Als ze eenmaal door hebben dat je het leuk vindt als ze de clown uithangen, houden ze niet meer op. Vaj is daar het levende voorbeeld van. Eigenlijk moet ik dat eens een keer filmen... hahaha.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mies_Apollo schreef:Ik heb vandaag met de chauffeur gebeld..en na gezellig te horen hoe hij ging rijden was hij vanmiddag om 12 uur in frankfurt en zou vandaag/morgen komen....ik wacht af..vind het alleen nogal sneu voor de paardjes dat ze zo lang op transport staan terwijl ze niks gewend zijn!
Jellie schreef:Idefix, sammie ging er wat anders over denkenT is erg leuk geweest zo'n paardje. Lijkt me heerlijk om t zo op te kunnen bouwen met je paard. Niet echt kermis weer he.. jammer aan de andere kant zou ik me ook niet laten weerhouden door de drup.
Oh haha jij in je binnenbak gaan rijdenIk rij veel liever in de buitenbak. Kan je bij mij op 2 handen tellen die keren dat ik binnen rij.
Net ook in de regen buitenritje gemaakt.
Nou kamermuur is gewit. Helaas is witsel op dus kan ik niet verder maar de langste muur is iig af en dat is wel fijn
T weer is er wel naar om wat te klussen. Manlief keek autorace. Die was ook zoet
Nu is t droog. Ga zo t zwembadje nog ff oppompen. die loopt steeds af
Jolynn schreef:@Annash, jeetje je schrikt je rot.
Ik heb dat soort dingen regelmatig, ben niet zo handig met trappen!!
Heb je je verder geen pijn gedaan??
soeske schreef:Anouk, het kan ook zijn dat de knie van het paard op slot schiet of dat hij hanetred oid. heeft. Is moeilijk te zien aan de buitenkant. Bram doet t ook, til ik zijn achterbeen op, is het even goed en dan verkrampt ie en gaat ie ook schoppen.
Mocht alles uitgesloten zijn (medisch) zou ik het volgende proberen:
Neem een lang halstertouw, doe deze (niet vastknopen, maar in zo`n lus, dus dat je beide uiteindes vast hebt) in zijn kootholte en "trek" het been daarmee omhoog. Langzaam en rustig, en heel goed belonen als het goed gaat. Kan er ook niet veel met jezelf gebeuren