[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 10:24

Prinslover schreef:
Hahahahah precies!!! Met Mies in je buurt ben je niet veilig!

Laatste meeting stopten we even bij het tankstation!! Nou meteen flirten die griet _O- . Een hele bus met mannen afgeladen zaten naar dr te lachen! Ik wist niet waar ik kijken moest en snauwde dr meteen toe "begint het nu al?! :P " hahaha!

Dat was echt heel onschuldig hoor!!!! dat ben ik altijd!!!!

nou frank..ik vragen of dr straks een foto gemaakt kan worden van mijn blik op mannenbillen _O- *-:)

Prinslover

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 10:32

Hahhaahaha!! Onschuldig, moet je eens horen :D !

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 10:47

he, wanneer gaan we weer meeten? :D

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 10:50

Mies_Apollo schreef:
Dat was echt heel onschuldig hoor!!!! dat ben ik altijd!!!!

nou frank..ik vragen of dr straks een foto gemaakt kan worden van mijn blik op mannenbillen _O- *-:)

_O-

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 10:53

oke oke een uitzondering dan: als er hete stalhulpen halfnaakt gaan rondlopen :P

pff die mannenbillen moeten is opschieten

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 10:53

:=

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 11:18

aaaaaaaaah ik koop nooit meer iets bij de media markt!
Heb ik sinds mei een fototoestel...gaat de lens er niet meer uit, dus ik terug want zit nog garantie op

ze kunnen hem opsturen, maar als ze iets vinden wat buiten garantie valt..water of zand etc dan kunnen ze hem maken maar kost geld...
nou was het een camera van 40 euro...en reparatie komt toch minstens ook op 40 (dat zijn de onderzoekskosten al!) ookal wil ik hem niet laten maken!
lekkere garantie...

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 11:20

daar heb je niks aan..

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 11:37

Hahahaha.

Belevenis Drunese Duinen:

Het is middag, bloedheet en we komen terug van buitenrit. Michelle legt haar zadel + singel neer en we zetten de paarden op stal etc. Ilona ziet 2 bijdehante jochies lopen en zegt even leuk: BOEEHH :P . Later zeggen de jochies nog "haiii :D " . Niks aan de hand zou je zeggen.

Wij komen later de middag terug, Michelle haar singel pleite!!! :') Mies voelde aan haar water dat de singel opzeker was mee gegapt door de jochies. "Bedankt iloon voor je BOEH" :D . Ehhh, graag gedaan? :D Maaja, liep daar 1 of ander in de 20 jarige hete stalknecht rond!! :') Mies natuurlijk even zielig vertellen dat haar singel kwijt is, of hij hem misschien had gezien? ;) Nope, helaas niks gezien.

Volgende morgen, uiteraard lig ik nog heeerlijk te pitten :D . Michelle vroege vogel, in haar pyama de paarden voeren!! (Kijk zo doe je dat, een ander er voor op laten draaien :D ) . Zegt die hete stalknecht, volgens mij ligt je singel daar op het dak!! En jaaa hoor, lag die. Mies had pech, want helpen (lees: michelle een kontje geven) deed ie niet :') . Ondertussen had hij zijn shirt uitgetrokken en Mies ging bijna van haar stokkie!!!! :wow: . Komt vervolgens naar binnenstormen, maakt mij bruut wakker met gegil "Iloooooonnnnn hij heeft zn shirt uit!! Ilooooonnn kom mee!! Ilooonn kom kijken.. NUUU :D " . Hup, ik laat er ook geen gras overgroeien en storm mee naar buiten. Heel onschuldig de stal gaan mesten met een schuin oog kijkend naar de stalknecht _O- . Mies ondertussen een stiekeme foto maken hoe erg :') . Maaar als klap op de vuurpijl zei die nog toen we voorbij kwamen "Pffff, wel warm he vandaag?". Die kop van Mies !!! _O- Geweldig...

Jaaa, zo onschuldig is Miesje niet :D ! En nu nog haar camera kapot ook!! Jaa snap het wel, na dat ene shot van die stalknecht heeft ie nooit meer zulke mooie plaatjes mogen maken, dan zou ik er ook mee kappen :')

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 11:38

Prinslover schreef:
Haha Sanne, jij staat hier niet raar van te kijken he? Wij kennen Mies...!!! En Mies is ehhh dirty haha! Mies heeft vandaag ook een hele leuke dag :))

vertel! wat gaat er gebeuren behalve stalhulpen op stal?

a dirty mind..... we zijn wel aan mekaar gewaagd hier :Y)

suus + sanne: jullie gaan volgende keer ook mee hoor! zou dat gewaagd zijn?

mies: uhm garantie is toch garantie, moet je dan onderzoekskosten betalen? ik ben nu toch wel benieuwd naar DE foto

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 11:39

Prinslover schreef:
Hahahaha.

