Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Prinslover schreef:!
Jasmijn: Arme Dizo!Hopen dat de medicijnen goed aanslaan! Wel stom dat precies hij t heeft gekregen terwijl jij zo goed voor Dizo zorgt!
madelief88 schreef:Nou, les in overleg met mijn instructeur afgezegd...
Pff was het maar alvast morgen, hij schrok er ook best van!
Ik was na mn werk even gezellig naar een vriendin gegaan. Lekker wat gedronken en tv gekeken. Het was 00.00 uur dus ik vond het wel tijd om weer is op huis aan te gaan
Rij ik het laantje op, zie ik ineens een koe voor me staan
Ik schrok er wel even van! "Huh wat doet die nou hier" . Heb even staan twijfelen, maar ben toch achter de koe aangereden. Een stukje verder zag ik een lege wei, met het hek gesloten (het zat gelukkig niet op slot!). Ik naar die koe gelopen, en die liep braaf achter me aan de wei in
Lief beest. De mensen zullen daar waarschijnlijk wel denken, huh een koe in de wei, waar komt die nou vandaan haha
Maar beter daar, dan dat ie in het dorp rond gaat lopen 
Zometeen heb je nog een vete veroorzaakt dat die mensen van wie die koe is denken dat die andere haar gestolen hebben
.
Ik zou echt spontaan in lachen uitbreken. Tja die mensen brengen haar wel weer terug waar ze hoort hopen we dan maar.
snap er niet zoveel meer van Furia schreef:Hoe bedoel je? Alle puppen zijn geent, je zou het net zo goed in het park kunnen oplopen. En tsja, ik wil toch echt wel naar een training
*Ik had ook een toets afgelopen vrijdag, mooi een 8.6 op gescoord. blij!*
Ook wel een heeeel apart verhaal

(voor de oude jiskefet kenners onder ons!)Lusitano schreef:Fuur is ook zo´n lekkere krullebol! Sam is net oboema als ik die haren uit de vlecht haal(voor de oude jiskefet kenners onder ons!)
Wie was er nu zo weg van gevlochten hoofdstellen?? op Eenmaal andermaal staat er 1 te koop voor 15 euro!!
Hij heeft wel redelijk steile manen, krullen wel snel..
Lusitano schreef:Ik kan deze zondag! Of dinsdag of woensdag vlg wk aan het einde van de middag! zeg 16.30?
ik ga even kijken wat ik deze zondag heb