Suevo was ook nooit dik te krijgen... en staat nu op marstall champion, voordroog en geweekte bietenpulp. Verder krijgt hij op de dagen dat hij werkt, een halve schep slobber met wat zonnebloemolie en 80 gram ongekookte lijnzaad. In de periode net na de operatie tot aan 1 week geleden, kreeg hij ook pro-biotica bij om zijn darmflora te herstellen. Door pro-biotica gaan de darmen ook beter werken en worden de voedingsstoffen beter en sneller opgenomen. Verder ben ik heel erg fan van marstall, omdat de granen dusdanig bewerkt zijn dat ze ook sneller en optimaler verteerd worden. En er zit geen kunstmatige zooi in wat ook erg prettig is (helemaal als je paard, zoals Suevo een voedingsallergie heeft).
Als je de foto's hebt gezien die ik van t weekend erop heb gezet, zul je zien dat hij nu eerder een beetje vetjes aan het kweken is
En dat voor een paard dat 3,5 maand geleden bijna dood was en meer dan 150 kg was afgevallen. Zo snel kan het dus gaan. Voor degene die vroegen over zijn buik: die gekke bolle vorm aan de onderkant is een overblijfsel van de operatie, maar wat aan de zijkant zit is toch echt spek
Ik ga hem nu nog niet op minder voer zetten omdat we in een spieropbouwende trainingsfase zitten maar als hij straks wat stabiler wordt gaat hij toch echt moeten minderen 
Lobke en Iloontje wat een ontzettend gave foto's!
Ellis blij om te lezen dat het naar omstandigheden goed gaat, zowel met jou als met Fifi!
Sorry maar de rest weet ik echt niet meer, jullie gaan zo hard en ik heb echt geen tijd!