Nu doet ze sinds gisteren haar open plat en kijkt ze naar me als ik aan haar rug en buik kom .
dierenarts komt vandaag langs om te kijken en ineens een volledig bloed onderzoek laten doen .
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Angelic1990 schreef:Dankjulliewel!![]()
Ben stapelgek met hem!
Morgen komt er iemand van de kliniek voor röntgenfoto's/echo, helaas zit zijn fysiek niet zo mee..
Hard duimen dat hij in ieder geval pijnvrij op de wei kan rond banjeren
_Zsazsa_ schreef:Ik heb altijd zo’n hekel aan paarden verkopen, voor de zwarte zijn er mensen al niet op komen dagen, net van te voren af appen, na het proberen zeggen dat ie eigenlijk ver boven budget ligtwat een tijd verspilling iedere keer. Hoop snel dat er iemand komt die wel serieus is. Hij staat in training dus die mensen zijn daar natuurlijk ook niet blij mee.
veerle92 schreef:Wat een knapperd.!
Daurada is bijna 5 maand bij mij, maar wat is ze toch al veel veranderd
[ [url=m/DdWKqB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rianne1807 schreef:Hallo allemaal, ik lees graag met jullie mee
Ik heb een 15 jarige Andalusier, een jaar geleden gekocht, na een maand kwam ik er achter dat ze drachtig was.
27 april heeft ze een knap merrie veulen gekregen
Afstamming onbekend maar voor mij onbelangrijk, qua karakter zijn ze geweldig, super eerlijk en lief.
Mn merrie is zalig bomproef
[ [url=m/FjBfSB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GUUqRQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7VKwec.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maartje_M schreef:Heel gaaf plekje idd MightyJoe! Ik had haar getipt dat Cortado te koop stond toen ze een nieuwe zochtSuper leuk dat het zo gelopen is ook!
Maartje_M schreef:Hij voldeed niet aan het lijstje nee haha. Maar graag gedaan
Even wat anders, ik ben me vast aan het orienteren op een kaptoom voor Lissy. Die gaat nooit in de full van Elevada passen en kerst en zo komt er weer aan en dan weet ik een keer wat te vragenWat vinden jullie nou een fijne kaptoom?
Elevada heeft er een van Horka, maar ik vermoed zo dat ik het niet handig vindt om 2 dezelfde in een andere maat te hebben
Maartje_M schreef:Oh die van Deuber is ook heel mooi! De Marjoman heb ik ook al naar zitten kijken maar daar was jij dus minder tebreden over? Van de fra heb ik ook al veel gehoord dat die veel schuift, maar dat valt dan wel mee?