Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jus schreef:Vandaag niet nee.(op stap)
Ben benieuwd naar je singel.
Zonder gekheid, hij ziet er nog prima uit en volgens mij is ie 55 of 60 cm. Dat zou ik moeten nakijken. Of was het nu 65? Hij ligt al even in onbruik... ?Of heb je het over de Engelse? Die wil ik ook wel op de foto zetten? Doe ik morgen even! Sam heeft vandaag al gewerkt.
Hij hoeft niet eens uit elkaar! Eigenlijk snap ik niet dat ze het niet zelf even doet? Maar ja, ga jij lekker even kijken bij onze veestapel hier en dan maak ik je zadel wel even. Krijg je er nog een kop koffie of een colaatje bij en kun je je zadel weer meenemen. En klaar is Anoukie!
Dus ik terug ook snoepjes halen in de hoop dat dat zou werken. Nope!
Ja, ik heb staan sakkeren, dat ik hem ga verkopen. Grrr. Lui beest. Avispado werd ineens wel een enorme wens, maar ja, mss loopt die ook wel weg tzt als ik met laarzen en sporen de wei in wandel?
Niks ervan! Gewoon rechts weer stevig tussen de kaken geklemd. Ik heb het deze keer wel anders aangepakt. Ik heb hem nu ongenadig met mijn rechterbeen (lees spoor) naar mijn linkerteugel geschupt! En warempel, na 25 minuten zo werken, liet ie los en begon het er op te lijken. Maar er zit nog wel wat werk in. Ik blijf het wel zo aanpakken. Ik denk dat ik er zo wel meer mee bereik. Het is duidelijk voor mij, met dank aan de lusitano, dat het hem in mijn benen zit dat hij zo klooit met het bit. Toen nog 10 minuten draven en galopperen en toen was het tijd om te stoppen, want de kids moesten van school gehaald worden.
Bas is gewoon echt Bas. Een echte jongen en zeer eigenwijs. Van papa kan ie dat niet hebben, want die heeft het nog! haha. Bas vindt alles leuk waar je mee kan crossen. Hij wordt later autocoureur! De ene keer vindt hij paarden heel leuk en de andere keer vindt ie er niks aan. Als er op een paard gezeten mag worden, wil ie Sam, want dan kan ie meer zien.
Prince, de pony, vindt hij eigenlijk te klein.
Is alleen wat lastig met vliegen soms hihi
. Mooi paard zeg
.
.soeske schreef:.... Bram was uitgebroken en stond hier voor de keuken deur.
Van de week ook, toen was Goya meegekomen haha..
Hoorde al wat om een uur of 6, maar dacht dat ik nog droomde..
!
. Ja, je hebt een shet of niet he
.
.
.
Suces ermee!
In mijn ruiterspieren... Dus niet alleen hem hard aangepakt! haha.