jus schreef:Ben nog wel snel even bij OOteman geweest dat is niet ver weg en kwa aanbiedingen wat ik op website zie wel interesant , maar alle leuke dekjes waren al weg , dus alleen wat kleinigheidjes meegenomen.
Volgende keer als je weer in de buurt bent, kom je dan ff buurten?

Ik woon nl. vlakbij Ooteman!
Wat naar van je moeder, Judith.
Op zulke momenten is het echt niet leuk dat je zo ver weg woont.....

Lisenka schreef:Frank: Ben inderdaad met Jan nog nooit naar de efteling geweest. Kunnen we best een keer doen.
Kunnen we ook een meeting houden!
Met een groep uit het topic naar de Efteling!

frankiej schreef:voor alle nieuwkomers: we waarderen het erg als je ook de moeite neemt om andermans verhaaltjes te lezen en zo af en toe te beantwoorden. dus doe gezellig mee. btw, je komt nu wel terecht in mijn barokke harem :D
Zo! Onze haremmeester heeft gesproken! Whahaha!

borderjay schreef:O ja...zijn manen groeien nu best wel,maar hij heeft zo'n dun plukje dat ik er toch maar over denk om hem een sportieve coupe te geven...alhoewel een hengstenvlecht(je) wel weer heel stoer staat...
wat vinden jullie?
Ik denk; POKON!

Nee zonder gekheid; lekker laten groeien, hoor!
Heidi -> Het is jammer, maar als Macho toch nog maar weinig wordt gevraagd om te dekken, dan maar fijn het zakie eraf.
Kan ie misschien straks gemakkelijker tussen de andere kleine paardjes.
Elise -> Jij gaat wel erg snel in de tijd vooruit met je oktober!
Het gaat evengoed al snel genoeg!

Je was gisteren weer lekker bezig las ik.....

Gaat er bij jou wel eens een dag voorbij zonder dat er iets gebeurt?
Tjee, mensen die zo met dieren omgaan zouden ze van mij mogen straffen, en de DA's die zich daarvoor lenen ook.
Ik kan er gewoon niet bij dat iemand zo met een dier kan omgaan, alsof het een ding is.....
Annelie -> Welkom hier!

Leuk weer een fries erbij!
Mooie merrie is Renske! Ietsje jonger dan mijn merrie Rintske is ze.

Nadina -> Zou het met je instellingen te maken kunnen hebben?
Ik zie geen reclames lopen door de foto's.....
Wanda -> Mooi halster heeft Jippe! Die heb ik ook!

Cynthia -> Kan je nagaan wat je al kunt opbouwen met alleen grondwerk! Knap hoor!
Wat een vreselijke manier van rijden in dat topic!
Ze krijgt er ook flink van langs in dat topic, en terecht!
Debby -> Dat is idd wel fijn om te kunnen praten met lotgenoten.
En de gezelligheid maakt de infuusuurtjes ook wat draaglijker!

Hmmmm! Echte Surinaamse roti!

Suzanne -> Karina vond het wel gezellig, zei ze laatst, als er nog meer komen, dus wat mij betreft kom je ook gezellig!
Angela -> Hè verdorie, das idd flink balen dat Dyio wordt verkocht!
Jammer ook dat je hem niet kunt kopen.....
Jasmijn -> Tip! Schrijf de kadootjes die je nu al in je hoofd hebt op in bijv. je agenda!
Dan heb je genoeg om op te noemen tegen de tijd dat je bijna jarig bent.

Rintske gaat idd liever weer mee naar binnen 's avonds, ze is ook niet anders gewend van kleins af aan.
Ze stond alleen voor op ijzers in de zomer, omdat haar hoeven te snel slijten.
2x 8 weken, en nu er weer af want zoveel gaan we toch niet naar buiten nu.
Beterschap met je griep!
Brenda -> Welkom hier!

Ik heb helaas niets met arabiertjes, maar vind ze wel een heel sierlijk voorkomen hebben.

Stéphanie -> Welkom hier!

Wauw! Wat een hals heeft Karajan!

Gabriella -> Je hebt de stoute schoenen aangetrokken! Stoer!
Zo op de foto's ziet het er nog leuk en ontspannen uit.
Marielle -> Rintske is gevoelig op de maag ja, maar kan op zich alles eten.
Voor zover ik en haar vorige eigenaar weten heeft ze hier nooit eerder last van gehad, tot na de koliek van vorig jaar.
Als ze tegen het eind van een wormenkuur aan zit steekt het nog wel eens de kop op.
Sterkte en beterschap voor je nichtje!

Lisenka -> Jammer dat je verhaaltje over Keljan zo kort is, ik zat helemaal te genieten!
Wat een heerlijk mannetje is dat!
Evaline -> Welkom hier!

Ik had idd je naam al een aantal keren onderin gespot als zijnde meelezer.

Wenda -> Is de VA al bij Omar geweest om te snijden of nog niet?
Benthe -> Je hebt het er maar druk mee zo te lezen!
Wat een mooi gebaar om de tinker van de hand te doen voor gehandicapten!
Karina -> DIE BAL!!! Die wil ik ook!

Jammer genoeg moet Rints eerst nog haar zilveren bal slijten en dan heb ik nog een blauwe in de verpakking liggen.....
Anouk -> Rond de tijd dat de paarden op stal gaan geven we de paarden altijd een kuur die ook tegen lintwormen werkt.
Rints krijgt nu Equimax.
Okugest zijn tabletjes van VSM en zijn voor bij maag- en darmproblemen.
Rintske heeft hier altijd veel baat bij wanneer ze last heeft van haar maag, ik zie dan binnen een paar dagen het stro-eten verminderen.
Kelly -> Hier wordt morgen om 13.30 voor je geduimd! (.....waarvoor eigenlijk?)
Kelly_Taco schreef:En jullie hebben allemaal niks gemist hoor.. maar ik had het hier nog niet neergezet... wilde het eigenlijk stil houden tot morgen maar ik kan het toch niet laten:
![]()
![]()
MORGEN WORDT ADORNO GEKEURD.... EN ALS HIJ GOED IS DAN MAG IK MEZELF ZIJN BAZINNETJE NOEMEN
![]()
![]()
![]()
Ben echt op van de zenuwen
Wát zeg je? Ik versta je niet goed.....

Lotte -> Welkom hier!

Wat een aparte verschijning is Nynke met die hoogblonde manen en staart!
Vanmorgen maar heel kort kunnen rijden op Rints.
Ze begon nogal te schudden met haar hoofd en toen ik haar over haar voorhoofd streek kroop er een wesp uit haar voorpluk.
Ik ben daarna eerst even een paar rondjes gaan stappen en toen leek het wel beter te gaan.
Maar toen ik weer verder wilde gaan begon ze weer flink te schudden met haar hoofd, dus ik vermoed dat ze is gestoken door de wesp.
Ik ben maar gestopt en heb haar eerst even op stal gezet om haar in de gaten te houden.
Op stal ging het wel weer en ze had ook geen zwelling oid.
Toen we naar het land liepen schudde ze wel weer, en in het land zag ik haar ook een keer of wat schudden, maar nog steeds geen zwelling te bekennen.
De pensioneigenaar zou haar in de gaten houden en ik had Marieke gevraagd of ze vanavond bij het naar binnen brengen nog even wilde kijken.
Ze belde me op en vertelde dat ze niets vreemds heeft gemerkt aan Rintske en er zit ook geen zwelling.
Dus wat het nu geweest kan zijn.....? Ik weet het niet zeker, maar misschien toch een wespensteek?
Morgen maar weer opnieuw proberen te rijden.