Prinslover -> Van Trijntje heb ik jammer genoeg nooit meer iets gehoord. Ze is eerst terug gegaan naar de man van wie de boer haar had gekocht en via die man naar een handelaar gegaan heb ik begrepen, en waar ze nu is beland weet niemand. Ik heb een paar weken geleden op Bokt al een zoektopic gezet, hopelijk reageert er nog iemand. Op zich gaat het prima, maar telkens als ik op mijn computer een foto van haar voorbij zie schuiven bekruipt me toch weer het gevoel van verdriet, spijt en dat ik haar in de steek heb gelaten.......
Yenneke: Sterkte met X!! Wat is er aan de hand, heb t gemist maar lees t in t weekend wel even terug.. Prinslover, ik heb Hyves Je moet gewoon op Madelief zoeken in Alkmaar, dan vind je me wel
Les ging heerlijk, mn instructeur vond er weer vooruitgang zitten, en dan met name in de bovenlijn dus das wel goed nieuws Dinsdag weer les, alweer zin in
Nouvel: Wat een mega schattig veulentje!! Alles wat klein is, is zo heerlijk echt Gewoon proberen dat Hyves, tis idd wel ingewikkeld maar aanmelden moet wel lukken
Yenneke: Arme X-tremo hopelijk kan hij snel weer normaal eten.
Ess: Wat fijn dat het bit zo'n goede uitwerking heeft op Fuego
Saida: Niet zo fijn zo'n herfstdipje, ijzertableten willen inderdaad wel helpen. Hopelijk knap je daar weer van op, want de hele dag een beetje moe en futloos zijn wordt je ook niet gelukkiger van. Ben je al wat opgeknapt inmiddels? Fijne les!
Ilona: Ik moet ook echt tijd in lassen voor Otje, het schier er te vaak bij in en dat vind ik jammer, want Ot vindt het altijd zo leuk als ik met hem bezig ga. Maarja, ik heb het zo druk! School, voetbal, vriendje, vriendinnen, Vicky en Otje. En om dan die tijd goed te verdelen is erg lastig.
hij was idd niet van mij was me verzorgpaard eigenlijk die van me vriendin maar die heeft eigenlijk totaal geen ervaring met paarden. omdat quitano nog jong was net gecastreerd en al ze hormonen nog niet kwijt was was het even makkelijk gezegd echt een duvel. longeren kon die niet, z’n eigenaresse wist niets van jonge paarden ze schelde enkelt maar een half uur tegen hem en hij verzette gen stap (logies). ik ben met hem aan de slag gegaan aan de longe hij heeft me allekanten van de bak laten zien maar elke keer als die dat deed moest hij naar voren net zo lang tot dat die rustig was mocht hij weer terug naar stap of normale draf en lie ik hem naar mij toekome voor een knuffel .
dit heeft ze vruchten afgeworpen gewoon consequent en eerlijk blijven togh? wil niet arro doen maar hij deed alles bij mij bij me vriendin deed hij niet veel de boer zei dat.
ik miss het echt en vind het heerlijk op jullie anda’s en barokke knollen te zien ik denk dat ik enige tijd actief blijft in dit forum lijkt me wel gezellig togh??
Yenneke, vervelend dat Xje er nu al een tijdje uit is. Esmee, vervelend dat Fue dat ene dagje lastig was. Gelukkig was het maar 1 dagje, en gaat het nu goed met je nieuwe bitje! Sanne, leuke foto's van Rome! Ilona, ik heb ook hyves Zet het adres onderaan mn berichtje! Spokie, hopen dat alles in orde komt met je schoonmoeder! Saida, veel plezier met de les! Nouvel, schattig veulentje! Kimmekuh, welkom, ik rijd ook geen barokje op het moment, vind dat ook erg jammer maar je kan hier heerlijk meegenieten hoor! (ook al word je soms een tikje jaloers ) Maar gelukkig heb ik grootse toekomstplannen !
Zo, Dizo hoest niet meer maar niest nog wel, en vind er maar niks aan dat we geen lange wandelingen meer maken en dat ie niet bij andere honden in de buurt mag komen.
