Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
leuk weer 'n Freiberger Fan erbij! Komt jouw Zwitserse merrie ook via Olst?
. Heel sneu. Op mijn huidige stal is het qua vuurwerk veel rustiger dan bij de nieuwe wei daarom heb ik besloten hem pas op 2 januari te verhuizen. Heb er zoveel zin in!
. Heel leuk!
Een sport en spel dag met de paardjes lijkt me echt het einde 
Zag tot nu toe nog niet zoveel voordeel, maar als we nu met z'n alleen lid worden, wordt het vast wel wat!

Ik ben het een beetje verleerd. We reden ook met eigenwijze paarden, 3 stuks wilde voorop.
Nou ja, het was wel heel leuk, De Kolonel vond het heel tof (toen hij voorop liep
) om met AL zijn matties in het bos te zijn.
Morgen heb ik les en dan ga ik donderdagochtend vroeg nog een keer samen met een vriendin, nog even wat gas op de plank want dat lukte vandaag niet zo.
ik heb dinsdag m'n stoute schoenen aangetrokken en een serieuze crossles gevolgd met Heros. Ik vond t super spannend! Heros vond het geweldig! Hier wat foto's

Super manieren heeft hij zeg! En heerlijk die geconcentreerde blikken van de instructie(?) erachter haha.
. Toen ik Casti net had, de plaatselijke da erbij gehad om tandjes even te doen. Had namelijk nogal problemen met het bit en ik durfde nog niet bitloos te rijden zo in het begin. Paar mini haakjes, verder niks, aldus de da. Even bijgevijld (onder gehele narcose zo ongeveer
).
. Dus toch maar de oude hack van de merrie omgedaan en alle problemen waren opgelost. In september een echte tandarts (Albert vd Graaf) erbij voor de jaarlijkse controle, en ja hoor, verborgen wolfstandjes! Meneer heeft dus 3 jaar lang met bit in gelopen met mega scherpe wolfstandjes op zn lagen. Van die vieze scherpe kleintjes ook
. Even eruit laten snijden, en een week later was het bit geen enkel probleem meer gelukkig.
, koudbloedje.' Dus ik daar beetje rondstappen 'Nou stappen kan die goed, draaf maar eens aan'. Casti is altijd lekker heet aan het been, en we reden in een onbekende bak = gratis impuls
, dus hop, hij maakte zich wat stoer en draaft net zo fijn over de rug weg (je weet wel, met zo'n extra veertje hihi). 'Oehh' zegt m'n instructeur 'dat is nog wel iets een bloederig type hee, die wil wel lup'n.'