[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

heikedenise

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 16:22

Zo daar ben ik weer heel mijn dag kwijt aan vergadering en dan mag ik morgen weer bah.
Maar goed we gaan weer verder bij pagina 335

Esther – je eigen lekker uitgeleefd bij de paardenwinkel ;) kan je nog wachten of duurt het nu wel erg lang voor dat die komt

Suzanne – he balen dat je weer single bent hoe was je les bij piet bakker?
*zie de foto’s* het ziet er super uit

Anouk – fijn dat het rijden met sam zo lekker gaat wordt weer tijd dat je gaat starten :D en sabrina weer les met prince super hoor
En ja echt super om bruidsmeisje te zijn ik was het al een keer geweest bij mijn oom toen was ik 4 maar bij mijn eigen moeder was toch wel speciaal

Laura – het klinkt echt super romantisch echt een heel leuk voorruitzicht

Heidi – de foto’s zien er echt heftig uit

Kelly – echt een heel mooi beestje, kan begrijpen dat je daar knikkende knieën van krijgt :9

Mies – super dat shannon het zo goed doet nu lekker oefenen voor je wedstrijd

Debby – rijden ziet er super uit en ja je handen daar kan je nu lekker op oefenen

Ilona – ik lees dat je boef lekker bezig is :P de draak jij mag hem dadelijk weer her opvoeden :D
En ook ik vindt vergaderen dood saai gelukkig hoef ik morgen maar een half uurtje

Lobke en mies – en zijn de merries er al ?

Shanna – jee heb je geen pijn ? want 7 treden is niet niks

Sanne – zo lekker hoor 5 weken stalling heb je goed je best gedaan, en lekker je 2 toppers weer aandacht gegeven mag nou toch wel tijd worden dat het veulen komt

Saida – hoe dat jij rintske beschrijf is het 2 druppels water heike wat is haar bloedlijn, en zoals je al zegt als ze iets aanbied maak er lekker gebruik van jullie gaan iig super voorruit met zijn 2e daar kan je met een terecht hart trots op wezen

Jellie – fijn dat het rijden zo goed voelde

Nou mijn weekend was gewoon top heerlijk met mijn topper gereden echt we worden nu ook een super team onder het zadel en we gaan nu lekker voorruit, ook vrijdag nog even zonder zadel gereden om even aan mijn houding te sleutelen en ik heb besloten om het vaker te doen vond het wel grappig heb zelf een galopje gedaan zonder zadel dus ben best trots :+: morgen maar weer lekker rijden

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 16:24

Nee, nog steeds geen pijn :Y)

Lekker hoor, zonder zadel rijden. Hoewel ik persoonlijk mét zadel maar zonder beugels beter vindt als je je houding wilt verbeteren. Zonder zadel zit ook weer heel anders :) maar dat ben ik, haha.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 18:12

ilona: zo temt michelle chico :)ddd Toen hij nog een zwijntje was! *volgende meeting moet je het echt voor me zingen*

lobke: Nou werkt de vrachtwagen en zijn telefoon ook nog niet mee ;) Toen wij smiddags belde was er nog niks aan de hand. Hier kan hij natuurlijk ook niks aan doen.

Anouk: geen idee wat mark bezielde..hij was pas jarig..wilde hem nog een string sturen :9
Shannon is wat zekerder geworden van dr eigen kunnen op de veluwe. Kijk waar ze nu staat is ze geboren en opgegroeid en ze staat ook nog bij dr moeder in de wei, waar ze onderdanig aan is. Nu ze weg ging van dat alles moest ze echt op eigen benen gaan staan, en ik denk dat dr vooral goed heeft gedaan. Ze heeft wat meer zelfvertrouwen en vertrouwen in mij gekregen waardoor ze alles wat beter aandurft, en dus ook 'achter' blijven in het bos. Ik merk zoieso goed dat onze band is versterkt tijdens de vakantie, altijd leuk!

Jeetje wat moeten jullie geschrokken zijn! Ik denk niet dat het zo 123 af te leren is, proberen zoveel mogelijk in de hand te laten en mee te doen...

Frank: Ik ga met carnaval als cowboy ~~}>

debby: Mooie foto's! Xanta heeft wel een lekker buikje :P

Shanna: goed bezig geweest! Gelukkig alleen een nagel gebroken!

sanne: Ik kan onderling starten of als ik L2+1 ben officieel..ik wil hem binnenkort eerst is meenemen naar het strand...

saida: ga jij niet bijna op vakantie?