Ik heb een fitnessaparaatje gekocht! Een Twinstepper, en ik hoop daar de wat overtollige vetjes die ik sinds de Dianepil heb gekregen mee weg te trainen En oja, ben ook blij, had mn huisarts gebeld omdat ik echt van die Diane pil afwou, maar elke keer dat ik er kwam praatte ze me weer om, want als ik van die Diane afging, wou ze me weer op de microginon zetten en daar kreeg ik puistjes van, maar goed nieuws, er is nu een speciale anticonceptie dokter! Dus eindelijk iemand die er wel wat van af weet, en maandag heb ik een afspraak dan ben ik eindelijk avn die rotpil af (heb hem al bijna 2 jaar!). Ga zo nog even de stad in, dan werken, dan reunie van mn middelbare school.. Dizo is onder de hoede van mn vriend's moeder (vind ze geweldig ).
Nouvel -> Wat een lieffie! Wordt dat je nieuwe aanwinst? En met dat Hyves moet je gewoon uitproberen, gaandeweg wordt je er steeds handiger in!
Zasread -> Ik heb heerlijk geslapen, maar kon evengoed vanmorgen maar moeilijk mijn bed uitkomen. Als ik nu mijn bed in zou gaan dan ben ik binnen een paar minuten vertrokken naar dromenland. Het duurt ook een aantal dagen voordat de ijzertabletten aanslaan.
Kimmekuh -> Wat je met veel geduld en liefde al niet voor elkaar kan krijgen. Kan me goed voorstellen dat je hem erg mist!
Furia -> Die rotpil altijd, ik hoor wel meer vrouwen klagen over de bijwerkingen. Bij mij had de pil gek genoeg veel invloed op mijn humeur, ik werd er veel kribbiger van. Gelukkig ben ik er vanaf! Hopelijk kan die dokter iets voor je betekenen en je een andere betere pil voorschrijven.
Vanmorgen les gehad. Ik stond al bij mijn auto toen mijn vriendin aan kwam rijden, die wilde net een bakkie komen halen. Ze is meegereden naar de manege toe en ik zei dat ze Grytsje na de les wel mocht uitstappen. Die arme meid heeft een heel uur met klamme handen en de bibbers gezeten! hahaha! Dus na de les ging ze erop en heeft ze nog een paar rondjes gestap met mij ernaast, anders ging ze niet. Een klein kind kan zelfs op Grietepiet zitten en dan doet ze ook niks, maar goed..... De les ging goed, ze ontspant zich steeds beter. Het duurt wel even, maar op gegeven moment geeft ze zich toch. Ze laat haar hals dan losser, gaat wat lager lopen met haar hoofd recht en ik kan dan zelfs ook een klein beetje stelling vragen. Ook op de linkerhand! Volgende week willen ze een springlesje doen, dat wordt voor Gryt en mij alleen balkjes draven, en de week erop gaan we goed aan onze houding werken en dus zonder beugels rijden. Dat wordt lachen want ik vermoed dat er wel verschillenden (oa ikzelf) vanaf zullen glijden! De komende 2 weken ga ik stiekum maar oefenen......
El, hij zette toch wel zijn rug vast en volgde mijn hand niet echt. Was ongebroken bit, dus wel wat lastig, als ik even niet toestond dan volgde hij ook minder. En kneveltrens omdat die stiller in de mond ligt. Leuke fotos trouwens van dat hummeltje! Spokie, sterkte! Verder snel, sorry, reageer niet op iedereen, maar heb zo weer toets.. Laatste gelukkig, strax diploma uitreiking
Soeske, succes! Oke, ik snap 'm, dat is inderdaad ook wel een prettig bitje dan denk ik, als 'ie zo mooi stil ligt... Ik wist eigenlijk niet dat die er ook dubbelgebroken waren...
Saida, ja wat een schatje he?! Zou best willen, maar het ligt een beetje boven mijn budget en dan nog 3 jaar opfok en hopen dat alles goed gaat... helaas, voor mij nu even niet weg gelegd...
Fijn dat het rijden steeds beter gaat! Balkjes lopen en een klein sprongetje is altijd leuk en goed voor de afwisseling! arme vriendin...
