[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Idra

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 23:57

Haha netjes Haha! Daar zijn we nog niet echt mee bezig Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 23:58

Dat betekent niet altijd mooi aan de teugel of wat dan ook hoor Knipoog
meer zo van, gewoon lekker ontspannen rustig aan Clown

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 23:58

Wat een leuke groepsfoto! dat koppie van Chico Lovers

en gezellig clubje bij jou in de wei Soeske!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 00:24

Sanne; Thankssss Haha! . Ik vind ze heeel mooi!!! Kwijl

Lobke; Wat doet Terroso het goed!! Knap hoor, voor de 2e keer al zo braaf. Hoe reageerde die met draven/lichtrijden?

Madelief; Ik neem het je niet kwalijk hoor meis Haha! . Ego berichtjes vind ik ook leuk! Pling

Suus: Gave foto's van Goya. Die vermaakt zich wel Pling

Heidi; Jaaah, spannend Hyper! . Ik had je nog gebeld, maar je nam niet op. Wou vragen hoever je was Clown .

Amanda; SUper joh, snel foto's maken van Nino en jou!

Jasmijn: DOENN, leuk man!! Haha!

Ik ga nu even snel een ITP topic maken Haha! . De foto's zijn echt prachtig, en zeker een kijkje waard Party!! . Sanne is echt een aanrader als je mooooooooie foto's wil Haha! . En die groepsfoto is echt heel gaaf, die is made @ Johan (vriendlief van San Tong uitsteken ).

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 00:39

Hij is eigenlijk over de hele lijn heeeeeel braaf, niks vreemd gedrag, niet te hard gaan, gewoon een koel paard Haha!
Ik ben eigenlijk de eerste keer ook al meteen gaan draven, dat bood hij zelf aan.

Voor de liefhebbers: [ITP] Licor@work op een gure herfstdag (PRE hengst)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 00:58

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 01:36

Wat is licor een gaaf paard!!! Mooi hoofd!!!!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 09:32

Lobke: ziet er echt goed uit Haha!
Mooi knap paardje is het ook Haha! Knipoog

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 09:47

jasmijn en madelief: gefeliciteerd! En voor madelief 2x gefeliciteerd!

amanda: het filmpje wil het bij mij helaas niet doen!

Lisenka: Hoe is het gegaan? Wel slim om zo te lessen en dan ook 2 verschillende bakken..heb je toch even net iets meer aan.

Malin: Suevo ziet er goed uit!! Hij is echt al lekker opgeknapt!

Lobke: Gave foto!! Ben wel benieuwd naar de rest! Filmpje ziet dr ook goed uit! 2e keer nog maar?

sanne: 2 tentames op 1 dag? Moet dr niet aan denken, jammer dat het niet ging, maar kan gebeuren! Hopelijk heb je nog voldoende punten bij elkaar kunnen sprokkelen!
Complimenten aan Johan! De foto is leuk geworden! Iedereen staat dr leuk op!
Zijn die*veulens* 2 familie van elkaar?? Schattige foto zo!

gabriella: Schiet wel lekker op met de zadels? Kun je niet beter iemand met wat meer zadels laten komen? Bij ons hebben ze ook altijd veel 2e hands. Leuke foto's! Vooral op die onderste staat hij erg stoer! Hoe gaat het met de hoeven van je haflinger?

ilona: Ja het bewijs is geleverd! En zover het te zien is lijkt hij wel heel erg relaxed!

saida: Wij hebben een grote koelcel dus als het warmer is gaan ze daarin.. na een tijdje is het inderdaad wel even uitzoeken en rotte stukken snijden... Shannon krijgt gelijk met brok een volle bak peeen

Heidi: Spannend!!!!

suzanne: Gezellige boel zo! Hoe lang blijven ze?