Even esther dr goede nieuws verklappen: Shaggy is vandaag goedgekeurd *\o/* De dierenarts was erg gecharmeerd van hem, ze had zelden zo'n braaf jong paard gezien!
Ik heb weer last van schoonmaakwoede..dus die ga ik maar even goed gebruiken om mn slaapkamer uit te soppen ;)

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 18:54

Saida ik heb ook zeker hardop gelachen tijdens Ice Age net als de rest van de zaal! Glimlachen kan echt niet hoor haha. Echt geweldige films! Het was echt een hele leuke avond!
Stoer dat je naar de zon hebt gekeken en weer thuis kwam, ik moet altijd denken aan dat me moeder dan zegt "we zijn nog altijd thuis gekomen" hahaha dat is natuurlijk ook zo, maar mijn richtingsgevoel is gelukkig ook best ok.

Kelly wat een meeeega voorpluk zeg! Wauw!! En dat voetballen lijkt mij leuk, maar ik denk dat Capriola daar anders over zou denken haha.

Marcel en Heidie alom in het nieuws!

Nou ik heb de tandarts overleefd en een heerlijke rit gemaakt met Capriola samen met een vriendin op haar paardje. Was super gezellig, afgezien dat het bos vol zat met scouting kinderen die allemaal als vreselijke gremlin eruit zagen, tenminste dat vond Cap dan he... maar het was verder echt heerlijk zo in het bos en paardjes waren verder wel braaf!

kladruber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 19:42

zo net even 30 pagina's gezien die ik nog niet bekeken had, wat een gave foto's weer :D

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 19:49

Bij deze de amazone met het dikke hoofd nu.

@Anouk: Hardstikke bedankt voor alle hulp gister!

Echter vertel je het nu wel een beetje eenzijdig.
Paardje is wel degelijk opgevoed door haar ma, maar heeft in haar jeugd weinig contact gehad met andere paarden, of die schopten haar een hoek in omdat ze die tijd gewoon zwak was (letterlijk), dat is waar de schoen wringt.
En dit was geen gerichte actie, anders had ze me al eerder geprobeerd te pletten oid, iets waar ze al 2 jaar niet meer mee bezig is trouwens. Paard is nooit gemeen geweest en zal het ook nooit worden, ondanks dat de oude staleigenaresse nogal losse handjes had tegenover de paarden die bij haar in pension stonden (heb ooit eens gezien dat ze een paard op het hoofd stompte, volle vuist erop).

Heb alleen nog verrekte weinig zin om erop te gaan rijden. Doe er zoveel moeite voor en steek er zoveel tijd in, en dan krijg je dit.
Voelt echt als stank voor dank ;(.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 20:08

Denise.. pfff wat een lange vergadering zeg.. :=

Mies: Joepiee! Wat goed, had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd :o . Shaggy de topper ;)

Regine: Haha, klinkt als een leuke bosrit!!

Sorriso: Heel vervelend dat het is gebeurd zeg... wel gevaarlijk hoor, paarden die trappen.. Kijk wel uit! Volgende keer kan je het misschien niet meer na vertellen... :(:) . Je hebt soms gewoon echt hele moeilijk paarden... Echt lastig! Zeker als het door iets komt waar je nu niks meer aan kunt veranderen... Succes met je paard!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 20:38

Lach je rot.....

Met Vaidosa!!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Haar nieuwste truukjes, gapen en ´nee schudden´ op commando!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 20:46

Hahaha.....

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 20:47

Het is vermoeiend zo'n baby op komst :P

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 21:01

Hahahahaha die ogen van dr zijn echt eng soms!

Maar goed even het verslag van de dag :). Vandaag na mijn werk richting brabant gereden. Kwam om half 2 daar aan en de dierenarts was te vroeg dus ze kon gelijk beginnen. Hij werd eerst helemaal nagekeken en daarna mocht Michelle buiten met hem stappen en draven aan de hand :). Super conditie heeft ze :). Daarna volgde de buigproeven en het draven op de harde volte. In de bak mocht ie ook nog even stappen, draven en galopperen. En hij gedraagde zich inderdaad weer super :). En hij is natuurlijk goedgekeurd (had ook niet anders verwacht :D).

Ik zal zo even kijken voor de foto's... Zou dr geloof ik ook nog een paar van de cursus laten zien ;).

