Die zou 1.58m zijn, maar die is zó'n stuk kleiner.. Dan zou Malagueno 1.65m zijn
En dat zal wel niet hahaha. Moet ze echt eens opmeten.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die zou 1.58m zijn, maar die is zó'n stuk kleiner.. Dan zou Malagueno 1.65m zijn
En dat zal wel niet hahaha. Moet ze echt eens opmeten..
Maar voor PRE's ben ik als eerste een goeie handelaar tegengekomen, dus vandaar dat ik er daar nu 2 van heb staan
En hopelijk misschien ook ooit Lusitano's, maar die zijn nog weer een stuk exclusiever, dus meer risico om 'troep' aan te kopen
En wie weet wat nog meer en hoe het loopt!
Het is zeker spannend, maar ineens dacht ik: ga 't gewoon proberen, lukt 't niet dan was het een mooie ervaring 
Ik was op de Nieuwe Heuvel geweest in Lunteren. Wát een prachtige stal zeg.. Jeetje....
Stonden ook een aantal goedgekeurde dekhengsten, wauw... Wat heb ik staan kwijlen
Maar bij een zakenpartner van hem komt Tamme vandaan, dus vandaar dat ik daar terecht was gekomen 
Hij heet Malagueno. Voor nu koop ik ze gewoon in Nederland, maar ik weet dat die man ze zelf uit Spanje haalt. Dus met een tussenstation hier in NL komen ze dan naar mij
Jetta was dat ook 
En ook om mensen te helpen een geschikt paard voor hun te vinden.