Belevenis Drunese Duinen:

Het is middag, bloedheet en we komen terug van buitenrit. Michelle legt haar zadel + singel neer en we zetten de paarden op stal etc. Ilona ziet 2 bijdehante jochies lopen en zegt even leuk: BOEEHH :P . Later zeggen de jochies nog "haiii :D " . Niks aan de hand zou je zeggen.

Wij komen later de middag terug, Michelle haar singel pleite!!! :') Mies voelde aan haar water dat de singel opzeker was mee gegapt door de jochies. "Bedankt iloon voor je BOEH" :D . Ehhh, graag gedaan? :D Maaja, liep daar 1 of ander in de 20 jarige hete stalknecht rond!! :') Mies natuurlijk even zielig vertellen dat haar singel kwijt is, of hij hem misschien had gezien? ;) Nope, helaas niks gezien.

Volgende morgen, uiteraard lig ik nog heeerlijk te pitten :D . Michelle vroege vogel, in haar pyama de paarden voeren!! (Kijk zo doe je dat, een ander er voor op laten draaien :D ) . Zegt die hete stalknecht, volgens mij ligt je singel daar op het dak!! En jaaa hoor, lag die. Mies had pech, want helpen (lees: michelle een kontje geven) deed ie niet :') . Ondertussen had hij zijn shirt uitgetrokken en Mies ging bijna van haar stokkie!!!! :wow: . Komt vervolgens naar binnenstormen, maakt mij bruut wakker met gegil "Iloooooonnnnn hij heeft zn shirt uit!! Ilooooonnn kom mee!! Ilooonn kom kijken.. NUUU :D " . Hup, ik laat er ook geen gras overgroeien en storm mee naar buiten. Heel onschuldig de stal gaan mesten met een schuin oog kijkend naar de stalknecht _O- . Mies ondertussen een stiekeme foto maken hoe erg :') . Maaar als klap op de vuurpijl zei die nog toen we voorbij kwamen "Pffff, wel warm he vandaag?". Die kop van Mies !!! _O- Geweldig...

Jaaa, zo onschuldig is Miesje niet :D ! En nu nog haar camera kapot ook!! Jaa snap het wel, na dat ene shot van die stalknecht heeft ie nooit meer zulke mooie plaatjes mogen maken, dan zou ik er ook mee kappen :')

whahaha, had het verhaal al gehoord, maar blijft zo grappig!! Vooral als jij het verteld Ilona _O- _O- :')

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 11:41

Hahahaha, Sanne, jaaa wij zien zulke dingen lekker visueel he :D ! Hihihi.

Frank, ik verklap het lekker!! Mies heeft een date :D Oehlalalaa! Mensen het is weer zomer 8-)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 11:43

Bij Mies is het altijd zomer :Y)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 11:45

Hahaha precies, jij snapt 'm _O- haha *zit hier echt dubbel achter de pc terwijl mies nu een sexy date heeft en geeeen benul wat hier besproken wordt.. *

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 11:45

volgens mij leest ze stiekem mee :P

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 11:51

hahahaha ilona wat een verhaal van die stalknecht. denk dat hij de grootste lol had. je kunt t zoo smakelijk vertellen.

mies: zet hem op he met je date!! tis vandaag wel warm he....

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 11:56

wat een verhalen weer echt super om te lezen
wordt er echt helemaal vrolijk van.

en mies een date wat leuk ik wil alles horen ;)

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 13:47

lig hier even plat om ilona dr verhaal! en ik was er nog wel bij! Maar dit is slechts een van de vele verhalen
Heet he! nou zeg dat wel! pfoe ik was oververhit die dag!
Men wat een lekker ding!

hmm ik denk niet dat jullie alles willen horen! Tsjah frankie voor sommige dingen is het nooit te warm _O-
De date was kort maar krachtig ;)! *nou niet meteen dirty denken jullie* ik heb me prima gedragen. hij moet nog werken vanavond en ik ook..

frank: ik pb je de foto wel even! ik weet niet of die zo op internet wil verschijnen :=

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 15:25

Mies_Apollo schreef:
aaaaaaaaah ik koop nooit meer iets bij de media markt!
Heb ik sinds mei een fototoestel...gaat de lens er niet meer uit, dus ik terug want zit nog garantie op

ze kunnen hem opsturen, maar als ze iets vinden wat buiten garantie valt..water of zand etc dan kunnen ze hem maken maar kost geld...
nou was het een camera van 40 euro...en reparatie komt toch minstens ook op 40 (dat zijn de onderzoekskosten al!) ookal wil ik hem niet laten maken!
lekkere garantie...

