Hahahaha.
Belevenis Drunese Duinen:
Het is middag, bloedheet en we komen terug van buitenrit. Michelle legt haar zadel + singel neer en we zetten de paarden op stal etc. Ilona ziet 2 bijdehante jochies lopen en zegt even leuk: BOEEHH

. Later zeggen de jochies nog "haiii

" . Niks aan de hand zou je zeggen.
Wij komen later de middag terug, Michelle haar singel pleite!!!

Mies voelde aan haar water dat de singel opzeker was mee gegapt door de jochies. "Bedankt iloon voor je BOEH"

. Ehhh, graag gedaan?

Maaja, liep daar 1 of ander in de 20 jarige hete stalknecht rond!!

Mies natuurlijk even zielig vertellen dat haar singel kwijt is, of hij hem misschien had gezien?

Nope, helaas niks gezien.
Volgende morgen, uiteraard lig ik nog heeerlijk te pitten

. Michelle vroege vogel, in haar pyama de paarden voeren!! (Kijk zo doe je dat, een ander er voor op laten draaien

) . Zegt die hete stalknecht, volgens mij ligt je singel daar op het dak!! En jaaa hoor, lag die. Mies had pech, want helpen (lees: michelle een kontje geven) deed ie niet

. Ondertussen had hij zijn shirt uitgetrokken en Mies ging bijna van haar stokkie!!!!

. Komt vervolgens naar binnenstormen, maakt mij bruut wakker met gegil "Iloooooonnnnn hij heeft zn shirt uit!! Ilooooonnn kom mee!! Ilooonn kom kijken.. NUUU

" . Hup, ik laat er ook geen gras overgroeien en storm mee naar buiten. Heel onschuldig de stal gaan mesten met een schuin oog kijkend naar de stalknecht

. Mies ondertussen een stiekeme foto maken hoe erg

. Maaar als klap op de vuurpijl zei die nog toen we voorbij kwamen "Pffff, wel warm he vandaag?". Die kop van Mies !!!

Geweldig...
Jaaa, zo onschuldig is Miesje niet

! En nu nog haar camera kapot ook!! Jaa snap het wel, na dat ene shot van die stalknecht heeft ie nooit meer zulke mooie plaatjes mogen maken, dan zou ik er ook mee kappen