elmiran schreef:Betalen jullie alles zelf voor je paarden? en voor jezelf?
Ik herken je verhaal van hierboven wel,maar dan in mindere mate dan jij hebt meegemaakt. Ik werk ook al vanaf mijn 14e en heb nooit kleedgeld gehad oid, altijd alles zover zelf betaald, al deden we dan wel aan verjaardagen en kerstmis, maar echt geen cadeau's van 200 euro hoor
maar ik was er niet minder blij mee
één van de redenen waarom k deze baan zo graag wil is omdat ik het liefste van niemand afhankelijk ben. Ik woon nu nog op kamers, maar wil heel graag mijn eigen appartementje, ben aan het rijlessen, autootje komt er al aan (eerder dan het rijbewijs
kan de auto van mijn schoonzusje voor een prikkie overkopen), paardje is in productie.. Ik wil ook mijn eigen dromen waarmaken, zoals je dat zo mooi zegt, en zo leven dat mijn vriend een leuke aanvulling is op mijn leven, maar dat ik zeker niet afhankelijk van hem ben, ook financieel of vervoertechnisch niet. Ik wil mijn eigen boontjes kunnen doppen. Een leuk loon helpt daar nogal aan mee
Ik herken het zeker, wat je zegt. Niets voelt toch zo goed om ZELF voor jezelf te zorgen? Trots op jezelf zijn omdat je het gewoon zelf allemaal rooit, ik vind dat erg belangrijk....