Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
doe je goed!
) en stiekem ook een vraagje stellen. Ik had al eerder een topic geplaatst maar met zoveel barok-liefhebbers in een topic kan ik het hier ook proberen.
. Het zit namelijk zo; ik heb een erg leuke KWPN merrie die ik graag wil laten dekken door een Pre-hengst. Voor foto's van mijn merrie zie mijn profiel. Ik ben op zoek naar een leuke, niet te kleine hengst. Het liefst met een bruine kleur en een redelijk niveau op het gebied van dressuur. Mijn merrie is vrij rechthoekig gebouwd dus ik ben op zoek naar een iets kortere hengst met een mooie 'bergopwaards' lijn
(wie niet). Nu had ik Don enamorado zien staan, iemand ervaringen met deze hengst? Ennn...hebben jullie misschien nog leuke suggesties? Heb al gekeken op de gewone website maar wie weet hebben jullie ook nog tips?
. Wat hengsten betreft moet je niet bij mij wezen
.
? 
is mijn boktnaam zo moeilijk?
Jij hebt nu iig geen probleem met de lettertjes lezen haha.
Ik was niet eerst in een binnenbak gaan rijden! Succes volgende week! Gaat johan foto's maken?
Moet ook dringend weg!

En dat voor een paard dat 3,5 maand geleden bijna dood was en meer dan 150 kg was afgevallen. Zo snel kan het dus gaan. Voor degene die vroegen over zijn buik: die gekke bolle vorm aan de onderkant is een overblijfsel van de operatie, maar wat aan de zijkant zit is toch echt spek