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 21:04

sanne: hahaha echt te gek.

heey kel, ook hier? kijk je wel uit, heb nog geen zin om je te gaan missen hoor!

denise: dat je het volhoudt!? vergaderen is nou echt iets waar ik een godsgruwelijke paasei aan heb, net als metselen. goed bezig met heike

kelly: ja das de landbouwweg. rij je daar ook weleens?

saida en regine: welke titel is dat van ice age? ik kan nu Ice Age: Dawn of the Dinosaurs (2009) te pakken krijgen voor op me mobiele telefoon. zou wel een goeie afleiding zijn voor de kids in het vliegtuig.

mies en esther: gefeliciteerd!

net weer ff lekker gereden, het was wel zweten en de vliegen waren lastig. heb bij des en prince vanmiddag maar een anti-vliegenbandje (met van die strookjes) aan het halster gedaan. dan maar met halster aan dag en nacht op de wei. scheelt enorm.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 21:04

Ja, foto's van de cursus en foto's van Shaggy :D
(ik zal die van mij binnenkort ook nog even sturen ;) )

Die ogen van Vaidosa komen er bijna uitrollen :+

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 21:15

Zo even een poging doen om bij te reageren.

Regine, gezellig dat je weer terug bent. En een lekker ritje met Cap gehad dus. En kinderen zijn doodeng...ik ben er ook bang voor...hihi. Ook fijn dat je nu van de tandarts af bent voorlopig :)

Esther, gefeliciteerd met de goede uitslag van Shaggy zijn keuring (Mies haar mededeling). Leuk, kan je lekker aan de slag.

Shanna, ben het daar niet helemaal mee eens. Zadel geeft toch weer wat steun en je kan dan ongemerkt toch gaan klemmen. Ik ben wel een voorstander van zadelloos aan je zit werken en daarnaast natuurlijk ook in het zadel. Gelukkig heb je je niet al te veel bezeerd met vallen.

Denise, dus lekker een beetje zonneschijn na la je regen. Heerlijk zo zonder zadel rijden he. Je mag best trots op jezelf zijn.

Anouk, zeker een knapperd die Fries. En paarden met grapjes zijn altijd erg leuk. Blijf je zelf ook alert.

Ioon, stoute Chico! Als hij straks terug op stal is zal het vast weer beter gaan. Hij wil nu lekker van zijn vakantie genieten. Komt helemaal goed hoor.

Saida, ik wil ook nog naar Ice Age. Ik heb deel 1 en 2 thuis en ik vind ze zo leuk. Deel 3 is dus ook de moeite waard.

Sanne, ben benieuwd naar kleine Dosie hoor. En Iggie is af en toe ook lekker bezig.

Heidi, pff dat is schrikken zeg. Gelukkig is alles goed afgelopen.

Kelly, wat een plaatje zeg Adorno. Is zeker een droompaard. Wauw!

Zaterdag zo heerlijk gereden met Sun. Ik moest hem wel even wakker maken, want hij was alles even vergeten. Maar daarna heeft hij zo goed gelopen. Was helemaal trots op ons ;). Toen ik hem uit de wei ging halen was hij ook zo schattig. Hij stond aan de overkant van de sloot en is tot de doorgang helemaal met me mee gerend. We renden naast elkaar met de sloot tussen ons in. Als dat geen werken in vrijheid is. Zo leuk, ben dan helemaal verliefd op hem (anders ook wel, maar op zo'n moment nog meer).

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 21:26

Hahaha die foto's van Vaidosa _O-

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 21:49

Paar foto's van Shaggy (en ik :) )
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 21:58

Goedenavond allemaal!

Vaidosa is echt te grappig :D . Heb hier helemaal stuk gelegen van het lachen hahahaha.

En Shaggy is echt een verschrikkelijk mooi paard zeg! Ik ben jaloers op je ;) .

Morgen word mijn paard gekeurd door de vee arts. Ik ben echt ontzettend benieuwd wat eruit komt! Vandaag is ze weer lekker op het land geweest met vriendje Utix. Zijn echt bef en klef die 2....

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 22:06

Leuke foto met Hermansen Kelly.

Soeske er een beetje doorheen..

Anouk, wat een knapperd die Friese merrie. Lekker ook zo in t water :)
Haha heerlijk toch zo'n vooroorlogse mobiel.

Heikedenise, druk met t bijlezen gehad en met vergaderen..
Fijn dat je zo lekker hebt gereden. Zonder zadel is ook weleens leuk.

Mies_Apollo, fijn dat Shaggy is goedgekeurd!En lekker aan de schoonmaak.

Regine fijn dat je de TA hebt overleef *\o/*
haha echte boze boskabouters gezien :+ maar wel lekker op pad geweest.

Sorriso, welkom. Hopelijk je hoofd snel weer wat slanker.
Wellicht is t voor jezelf veiliger om je cap op te zetten bij het hoeven uitkrabben.
Tot het probleem opgelost is. Ik hoop iig dat jij en je paardje er samen sterker uitkomen.