Zo ben weer bij!
Morgen grote tandartsdag! om 10 uur mag ik en shannon om half 12 Tong uitsteken

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 10:09

Haha, das ook toevallig, jij en paardje op dezelfde dag naar de tandarts ROFL . Nouja, succes dan voor beide haha! En hij is ook heel relaxed. Al vond ik hem zaterdag wel wat meer schrikkerig hoor, kwam vast door de spannende dag ervoor Clown . (strand)

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 10:10

Gabriella -> Als ik Moreno zo zie dan denk ik toch aan een wijde boom, richting maat 32.
Ik had het met Mayke over jou en Moreno en ik werd al gewaarschuwd dat niet bij elk zadel de boommaat hetzelfde valt.
Dus bij het ene zadel kan maat 32 als een medium boom en bij het andere als een wijde boom.
Ik denk dat het voor jou zowiezo verstandig is om een zadelmaker te laten komen met 2e hands zadels en te laten passen.
Je hebt geen koopverplichting, betaalt waarschijnlijk wel voorrijkosten, maar weet dan wel welke zadels geschikt zijn voor jouw paard en waar je dus naar op zoek kunt gaan.

Heidi -> Jee dat gaat idd snel!
Nog ff en we kunnen foto's van jullie kleintje bewonderen!
Mocht ik je niet meer zien hier, dan wens ik je alvast heel veel sterkte toe voor de laatste loodjes en de bevalling!

HenJ -> Wat een ontzettend lieve blik heeft Bailarin toch!

Sanne -> Ah wat lief die foto van Igneo en Aurora samen!

Suzanne -> Gezellig voor Bram en Goya 2 logeetjes erbij!

Frank -> Een PRE erbij? Neem Sam dan ook mee, kunnen je vrouw en jij samen genieten! Haha!

Ilona -> Die foto's waren idd het wachten waard!

Bah! Door de vele regen is het niet te doen om te rijden.
Op zich is de bak goed te rijden, maar ik zelf vind het niks om in de kletterende regen te rijden.
Rintske heeft een mokplekje op haar achterbeen dus wil ik haar niet in de drassige paddock hebben.
De enige mogelijkheid om haar even de benen te laten strekken is dus de binnenbak, maar daar hebben ze het bij ons op stal allemaal op voorzien, dus kan je daar ook niet in rijden of longeren.
Eigenlijk gaat dat voor op het losgooien, maar omdat het gewoon niet te doen is in de paddocks moet iedereen zich maar wat inschikken.
Gisteravond heeft Rintske samen met Daan (een shetlander) gestaan, en kwam Rakker (ook een shetlander waar Rints wel vaker samen mee staat) er ook bij.
Eerst even aangekeken hoe dat ging samen (gelukkig goed, want Rints kan nogal een bitch zijn Schijnheilig ) en daarna kon ik rustig de stal mesten.
Dacht ik....... het stro was op en er lag alleen nog een beschimmelde baal.
Dan maar een keer alleen drollen wippen en wat extra zaagsel erop strooien.
Gelukkig eet ze lang zoveel stro niet meer doordat ze nu hooi bijgevoerd krijgt!
Hopelijk blijft het vandaag droog en krijgt al dat water de kans om te zakken, dan kan ik vanavond Rints longeren.
Morgen heb ik les, en dan vind ik het wel fijn als ze de avond er voor nog wat heeft gedaan.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 10:38

Idra => ziet er idd ontspannen uit lekker zo doorgaan

Soeske => wat een gezelige boel in de wei

Zasread => wat een lieve kopies hebben die 2 zeg lijken idd veel op elkaar en complimenten voor de fotoshoot super mooi geworden

prinslover => de foto's zijn echt mooi geworden mag je trots op zijn en die laatste idd lekker groot boven je bed

Mies_appolo => veel succes allebei bij de tandarts

Saida => jammer dat je niet kon rijden maar wat je zeg in de kletterende regen rijden is ook niks hoop voor je dat het idd droog blijf

nou gisteren me eigen kanjer gereden hij krijgt er veel praatjes en probeert onder het werk uit te komen hij weet nu ook hoe die moet bokken en zelf een klein beetje hoe die moet steigeren dus hopen dat die dat niet helemaal door krijg uit eindelijk liep die op het eind super en was het bokken vergaan dus ben er weer tevree afgestapt

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 11:34

Is idd een gezellig boel bij mij in de wei Haha!
Mies, ik weet niet precies hoe lang ze blijven, paar maandjes iig. Ze wil ze naar de grote opfok doen, met meer paarden en dit was ff een tussenoplossing

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 12:50

als er weer een Meeting is bij Loontje wil ik ook een keer komen Haha!
lijkt me reuze gezellig Cool
Groepsfoto is ook erg mooi Haha!
nu moet ik er nog tussen staan Clown

ja Loontje ik had je terug gebeld maar je was in gesprek Tong uitsteken
Ja ja het is niet lang meer en dan mag je als (oppas) Tante bij ons op Kraam bezoek komen hahaha Clown Tong uitsteken

foto van de 2 kleine veulens is ook erg leuk Haha!