Furia, fijn dat het met Dizo wat beter gaat! Succes met je fitness apparaat, doe voorzichtig! Ja lastig he met die pil... Ik heb ook al verschillende gehad, kan eigenlijk tegen allemaal niet helemaal super... Heb er nu eentje waarbij het redelijk gaat...
kimmekuh, het is hier hartstikke gezellig! Klets maar lekker mee!
furia: Wat vervelend dat je zo'n last hebt van de bijwerkingen van je pil. Ik heb er zelf niet zo heel veel last van. Alleen dat ik stinds het bruik 3 kilo ben aangekomen , maar voor de rest is het een perfect dingetje. Ik gebruik lovette.
Saida: Dat zal toch wel meevallen, dat er van afglijden, volgens mij gaat dat gewoon helemaal goedkomen.
Vanavond ga ik met vriendlief naar alles is liefde Volgens mijn zusje en mijn moeder was het een hele leuke film, dus ik ben benieuwd. En zondag ga ik met een vriendin naar NIC Zuidlaren, we hebben kaarten voor de kur op muziek Ik hoop dat Gribaldi ook mee doet, die is zo Ik moet maar even opzoek gaan naar een startlijst.
ajoh zo snel glij je dr niet af ben er verzekerd van dat het wel goed zal gaan maak je foto’s
Filmpjes zijn leuker! Mijn vriendin wil misschien volgende week weer mee, zo hoopt ze haar angst een beetje te overwinnen. Misschien wil zij wel filmen!
Leuk! Ik heb al weer een boel vriendinnetjes erbij op Hyves!
Madelief X-tremo heeft dus droes. Loopt hij nou zeker al 3 weken mee. Het is van de week doorgebroken bij hem en nu moet ik het dus een paar keer per dag schoonmaken.
Hij heeft tot aan zijn onderlip een hele geïrriteerde huid gekregen van het onstekingsvocht en wondjes. Daardoor eet hij dus niet goed meer denk ik. In ieder geval niet uit zijn voerbak. Probeer hem nu slobber te laten eten, maar dat kent hij nog niet. Vanochtend at hij gelukkig wat toen hij zag dat z'n buurvrouw er van stond te smikkelen. Gelukkig eet hij zijn hooi wel goed en peentjes lust ie ook nog. Maar moet 'm wel zo ongeveer uit de hand voeren. Heel vervelend.
KimmekuhIk ken hem ook niet. De naam komt me wel weer bekend voor. Waarvan weet ik niet? Welkom trouwens!
Soeske Ik wist ook niet dat je kneveltrensjes ook in de dubbelgebroken versie hebt? Mijn instructeur had 't mij ook aangeraden bij X-tremo. Inderdaad omdat ze stiller in de mond liggen en je niet zo snel het bit door de mond van het paard trekt. Ik had ook gekeken naar zo'n bitje, maar zag alleen enkelgebroken en wilde toch graag een dubbelgebroken bitje.
Ellis Wat een dotje!! Ben benieuwd hoe die er over een paar jaar uit ziet. Mooie foto trouwens van je witte sprookje!
Saida Leuk zitles!! Mijn instructeur heeft dat ook wel eens aan stalgenootjes gegeven en toen moesten ze ook echt in galop van het paard afspringen, enz. Echt spectaculair! Maar je leert zo wel goed ritme voelen. Met m'n andere paard moest ik ook wel eens met m'n ogen dicht rijden. Ook voor het voelen van het ritme en dat als je gaat aandraven dat je voelt wanneer je kunt gaan draven zodat je gelijk op het goede been zit. Ook voor je balans is het goed en het gevoel in je handen. Had alleen wel steeds het gevoel alsof ik eraf zou gaan vallen
Vandaag ook even op het paardje van een stalgenootje gezeten. Eindelijk! Dat is ook alweer maanden geleden dat ik echt heb gereden. Nou ja, vooral gestapt en een stukje gedraafd. Zij heeft nu ook een paar keer les gehad bij Willy, maar zag nu toen ik erop zat wat Willy bedoeld als hij bepaalde aanwijzingen geeft en hoe haar paard erop reageert. Ze voelde en zag ook verschil toen ze er zelf even op stapte. Dat was wel leuk! Leuk beestje ook, een vos arabiertje.
O ja en ook ik heb hyves! Zoek op [naam verwijderd] uit Maassluis