elkaar op stal) in de paddock.
En het ging goeehooeed!! Haha! Voorzichtig aan elkaar snuffelen, ze kennen elkaar al wel van toen Sil nog in de kudde stond en toen was Maaike altijd zo'n heks die hem ook wegjoeg. Maar nu stonden ze heel gezellig samen van een plukje hooi te eten en ik zag gewoon dat het Sil goed deed. Ook logisch, als je als 2 jarige al 5 weken alleen naar buiten moet, das ook saai Boos!
Dus nu ga ik dit maar langzaam verder uitbouwen, rustig aan, dan breekt het lijntje niet zullen we maar zeggen Lachen

Nou ik ga snel mn ronde doen langs de patienten, want mn ogen vallen nu bijna dicht, dus moet ff iets gaan doen om wakker te blijven Knipoog

Fijne dag iedereen, ik ga lekker de hele dag slapen Haha! Haha!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 06:44

Fijn dat Sil weer samen kan. Kan me voorstellen dat het hem goeddoet. En weltrusten! Haha!

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 10:05

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 10:28

Jasmijn: Wat super dat je werk zo goed bevalt!!! Ik heb van de zomer ook schoon gemaakt bij opa en oma's, maar dan in een zorgcentrum. De meeste mensen die daar zitten zijn alleen en de meesten zijn ook heel aardig voor je, vooral als je net nieuw bent. Ik denk trouwens dat die kattenvrouw niet de laatste zal zijn met zoveel beeldjes en zo... Ik heb een keer bij een man schoon gemaakt en die had weet ik veel hoeveel hangklokken, nou das ook geen pretje Knipoog Vooral niet als ze allemaal tegelijk afgaan, je schrikt je een ongeluk Tong uitsteken

Wat een leuke foto van Dizo!!! Ik wil hem nog steeds een keertje komen halen Vork

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 11:17

Breghje schreef:
Ik lees me suf hier!! Het is echt amper bij te houden maar wel heel erg gezellig!!

Je moet hier echt even de tijd nemen om de nieuwe berichten door te nemen, maar het is hier idd wel heul gezellig!

Esmée -> Ik wens je een goede reis terug naar Nederland.
Het zal straks wel weer vreemd zijn om weer terug te zijn, maar ook wel leuk want nu kan je je vrienden allemaal weer zien!
Spreek je hopelijk snel weer!

Ilona -> Het was idd een heerlijk gevoel om weer op m'n meisje te rijden.
We hebben niet veel gedaan, maar toch.
Gezellig met een groepje meeten!
Ik hoop op 13 apil ook een aantal topicgenootje te mogen ontmoeten!
Lijkt me leuk om dan echt eens de persoon achter de verhalen te zien en spreken!
Die Huracan...... Kwijl

Breghje -> Ja je moet echt wel even de tijd nemen om het topic door te nemen, hè?
Maar idd het is wel heul gezellig hier!

Michelle -> Het wordt wel erg spannend gemaakt voor je!
Bedenk maar zo; het zal het allemaal waard zijn.

Sanne -> Daar heb je dus ook niets aan gehad, een dag verspild dus.
Maaaaarrrrrr je hebt nu wel een heeeel lang weekend!

Jasmijn -> Gelukkig bevalt je nieuwe baan je!
Ik persoonlijk zou er niet aan moeten denken, ik vind het dagelijkse huishouden al niet mijn hobby, maar ik heb ook weer een hekel aan viezigheid dus doe het wel.
Wat een lieve foto van Dizo!

Christy -> Wat super dat het zo goed ging tussen Maaike en Sil!
Dat is alvast 1 stap vooruit!

Het oppakken van Grytsje zal ik noodgedwongen wat moeten uitstellen...... Verdrietig
Gisteravond hoorde ik van de boer dat ze binnenkort naar de stoeterij wordt gebracht om te worden gedekt.
Dan heeft hij er zelf geen omkijken naar.
Van zijn kant kan ik het me wel voorstellen, maar ze is zo een week of 3 weg.
Alles wat ik nu met haar wil gaan opbouwen is dan weer foetsie.
En gisteren heb ik met Mayke zitten praten over haar.
Juist omdat ze zwakke kniespieren heeft raadde ze mij aan om voorlopig alleen nog te longeren en haar dan zo langzaam mogelijk moet laten stappen of draven.
Dan wordt ze gedwongen om met haar achterbenen te dragen ipv te stuwen en zal ze daar sterker worden.
Dat ga ik dan de komende paar weken nog doen en dan maar hopen dat ze weer snel naar huis komt.
Ik ga haar zeker opzoeken daar, maar om elke dag 45 min. te rijden om haar te zien vind ik wat te veel.
Ik zal haar missen, echt heel veel, maar misschien is het ook wel goed voor me om een poos niet op de manege te komen.
Er gebeuren daar dingen waar ik veel moeite mee heb en het frustreert me enorm dat ik er niets aan kan doen, alleen maar toekijken.
In die periode kan ik het misschien even van me afzetten, want het doet meer met me dan ik zelf dacht.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 11:37

Wat jammer dat je Grytsje dan 3 weken niet ziet Ach gut Is het 45 minuten heen en weer of is het 45 min heen en 45 min terug rijden?

Welke hengst wordt ze trouwens door gedekt?

En hoe gaat het met Cipke!!!??? Heb je nog nieuwe foto's?

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 11:46

pffffff saida wat erg voor je kun je haar niet kopen zoals je wou??????
hoop voor je dat er snel een oplossing komt en dat ze van jouw mag worden
verder alles wel goed met de kleine spruit Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 11:47

zijn hier nog meiden die het leuk vinden om een keer ene butienrit te maken bij de lemelenberg ligt in overijssel vlak bij ommen laat maar horen mss kunnen we een ritje met elkaar doen Haha! ????????

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 13:30

Saida: Vervelend dat ze zover weggaat. Het is ook niet leuk dat je je op de manege niet thuisvoelt. Laat je niet gek maken daar.

Jasmijn, Madelief, Michelle en Ilona heel veel plezier as zaterdag.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 13:31

Chistosa is gisteravond bevallen van een merrieveulentje. Ze heet Sonrisa.

Afbeelding