Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xXutopiaXx schreef:Met z'n mooie rooie oortjes
Dankjullie!We vinden het inderdaad heel erg leuk, en het stomme is! Ik merk dat we door het springen ook ontzettend in de dressuur vooruit gaan. Het probleem wat hierboven word omschreven van het niet goed kunnen uitvoeren van een oefening in draf, wat ik stap wel goed gaat. Dat hadden wij ook heel erg. Ik denk dat het met de motor van achteren te maken heeft. Daar schort het nogal aan bij mij en Tamme, maar sinds het springen krijgt hij steeds meer kracht achter en kan ik hem steeds makkelijker op de achterhand zetten en verzamelen. Ik merk dan ook dat ik aan het einde van de springles wél de dressuuroefeningen als schouderbinnen en travers in draf kan vragen!! Nog lang niet perfect natuurlijk, maar het scharen, ondertreden en voorwaarts blijven lukt inmiddels!!
Jenny_S schreef:splinterz van harte
Ik heb vandaag weer de selecties van utrechtse gestart. enorme draak onder me. ring had alleen hoeken dus had wel erg moeite paard binnen de lijnen te houden. gelukkig nog 176 en 178