barock pinto eigenaren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Esaqar

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 16:59

Sterre zweet niet snel maar wel lang, is naar een uur onder de zweetdeken nog steeds klam.
Staat onder een 0 grams deken, bij 100 grams zweet ze zich dood :+
Dus heeft wel een vacht ja. Als het volgend jaar goed gaat laat ik haar dan scheren, vind het niks aan om zolang op stal te wachten of om haar klam terug te zetten.

xCynthiaVos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 19:51

Jullie Barockjes ook zo'n gekke kriebel plaats? Haha

Bans vind t fijnste precies naast zijn staart of tussen zijn kaken.
[ITP] Tickle me.

nanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 11:24

Maandag kwam ik dit op stal tegen, meestal krijg ik geen tijd om een foto te maken, maar nu dus wel een keer. Felix lag ook in zijn stal, maar die wilde niet liggend op de foto :D

Afbeelding
Helaas geen geweldige kwaliteit :(

Oh en Fedde heeft overal kriebelt lekker, als hij maar gekriebeld wordt.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 18:26

Ah wat schattig zeg Nanda!

Iedereen alvast een fijn 2016! (:

nanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 21:27

Vind ik ook :D

Ja iedereen alvast een goed 2016 gewenst :)F +:)+

nanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 23:04

Ik heb Fedde trouwens ook al zadelmak haha.
Afbeelding

Had voor Frodo een ander zadel aangeschaft en ging het passen. Fedde vond het zo interessant dus ik dacht.....zal eens kijken wat ie doet als ik het erop leg.
Toen was het gelijk niet meer interessant.
Afbeelding

Hij ging gewoon maar weer eten.

Hier dan op Frodo met singel eraan.
Afbeelding

Het is een barefoot bellis, weegt ook maar 3 kg.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 17:30

Eerste ritje van het jaar is een feit!
En het ging weer super, super trots op m'n meissie.

Ik heb op het moment met het rijden 0 kilo in mijn handen, zo ontzettend fijn en ontspannen.

En Nanda ziet er goed uit!
En fijn dat Fedde niks doet op het zadel, weer mooi meegenomen voor later! :o

Caroline52

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 20:14

Hey ik heb een vraagje is een oost Duitse Pinto het zelfde als een barok Pinto? %)

SJJvB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 14:22

Hallo allemaal!

Ik heb een tijdje terug ook een Barock Pinto gekocht :D Hij wordt dit jaar 4. Zijn naam is (heel cliché) James Bont :P Ik ben hem nu aan het longeren, zadel en hoofdstel kent hij al, het sturen ook al een beetje, heb al over het zadel heen gehangen etc. Verwacht er binnenkort wel op te zitten :) Hij is super lief en knuffelig en geeft nergens iets om. Kon het zadel er zo opleggen enzo, hij keek er niet eens van op.
Ik vroeg me af wat jullie van hem vinden, aangezien jullie allemaal een Barock Pinto hebben :) Ik heb eigenlijk altijd KWPNers gehad.

Ik ga hem zadelmak maken en als hij op B/L niveau loopt en makkelijk is in het bos etc ga ik hem weer verkopen. Niet omdat ik hem kwijt wil (liever niet want hij is echt heel leuk!) maar ik vind het leuk om paarden te beleren, dus na James begin ik weer aan een nieuwe uitdaging. Op deze manier ben ik aan het sparen voor mijn studie dus vandaar dat hij ook wel weer weg moet :(

Ik heb nog niet zoveel foto's van hem maar hier in ieder geval eentje zodat jullie kunnen zien hoe hij eruit ziet :o
(Ik heb nu al drie keer die foto toegevoegd maar ik zie hem niet... Kunnen jullie hem wel zien? Kan iemand me anders uitleggen hoe ik er een foto bij kan zetten? O:) )

@Caroline52: Het is niet mijn bedoeling om je te negeren maar ik weet het niet.. :o? Sorry :o

Caroline52

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 16:18

Is niet erg ik weet het ook niet _O-

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 20:42

Ik weet het ook niet... sorry! :o

SJJvB, ik ben benieuwd naar de foto! als het het paard op je avatar is, ziet hij er gaaf uit!
Jammer dat je hem weer moet verkopen als het zo ver is, maar wel begrijpelijk als het voor je studie is. Veel plezier nog met hem!