en Soeske wat een drukke maar een gezellige boel bij jou thuis zeg Haha!
Ik wou dat bij ons ook nog de paarden naar buiten konden. Bloos
Maar helaas het is bij ons veel tenat en we hebben hier kleigrond.
het word niet alleen alles in 1 klap vertrapt of omgeploegt nee het word ook erg glibberen voor ze.
en voor de pezen of ander gebreken is dat niet echt gezond Bloos
helaas maar ja ik ben al blij geweest dat Baron en Llano de hele zomer erop heb kunnen lopen.

Ik ben zo blij dat baron zo braaf is in het land anders had ik geen land mogen huren voor hem van de manege eigenaar Bloos
ze zitten namelijk niet echt op een brullende uitbrekende hengst te wachten die de ander paarden leven zuur maakt of lekker gaat dekken.
nee ik denk dat alle eigenaren erg boos gaan worden. Bloos

Machonito heeft het hele jaar door land zijn stuk is aardig droog loopt een beetje omhoog.
oke ik heb zijn land in 2en gedeeld de voorste stuk is meestal erg nat na veel regen val maar de achterste is gelukkig droog.

Idra het ziet er erg ontspannen uit OK dan!

voor de rest ja me laatste lootjes Haha! nog eventjes dan komen er vast mooie babyfoto's hier op testaan Cool

Ik stop ermee word een beetje vermoeien om hier achter tezitten en krijg ook last van me onderrug.

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 12:55

DJEMO OP ZIJN NIEUWE STEKKIE
HET GAAT SUPER GOED EN HIJ HEEFT HET HEEEEEL ERG NAAR ZIJN ZIN MET ZIJN VRIENDINNTJE .
KOMEN NOG FOTO`S VAN.
Afbeelding
ZO LEKKER RELEX
Afbeelding
het is zo lekker ding.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 14:07

ff kort: ilona: ik heb gereageerd in je mooie topic
lobke: ziet er lekker uit hoor!
marielle: mooi toch.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 14:20

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 14:22

Jee, jullie gaan hard! Haha!

Wat een leuke foto's allemaal weer zeg!

Ik kreeg vanmorgen een paar foto's van Fifi:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben zoooo blij dat 't goed met 'r gaat! Pling

Ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest, hechtingen zijn er allemaal uit gehaald en ik heb nieuw gips gekregen.
Foto's waren goed, alles zat nog op z'n plek gelukkig! Haha!
Nu weer 3 weken hoog houden...
gelukkig mag ik wel iets meer met de krukken lopen, zodat ik een beetje kan bewegen...

Over 3 weken moet ik terug en gaat het gips er in principe af.
Dan mag ik nog 6 weken niet belasten, alleen lichte oefeningen doen om de spieren weer soepel er sterk te maken zodat ze straks het bot goed kunnen ondersteunen...
Dus nog 6 weken zitten en krukken...

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 14:24

Ik ben druk met bijlezen maar kan amper reageren. Leuke foto's gezien en braaf ook de topics bekeken.
Mooie foto's Soeske, hij liet zich wel even zien zeg! Gave Licor en zo te zien een mega grote Fries!

Fijn dat het ook goed gaat met Fifi en ze je fotos mailen. Altijd leuk om wat van je paardje te zien he!
En al heelmaal super dat het dus beter met je gaat Ellis en je wat meer mag! Dat is goed nieuws!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 14:29

Michelle: Ze zijn allebei een veulen van Cascabel!
Haha, allebei op dezelfde dag naar de tandarts, dat is ook toevallig!!

Saida: Er is de laatste tijd veel regen gevallen he! Zelfs de bak van Lisa staat blank, terwijl die normaal altijd heel goed te rijden is met een natte ondergrond. Hopelijk kan je vanavond nog wat met Rintske doen!

Denise: Gelukkig heb je het rijden wel goed af kunnen sluiten!
Ga zo even je topic bekijken!

Heidi: Spannend die laatste loodjes!!
Wel echt super dat Baron gewoon zijn eigen stukkie heeft! Daar kan menig hengst jaloers op zijn Ja

Ellis: Fifi ziet er goed uit!
En gelukkig is ook alles relatief goed met je voet en zit alles weer zoals het hoort!