Zasread, geweldige foto's!!!

Frankiej, lekker gereden. Handig oplossing die vliegenbandjes.

Spokie fijn gereden op Sun.

Evdpanne, ook leuke foto's van jullie.

Niese succes met de keuring morgen!

Vanaaf Flan effe rondgeslingerd. Ging wel aardig. Waren veel dazen dus flink in de veerust gezet.
Jan is net bezig geweest met de trailerbodem. Dat gaat opschieten. Kunnen we mss een x een stapritje in t bos maken :)
Kwekkerige buum kwam nog langs dus die heb ik maar afgeleid :+

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 22:36

Wat leuk die foto's!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 22:39

sanne: ik hoop dat het veulen wat eruit gaat komen een stuk charmanter kijkt ;) Gapen op commando!

Mijn foto kunsten zijn nog best gelukt...alleen lijkt shaggy groter dan shannon...terwijk hij toch echt kleiner is...die 1e heb ik toch maar mooi gemaakt!

Anita: sun vond het vast leuk dat je meerende ipv alleen hem laten lopen ;)

jellie: mag je nog veel doen ivm de artrose?

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 22:42

Mies_Apollo, in feite heeft Flan lichte artrose en spat achter. T artrose been gaat gelukkig goed. Maar haar spatbeen is tobberig. In de kliniek is ons verteld dat t wel meevalt maar Flan is erg gevoelig.
Iig we springen al een paar jaar niet meer. Rijden weinig figuren want kleine voltes e.d zijn niet goed.
Verder mag alles wel maar ik merk dat t laaste tijd steeds minder makkelijk gaat. We hebben wel een leuke uitdaging aan t rechtrichtgrondwerk.

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 22:53

Esther, Shaggy is echt leuk!!! Geniet maar lekker van hem....enne....snel rijfoto's spammen hoor.

Niese, succes morgen.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 23:21

Kelly Was jij hier dan zooo dichtbij, zonder efkes op een bakske te komen??? Tjee, hadden we dat geweten zeg!

Denise van Heike Ja, kan me voorstellen zeg! Sabrina vraagt ons ook regelmatig wanneer wij gaan trouwen. Da's dan wel een teleurstelling hè? Om te moeten zeggen dat we al getrouwd zijn... :+

Shanna Ik ben het met je eens, dat je beter zonder beugels kan oefenen idd. Op de paardenrug zelf is ook wel leerzaam. Frank is eens zonder zadel op Sam gaan zitten en Sam vond dat dus HELEMAAL niks haha! Hij is er snel afgegaan...

Mies Wat fijn dat het vertrouwen groeit! Wel fijn dat jullie zo vooruit gaan. Ja, als mama in de buurt blijft, dan kan ik me voorstellen dat ze onderdanig blijft. Geen wonder dat Shannon ontzettend veel geleerd heeft tijdens je vakantie. Ga je volgend jaar zeker weer?
Rare Marc hoor. Houdt ie niet van strings? 8-)

Schoonmaak woede? als het nog niet over is, kan ik wel wat hulp gebruiken!!!

Regine Haha, dat vindt Sam dan ook altijd. Vooral die discussen die ze dan werpen. Nou, als je Sam aan het kijken wil krijgen...
Frank is ook altijd wel leuk: "Als ik met Sam hier langs rijdt, schrikt ie van die bak daar..." Drie keer raden wat Sam dan bij mij doet. :+ en als we er langs zijn en hij heeft niks gezegd, is ie verbaasd dat Sam er met mij niet is geschrokken...

Kladblubber Leuke foto's in je profiel en wat een lief kindje...