SJJvB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:01

Ja dat is hem inderdaad! Ik heb vandaag nog een paar foto's gemaakt maar weet nog steeds niet hoe ik ze erop kan zetten haha

nanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:07

Op google kon ik ff snel een advertentie van een duitse pinto vinden. Hier zat iig 50% Fries bloed in.
Maar of het verder hetzelfde is....ach hier zijn ook een aantal "onechte" barock pinto's (waaronder die van mijzelf :D )

Snap het ook wel dat je James later wilt verkopen, al zou ik het niet kunnen, ik hecht mij teveel. Maar jij vindt het ook leuk om jonge paarden dus op te leiden en het is dus om je studie mee te bekostigen, dus snappen doe ik het zeker wel.

Wat betreft de foto's plaatsen... ik gooi meestal mijn foto's op fb en dan kopieer ik die link en zet dat dan tussen [img][\img]
Foto's vanaf de telefoon is nog makkelijker via dat knopje voeg foto's toe (die zie je wanneer je een bericht typt).

Filmpjes kan ik nog niet, dus wie weet dat? Moet je die dan echt eerst op youtube zetten? Dat heb ik nog nooit gedaan nl.

nanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:11

Wanneer je op voeg foto's toe drukt, moet je eerst een bestand opzoeken. Dan druk je op save en als het goed is zie je dan in je bericht dat met die haakjes en img enzo

Hier bv een foto die ik via whats app kreeg. Iemand heeft Felix voor mij geschilderd <3
Ben er zo blij mee

Afbeelding

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:20

O wauw! Mooi schilderij!

Heb je ook uitleg voor de avatar? Krijg steeds te horen dat het fotobestand te groot is.

nanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:26

Dank je. Hoop het binnenkort op te halen en aan de muur te hangen.

Voor de avatar.....helaas...dat is mij toevallig gelukt dacht ik zo. Ik kreeg dat ook steeds in beeld. Volgens mij heb ik de foto bijgesneden en verkleind meende ik en iets met de pixels veranderd ofzo?

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:06

Fabster, ik kan het je niet uitleggen van de avatar. Maar als je een foto opstuurt via pb kan ik die wel even voor je verkleinen hoor! krijg je hem 60x60 weer terug :)

Mijn barock pinto is ook geen 'echte'.
Barock pinto x kwpn, wat haar dus voor 25% fries maakt (toch?) En het is niet geregistreerd dat Bonte Bart haar vader is dus zou ook zo een andere kunnen zijn... maar ze lijkt er sprekend op, dus praat ik hier gezellig mee :)

Edit: sprekend op een barock pinto, haha.

SJJvB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 16:24

Het lukt me echt niet met die foto's. Via facebook doet hij het niet en als ik hier iets upload en op save klik zie ik ze zelf wel maar zet hij ze niet in het bericht.. Ik snap er echt niks van :P Ga het nog wel een paar keer proberen, misschien dat het per ongeluk een keer lukt..

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 16:30

Je krijgt ze dan zelf wel te zien, dan moet je ze nog even een x aanklikken :) om ze in het getypte bericht te krijgen

SJJvB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 16:37

Aha gelukt!! :D Het kan zo simpel zijn... :P Bedankt ReadTheRulez!
Dit is dus James Bont :)
Afbeelding
Afbeelding

nanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 17:05

Mooi dat het gelukt is *\o/*

En het is een leukerd hoor. Die lampenogen komen mij bekend voor haha

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 17:06

Leuk dier :D

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 17:45

Ah leukerd! Ook leuk getekend! :)

SJJvB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 18:59

Haha ja die aliën ogen zijn niet te vermijden :P
Bedankt allemaal! :D

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 20:46

Esaqar schreef:
Fabster, ik kan het je niet uitleggen van de avatar. Maar als je een foto opstuurt via pb kan ik die wel even voor je verkleinen hoor! krijg je hem 60x60 weer terug :)

Mijn barock pinto is ook geen 'echte'.
Barock pinto x kwpn, wat haar dus voor 25% fries maakt (toch?) En het is niet geregistreerd dat Bonte Bart haar vader is dus zou ook zo een andere kunnen zijn... maar ze lijkt er sprekend op, dus praat ik hier gezellig mee :)

Edit: sprekend op een barock pinto, haha.

Kun je geen dna test laten doen dan. Je weet wie de waarschijnlijke vader is dus een paar haren van je barokje opsturen en dan kunnen ze het zo nakijken voor je. Bonte bart is het halfbrowrtje van mijn overleden merrie en de moeder van bonte bart is van mijn nicht. Zij heedt bonte bart ook gefokt.