Breghje schreef:Ik lees me suf hier!! Het is echt amper bij te houden maar wel heel erg gezellig!!
Je moet hier echt even de tijd nemen om de nieuwe berichten door te nemen, maar het is hier idd wel heul gezellig!
Esmée -> Ik wens je een goede reis terug naar Nederland.
Het zal straks wel weer vreemd zijn om weer terug te zijn, maar ook wel leuk want nu kan je je vrienden allemaal weer zien!
Spreek je hopelijk snel weer!
Ilona -> Het was idd een heerlijk gevoel om weer op m'n meisje te rijden.
We hebben niet veel gedaan, maar toch.
Gezellig met een groepje meeten!
Ik hoop op 13 apil ook een aantal topicgenootje te mogen ontmoeten!
Lijkt me leuk om dan echt eens de persoon achter de verhalen te zien en spreken!
Die Huracan......
Breghje -> Ja je moet echt wel even de tijd nemen om het topic door te nemen, hè?
Maar idd het is wel heul gezellig hier!
Michelle -> Het wordt wel erg spannend gemaakt voor je!
Bedenk maar zo; het zal het allemaal waard zijn.
Sanne -> Daar heb je dus ook niets aan gehad, een dag verspild dus.
Maaaaarrrrrr je hebt nu wel een heeeel lang weekend!
Jasmijn -> Gelukkig bevalt je nieuwe baan je!
Ik persoonlijk zou er niet aan moeten denken, ik vind het dagelijkse huishouden al niet mijn hobby, maar ik heb ook weer een hekel aan viezigheid dus doe het wel.
Wat een lieve foto van Dizo!
Christy -> Wat super dat het zo goed ging tussen Maaike en Sil!
Dat is alvast 1 stap vooruit!
Het oppakken van Grytsje zal ik noodgedwongen wat moeten uitstellen......
Gisteravond hoorde ik van de boer dat ze binnenkort naar de stoeterij wordt gebracht om te worden gedekt.
Dan heeft hij er zelf geen omkijken naar.
Van zijn kant kan ik het me wel voorstellen, maar ze is zo een week of 3 weg.
Alles wat ik nu met haar wil gaan opbouwen is dan weer foetsie.
En gisteren heb ik met Mayke zitten praten over haar.
Juist omdat ze zwakke kniespieren heeft raadde ze mij aan om voorlopig alleen nog te longeren en haar dan zo langzaam mogelijk moet laten stappen of draven.
Dan wordt ze gedwongen om met haar achterbenen te dragen ipv te stuwen en zal ze daar sterker worden.
Dat ga ik dan de komende paar weken nog doen en dan maar hopen dat ze weer snel naar huis komt.
Ik ga haar zeker opzoeken daar, maar om elke dag 45 min. te rijden om haar te zien vind ik wat te veel.
Ik zal haar missen, echt heel veel, maar misschien is het ook wel goed voor me om een poos niet op de manege te komen.
Er gebeuren daar dingen waar ik veel moeite mee heb en het frustreert me enorm dat ik er niets aan kan doen, alleen maar toekijken.
In die periode kan ik het misschien even van me afzetten, want het doet meer met me dan ik zelf dacht.