Mies!! Dat heb ik ook gehad zo'n 4/5 (?) jaar terug bij MediaMarkt echt exact hetzelfde verhaal. Stelletje n**iers... Toch haal ik er tegenwoordig weer dingen :o

Wat een verhalen weer (hoewel ik ze allemaal al ken :P ) :')

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 15:36

Heey

Haha, wat een verhalen hier zeg :D.

Frank: Leuke foto's :D.

Mies: Gave foto's, super dat het zo lekker gaat :D.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 18:02

mies en iloon: kom maar op hoor met die smeuïge verhalen!

mediamarkt ken ik niet persoonlijk maar ik vermoed dat men overal vrij lastig doet met camera's. er kan natuurlijk van alles gebeuren met die dingen

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 18:35

Prinslover schreef:
Mies *\o/* Wat goed!!! En wat doet ze het braaf zeg, echt een toppertje!! :D Maar ook weer lef van jou hoor! Zou toch niet snel meer op een jong paard stappen := . Weet niet wat het bij Chico was dat ik het durfde haha, maar zou het niet gauw meer doen. Petje af 8-) .

Frank leuke foto's!! Hihi, Despi vindt ook alles okee he!! Chico staat nog steeds te knorren bij waterslang. Hij vindt het vreselijk... :P .

Een WPN'er zou ik waarschijnlijk niet zo maar meer doen, maar een P.R.E. wel. Dat lijkt me nog wel een leuke uitdaging.

En mbt het douchen: De makkelijkste hier is verrassend genoeg... SAM! Die staat het beste stil en moppert niet. Des vindt het bij zijn oren minder.

Dat uitje is zeker voor herhaling vatbaar! Gut wat hebben we die avond ontzettend gelachen zeg!

Mies: Frank liet me je pb zien. Volgens mij ken ik die gast! Haha. Ja, niet verkeerd idd. En je kan leuk van onderwerp veranderen. Wat heeft je fotocamera nou met mannenbillen te maken? Heb je een wandje in je kamer met mannenbillen? :P
Wel raar dat ie je geen kontje wou geven hoor Mies. Hij heeft een kans laten schieten.hihi. Maar ja, Brabantse jongens, mooi maar heel, heel verlegen hè? :D
En dat het nooit te heet is voor sommige dingen, moet je Frank toch eens duidelijk uitleggen. hihi... :+ Zijn paard krijgt bijvoorbeeld al vanaf een graag of 25 vakantie hoor...

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 21:40

zit er nog een vervolg in je date mies??

hier een paar foto's van de neopreensingel(s) die anouk nu te koop heeft voor 12,50 per stuk. leverbaar in diverse maten. met elastiek, de gespen blijven zoals te zien echter netjes binnen de singel. ik heb de singel even geprobeerd met opstijgen en het zadel blijft netjes liggen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 22:33

Ziet eruit als een mooie singel! Wil daar nog wel is over nadenken :j . Maar de mijne doet het inprincipe nog prima, maar deze ziet er nog zo mooi uit :D .

Anouk, jaa als het echt mijn eigen paard zou zijn, en ik kan echt eerst een band opbouwen etc, dan misschien wel. Maar zomaar een paardje van stal inrijden? Neuh, zou ik niet zomaar doen. Moet echt zo'n bepaald gevoel erbij hebben ;) . Haha, Sam het makkelijkst met afspuiten, dat had ik niet gedacht. Veel dingen wat jij over Sam verteld, komt overeen met Chico. Dat is af en toe ook zo'n dodo. Wordt er zelf wel eens moe van als hij van zijn eigen schaduw schrikt bijwijze van :z . Ik deed in de vakantie ook Chico zijn hoofd afspuiten. Hij wil me dan gewoon omver lopen uit nijd. Moet dan echt heel streng zijn en met me vinger wijzen, maar die kop die hij dan trekt.... := . Echt niet mee eens zeg maar :P .

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 08:14

frankiej schreef:
zit er nog een vervolg in je date mies??

hier een paar foto's van de neopreensingel(s) die anouk nu te koop heeft voor 12,50 per stuk. leverbaar in diverse maten. met elastiek, de gespen blijven zoals te zien echter netjes binnen de singel. ik heb de singel even geprobeerd met opstijgen en het zadel blijft netjes liggen:

http://i307.photobucket.com/albums/nn30 ... G_6569.jpg
http://i307.photobucket.com/albums/nn30 ... G_6586.jpg
http://i307.photobucket.com/albums/nn30 ... G_6585.jpg

De eerste lijkt mij prima, maar die onderste is het type waar ik vooral 's winters problemen mee kreeg als Frío een langere vacht kreeg. Gespen zitten tot bijna de rand en dan komen zijn haren er tussen. Leek mij niet zo'n lekker gevoel voor hem.
Wel een hele nette prijs voor neopreen singels.