Zadel was gelukkig goed, het lag ook wat meer aan mij

school ging ook goed, toetsen vandaag een 7.5 en een, jawel, 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Echt super trots met hem! Voor de eerste keer dat ik hem helemaal in bedwang hield. Een paar kleine foutjes en dingen die ik moet verbeteren, en heel anedere les dan ik gewend ben, maar het ging super. Je merkt gelijk dat het een zacht bit is, je moet echt werken voor als die ontspannen wilt lopen, wel goed dus eigenlijk, voor het eerst hebben we er echt aan gewerkt, en op het einde lukte het eindelijk. De galop kon ik nooit beheersen, en ik was helemaal vergeten wat nou de goede galop was en hoe ik dat kon zien. Eindelijk vandaag dat geleerd, en ik kon hem helemaal beheersen. We hebben het wel 10 x geoeffent op allerlij verschillende manieren, echt een goede oeffening, en alleen de eerste keer ging fout, de rest allemaal goed. Ook het afwenden en sturen ging niet echt goed, en eindelijk ging dat goed vandaag, af en toe eigenwijs, maar gelukkig gaat hij niet de strijd met je aan. Ik heb gelijk weer een ''vriendin'' erbij zeg maar, de adoptie dochter van de manege eigenaresse, heel aardig, altijd al gedag gezegt, maar vandaag ook gelachen en gezellig gekletst. Haar paard staat naast de mijne, en zijn dikke vrienden!
Ik ben dus heel erg trots op hem. Heel gezellig gehad, werd donker, lichten aan, lekker gelachen, toen waren we klaar, weer afgezadeld, hij helemaal bezweet en niet wachten tot ie in stal was, voor zijn eten. Het was zo'n geslaagde dag, voor de eerste keer een les met mij en Fuego. Echt blij!!!:D
( Het bit werkte dus super! )