Ferro is ook echt een fijn paard, hoop dat we straks veel plezier samen gaan hebben!
mijn merrie is ook een stuk moeilijker hoor, daar hoef ik ook niet zomaar bij met van alles aan te komen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze is leniger aan het worden en haar tempo blijft steeds constanter. Ook t doorzitten begint iets te worden! Ben echt even helemaal gelukkig hoor
Gelukkig neemt dat af!
Bij haar werkt dat dus heel goed en is ze veel eerder op mij aan het letten. Als ik haar eerst haar gang laat gaan kent ze het verschil niet meer geloof ik, tussen wanneer ze het wel of niet mag doen. Ik merk dan tijdens het rijden dat ze minder oplet en meer in zichzelf gekeerd is. 

Leuk dat Jerez beter gaat, en die balkjes, dat komt wel 
Altijd leuk 

*trots* En ik had haar hier niet eens gepoetst 
En af en toe een biertje

)
Leuk zeg 
Lekker bekkie
Ik merk alleen dat ik dat bij mijne eerst ook altijd deed en die is aan de longe gewoon echt heel erg explosief. Maakt niet uit wanneer, ze gaat dan echt raggen als het haar uitkomt. Onder zadel heb ik veeeeeel meer controle en is zij kennelijk ook veel voorzichtiger o.i.d.
Ik vind het persoonlijk wel fijn als ze er echt op reageren, maar ze moeten er eigenlijk niet bang voor zijn natuurlijk... even wennen dus!!
Knapperd!

Hahaha. Met Jetta onmogelijk, maar Tamme wel
Als ik hem echt gebruik als zweepje, reageert ie gelijk. Maar als ik hem niet als zweepje gebruik kan ik hem er net zo goed mee slaan/tikken/aaien en dan reageert ie absoluut niet 

Zwartere kleurtje zal van de winter wel weer naar boven komen!
Mijn gesneuvelde hoofdstel kan niet gemaakt worden helaas... En ik was er zo gek op! Ga kijken of ik nog een zwart bakstuk kan kopen en daar dan mijn neusriem e.d. aan kan maken. Dan houd ik toch de bruine elementen!