Maar goed we gaan weer verder bij pagina 335
Esther – je eigen lekker uitgeleefd bij de paardenwinkel

Suzanne – he balen dat je weer single bent hoe was je les bij piet bakker?
*zie de foto’s* het ziet er super uit
Anouk – fijn dat het rijden met sam zo lekker gaat wordt weer tijd dat je gaat starten

En ja echt super om bruidsmeisje te zijn ik was het al een keer geweest bij mijn oom toen was ik 4 maar bij mijn eigen moeder was toch wel speciaal
Laura – het klinkt echt super romantisch echt een heel leuk voorruitzicht
Heidi – de foto’s zien er echt heftig uit
Kelly – echt een heel mooi beestje, kan begrijpen dat je daar knikkende knieën van krijgt

Mies – super dat shannon het zo goed doet nu lekker oefenen voor je wedstrijd
Debby – rijden ziet er super uit en ja je handen daar kan je nu lekker op oefenen
Ilona – ik lees dat je boef lekker bezig is

En ook ik vindt vergaderen dood saai gelukkig hoef ik morgen maar een half uurtje
Lobke en mies – en zijn de merries er al ?
Shanna – jee heb je geen pijn ? want 7 treden is niet niks
Sanne – zo lekker hoor 5 weken stalling heb je goed je best gedaan, en lekker je 2 toppers weer aandacht gegeven mag nou toch wel tijd worden dat het veulen komt
Saida – hoe dat jij rintske beschrijf is het 2 druppels water heike wat is haar bloedlijn, en zoals je al zegt als ze iets aanbied maak er lekker gebruik van jullie gaan iig super voorruit met zijn 2e daar kan je met een terecht hart trots op wezen
Jellie – fijn dat het rijden zo goed voelde
Nou mijn weekend was gewoon top heerlijk met mijn topper gereden echt we worden nu ook een super team onder het zadel en we gaan nu lekker voorruit, ook vrijdag nog even zonder zadel gereden om even aan mijn houding te sleutelen en ik heb besloten om het vaker te doen vond het wel grappig heb zelf een galopje gedaan zonder zadel dus ben best trots