Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
soeske schreef:Borderjay, wat vervelend zeg! Hij heeft een beetje dezlfde schoft als Goya had in het begin, en ik had er een maat 30-31 van Zaldi op (die te koop staat) hij is wel vrij rondgeribt, dus kan me voorstellen dat de brede hulsebos, ja, te breed was haha. Je kan het ook opmeten, kan wel ff kijken of ik die nog ergens heb liggen.
Iloon, gaaaaaf!
borderjay schreef:soeske schreef:Borderjay, wat vervelend zeg! Hij heeft een beetje dezlfde schoft als Goya had in het begin, en ik had er een maat 30-31 van Zaldi op (die te koop staat) hij is wel vrij rondgeribt, dus kan me voorstellen dat de brede hulsebos, ja, te breed was haha. Je kan het ook opmeten, kan wel ff kijken of ik die nog ergens heb liggen.
Iloon, gaaaaaf!
In ieder geval al vast bedankt voor het meedenken! Tsja,dat bruine zadel van jou vind ik echt helemaal geweldig,maar gaat helaas niet lukken met mijn budget
Barroco schreef:Ahh die van ons alle is LEUK!! Goed als ik die als avatar op hyves ga gebruiken?