Sorriso Ik ben heel blij om te horen dat het allemaal redelijk goed is afgelopen! Ben je al naar de dokter geweest? Jou kennende ben je niet geweest haha :P
Sorry, als ik het eenzijdig vertel. Ik wist echt niet beter dan wat ik hier schreef. Volgens mij schreef ik ook al dat ze heel onzeker is. Ze boekt wel vooruitgang hè? Daar hadden we het net over voor ze zo raar deed. :D Ze was volgens mij net een jaar toen ze naast Sam kwam te staan toch? Ik wist niet beter dan dat ze rechtstreeks van de kliniek af kwam. Ik ben blij dat je me corrigeert. :o
Ik vind Zija echt mooi en ook wel een lieverdje, en het losmaken van de paal en haar gedrag viel me 100% mee. Na zo'n klap verwachtte ik meer paniek bij haar, (Sam had de paal er waarschijnlijk nog net niet uitgetrokken in haar schoenen, die is niet zo koel in zijn bol) maar dat is na zo'n mep bij haar meteen over. Maar ja, ik steek ook een beetje zo in elkaar. Ik ben geen held en ik heb met Sam mijn portie angst ook wel gehad. Ik neem alleen maar mijn hoed voor je af. Ik heb diep respect voor je inzet! (Ik probeer er met mijn rijden zelfs rekening mee te houden toch? :D ) Kijk naar mij en Sam, als ie zijn bol maar even anders houdt, ga ik om hulp bij het opstijgen roepen. :+ En jij gaat maar door en geeft niet op! Ik had het allang opgegeven! Ik begrijp je verdriet en wanhoop heel goed. Ik had al het idee, dat je daarom gisteren zo uit je doen was. Het is ook niet niks! Je doet er zo veel voor en je werkt er zo keihard voor en je blijft maar zo geduldig.
Het was idd geen gerichte actie tegen jou, maar wel de 2e keer al dat ik het 'zag' gebeuren dat ze zo maar uit het niets een mep achteruit geeft. En stomtoevallig stond je weer bij haar achterbenen. En zo vaak rijden we niet gelijktijdig hè? Ik vind het gewoon echt heel kwalijk dat een paard slaat. Ik ben me weer stuk geschrokken. Ik zou echt niet weten hoe je dit kan oplossen. Jij verdient gewoon een paardje dat zich bezig houdt met jou en wat meer in zijn of haar mars heeft. Al had ze maar de helft van de ontspanning en wil naar jou toe van een Zantino! Lopen kan ze immers! Dat doet wel meer deugd aan het rijplezier toch?

Sanne Ik mis hier nog één reeks die er wel moet zijn... Paard gaat immers altijd op baasje lijken en met 2 van die talenten moet er bij jou ook talent zijn toch? Hahaha!

Esther Dus het is nu officieel? Shaggy is echt van jou? GEFELICITEERD en natuurlijk ook met het goedgekeurd worden. Heb je hem al mee naar huis genomen of wanneer gaat dat gebeuren?
Wat een mooie foto's. Het is echt liefde tussen jullie hè? Nu al! Groot feest!

Denise van Isabel Ik ga speciaal voor je inloggen morgen! Ik ben ook zeer benieuwd...

Spokie Wouw, wat leuk! Dat je paard zo blij is om je te zien! En even wakker maken moest hier ook... haha.

Net gereden op Sams en daarvoor even overleg gepleegd met schoonpa of Sam naar huis kan. Hij vindt dat we Sam moeten verkopen, omdat we er toch niks mee doen... :( :+ Duh! Het meest gereden paard van de familie!!!! Hij kan zo lekker mopperen. Hij heeft ook staan kijken naar Frank zijn rijden. Ik zou Sam heel graag thuis hebben. Dan kunnen Frank en ik elkaar thuis helpen en dan kunnen Des en Sam samen op de wei en we kunnen hem zelf verzorgen. Sam kan Des nog wel wat manieren leren en voor Des is het ook gezelliger. Mijn schoonpa rekent erop dat Sam de beentjes onder Des uit gaat slaan. :P Eigenlijk hoefde het na het gemor van mijn schoonpa niet meer voor mij, maar ja, het is wel ideaal, dus ... binnenkort staat Sam hier mss ook. Dan kan Jasmijn hem bijrijden haha! *D :P Ik moet alleen nog even overleggen met het pension over hoe we het het beste kunnen gaan aanpakken en ik wil ze ook heel erg gaan bedanken, want het is een uitstekend pension. Dus Sorriso, zeg er nog maar even niks over. Ze weten al wel dat het speelt, maar dit heb ik ze nog niet kunnen vertellen.

Sam liep weer te doen als of ie hard werkte. Helaas voor hem, stond mijn instructeur te kijken en die riep dat ie echt een schop onder zijn kont nodig had. Daarna ging ie echt aan het werk en toen was het heerlijk rijden. Hij was echt nat van het werk! Ik was ook nat van het zweet toen... Al met al weer een fijne rit!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 23:28

Anouk, fijn zo'n schoonvader...maarnietheus. Kan me voorstellen dat je zin dan even verdwenen is. En dat je niets met hem doet....hij zou eens mee moeten lezen. Hopen dat zijn gemopper snel over is. En lekker gereden dus (weer ;)). Heerlijk als je zo het gevoel hebt dat je hard gewerkt hebt en ook nog een fijn gevoel over het rijden hebt.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 23:37

Anouk Hoezo beslist je schoonvader daar dan over?