Ik ben net met Vaidosa naar de manege geweest om te oefenen in de binnenbak, over 1,5 week hebben we namelijk al een wedstrijd daar! Vaidosa vond het eerst heel spannend en was erg gespannen, waardoor ze weer super scheef liep. Na een half uurtje ontspannende ze gelukkig en hebben we nog even 10 minuutjes lekker gereden! Hopelijk gaat het volgende week gelijk wat beter.
Ze was ook heel rustig op de trailer en heeft zich ook niet druk gemaakt om de spiegels en de hindernisbalken langs de bak, dus al met al kan ik wederom best trots op haar zijn!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 14:50

Saida: Das vervelend zeg. Hopen dat snel de zon weer schijnt Knipoog . (Hier is het over het algemeen toch wel droog trouwens.....)

Heike; Leuk topic zeg!

Heidi: Jaa, volgende keer ga jij ook mee Haha! . En dan een foto op t strand Knipoog

Marielle: super hoor je paardje aan huis!! Hij ziet er goed uit! Kan je daar wel rijden in de woonwijk??

Ellis; Ze ziet er goed uit zeg Wow! Met dr mooie manendos! En jij ook goede berichten. Hou vol, aan alles komt een eind zeggen we dan maar .... Ach gut . Succes.

Regine; Hoe is het met Cappie?

Sanne; Super zeg, dat Vaidosa daar zo koel op reageerd.. ongelovelijk haha. Hoop dat Chico ook steeds braver wordt, maar die kan nog wel eens ff gek doen, heb jezelf gezien hihi. Knipoog Maak wel foto's he van je wedstrijd Pling .

Nog even ego: Mn proeftijd is voorbij, en ik mag blijven!! Haha! Haha! Heb nu een jaarcontract Hyper! Helemaal blij dus! Heb t erg naar mn zin!

Gister is er een mannetje van de verzekering langs geweest, en Chico is ggk Pling . Hij is dus nu officieel verzekerd, toch wel een fijn gevoel als die ooit nog eens wat ergs krijgt ofzo... Ja Hij is gister lekker 2 keer los geweest. De 1e keer heeft ie lekker met Utixo gespeeld, en later op de avond nog met Tommy, een eigenwijze fjord. Hij wordt steeds brutaler hihi. Maar wel leuk om te zien hoor Haha! . Zal er eens foto's van maken binnenkort...

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 14:53

Gefeliciteerd!!

Waar heb je Chico verzekerd en welk pakket (mag ook via PB)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 14:55

Thanks!

Ik heb m verzekerd bij Hippo zorg. Voor 35 euro per maand, en heb hem voor 2500 euro verzekerd nu... Hij is dan aanvullend verzekerd, en krijg dan van alle bezoekjes 75% vergoed (als ik het nu goed zeg..). Het is allemaal een hoop geld, maarja, mocht ie ineens naar Utrecht moeten voor een operatie oid, dan moet je toch zomaar ff (minstens) 1000 euro op tafel gaan leggen Nagelbijten / Gniffelen . En nu is dat toch ff anders. Lachen

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 15:08

Heidi, ja, hier is ook kleigrond maar allemaal van onszelf.. Maakt mij nie zoveel uit, zolang alles maar lekker naar buiten kan hi hi.
Iloon, super zeg, gefeliciteerd!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 15:48

Prinslover schreef:
Regine; Hoe is het met Cappie?

Met Cappie gaat het heel goed dank je! Ze is de laatste tijd zo braaf dat ik gewoon in me eentje met haar een bosritje kan maken. Ik had eerst altijd iemand "nodig" omdat ze zo onzeker was buiten. Dus ik geniet nu onwijs van haar dat snap je wel!
Verder zijn we hard aan het trainen met lange teugel. De galop gaat goed dus ik probeer een beetje de piroutte beginselen maar ze wordt er wel loei heet van. Maar goed ik ga rustig door, we moeten op Paard 2009 optreden dus ik heb nog even. En is het dan nog niet perfect dan laten we em gewoon nog niet zien.

Lekker dat je vent is goed gekeurd! Altijd stukje zekerheid is wel zo prettig! Ik zag dat je er ook al op hebt gezeten! Gaat goed of niet?!