mooi he , al het vuil is lekker in de wintervacht blijven hangen en toen ze naar buiten gingen was er niet veel baggen , dat wil ook wel helpen in combi met dat ze elke dag goed gepoetst word . *het helpt ook dat ze op de foto ook altijd witter word als ze in werkelijkheid is *
maar poetsen in de zon is geen pretje kan ik zeggen ze reflecteert namelijk nogal
Zijn idd al allemaal behoorlijke leeftijden. Het scheelt volgens mij vooral dat wij echt liefhebbers zijn,en dan ook vooral die cpl enzo preventief gaan behandelen, wondjes insmeren etc. De gebruiksdieren worden meestal een tijdje opgeleerd/ gebruikt en dan terug verhandeld of geslacht...
Evita vandaag eens een keertje laten springen, vind ze zo leuk (ja ik ben me er van bewust dat het natuurlijk zwaar is voor zo'n groot dier, doe het ook hooguit 1 of 2 keer per maand een paar hupjes )
die springt netjes! ik laat lara ook af en toe springen en balken draven, maar ze neemt haar achterhand niet mee in de sprong. dus wij oefenen wat vaker