[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 14:46

Jellie Dat is ook leuk zo'n paardje. Ik denk dan ook aan mijn Sammie. Die werd het 2e jaar tegen de draad. Besloot toen, dat ie dat toch niet helemaal zag zitten. haha. Maar het is wel leuk om aan zo'n jong beestje te 'bouwen'. Je moet er wel tijd voor hebben om aan zo iets te beginnen. Bij Sam was het de verkeerde tijd toen. Had eigenlijk 2 jaar eerder moeten zijn, toen ik nog geen zwangerschappen had enzo.

Ik ben nu ook niet vooruit te branden. Hier miezert het en volgens het knmi zou dat zo blijven. De hele dag! Wij willen nog naar een kermis hier in de buurt. :+

Ellis: Ik hoop dat alles met je voet goed blijft gaan en dat je snel weer helemaal de 'oude' bent!

Laura Dat is heel wat romantischer dan Frank: Net voor het middageten met een wel heel mooie bos bloemen, maar niet op zijn knieën. Feesten kun je groots aanpakken. Dat betaalt zichzelf terug. Mits je duidelijk op de kaart zet dat je het blijste wordt van een envelop met centen. Dat hebben wij ook gedaan. We speelden iets meer dan quitte. En je paardje, ik had niet anders van je verwacht. ;) En dan Suus en Bram met de ringen? Dat zou gaaf zijn!!!

En als het zo ver is, komen we mss wel even kijken! Dat wil ik wel zien!

Suus Mooie foto's weer joh!!!
En ik sta aan jouw kant hoor! Haha, Frank zijn ego is soms zo groot, dat ik hem ook regelmatig onderuit haal. ;)

Rina Bemoei je er ook maar niet mee. Wij hoeven hier geen reclame voor een paardenhandelaar.

Mss ga ik vanaaf nog rijden. Ik beschik over een binnenbak... :+

Annash
Blogger

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 14:49

Even bijgelezen... een pagina of drie... haha ben er gisteren niet aan toe gekomen.

Soeske leuke foto's!

Oh, weer iemand die gewoon een HK topic in komt vallen... :x

Nou pff... ik moet alweer bijna Z. Was vandaag 2x 1e met 188 (proef 19) en 197 (proef 20).

Heb nu dus alweer 22 winstpunten |o

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 15:22

Nou de krant hebben we ook gehaald :o

Auto vliegt in brand op manege Nootdorp
11-07-2009 - 15:07'

Afbeelding
Afbeelding

Nootdorp - Op een manege aan de Oudeweg in Nootdorp heeft zaterdagmiddag brand gewoed in een auto. De mestafvalput vatte door de brand ook vlam.

De brandweer rukte met toeters en bellen uit en had de brand vrij snel onder controle. Hoe de brand onder de motorkap van de personenwagen is ontstaan is niet bekend. Niemand, zowel mens als dier, is bij het incident gewond geraakt. ...
De brandweer heeft het mestafval nageblust. Rond half drie keerde de rust terug op de manege.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 15:23

Whoops, foutje :oo

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 15:23

Zie die mevrouw bij de deur zij heeft Jesse vast
en zij heeft gelijk mij geholpen met 112 te bellen

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 15:25

Annash schreef:
Whoops, foutje :oo

Ik weet nu dat alles heel snel in brand kan vliegen.
zo je auto en zo de mesthoop.
en met een windje erbij gaat het wel snel :o
en door goede handelingen is het gelukkig niet verder gegaan.
hoewel ik stond te trillen op mijn benen gisteren heb ik me toch nog redelijk goed gehandeld vind ik. :o
gelijk hulproepen en mijn zoontje gelijk eruit gehaald en gelijk de brandblussers aan wijzen aan mensen waar het hing :o

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 15:49

Ziet er heftig uit!

Idefix, sammie ging er wat anders over denken :) T is erg leuk geweest zo'n paardje. Lijkt me heerlijk om t zo op te kunnen bouwen met je paard. Niet echt kermis weer he.. jammer aan de andere kant zou ik me ook niet laten weerhouden door de drup.
Oh haha jij in je binnenbak gaan rijden :oo Ik rij veel liever in de buitenbak. Kan je bij mij op 2 handen tellen die keren dat ik binnen rij.
Net ook in de regen buitenritje gemaakt.

Lau druk met t inelkaar zetten van t reisverslag. Leuk.

Nou kamermuur is gewit. Helaas is witsel op dus kan ik niet verder maar de langste muur is iig af en dat is wel fijn :)
T weer is er wel naar om wat te klussen. Manlief keek autorace. Die was ook zoet :P
Nu is t droog. Ga zo t zwembadje nog ff oppompen. die loopt steeds af >;)

NouvelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 15:52

Thanx allemaal, komt vast goed met m'n vakantie, beetje mooi weer nog en het vliegt voorbij! :D

heidi, poe he heftig hoor!

suus, gave foto's zeg!
Piet Bakker is echt leuk!

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 16:06

Machonito: jeetje wat heftig! Gelukkig is het goed afgelopen.

Shanna: gefeliciteerd met je punten! Was het weer erg slecht?

Idefix: balen dat de hoefjes te kort zijn. Hopenlijk loopt ie snel weer normaal. Dat grapje met zelf zwanger proberen te worden hebben wij ook al gemaakt ja, haha! Maar nee, toch maar niet ;) En als Nadina het veulen met9 maanden krijgt of ik met 11, hebben we een ander probleem, haha!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 16:10

Het weer viel mee. Vanochtend wel veel regen. Ik heb iets korter losgereden zodat ik droog kon opzadelen :+ en na mijn proeven ging het weer regenen, dus snel weggezet ;)

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 17:09

Kelly; Sterkte! Bij jouw is het ook ee nbeetje alles of niks momenteel he...

heidi; jeetje wat schrikken, ik ben als de dood voor brand!

Chawwa; jouw verhalen zijn altijd om te smullen en foto's van jouw paarden kunnen er nooit genoeg zijn!

Ik heb nog steeds GEEN veulen.

Wat ik wel heb is land vol water (*^&%$

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 17:22

Je woont natuurlijk ook in een toepasselijke woonplaats... :+

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 18:24

Cyrina Nou dat kan je wel zeggen ja... maar goed.. achter de wolken schijnt de zon zeggen ze dan..
En wanneer komt nou dan toch jouw baby O:)
Hopelijk trekt het water snel uit je wei.

Shanna Goed gereden weer!
Fijn dat je het redelijk droog hebt kunnen overbruggen.

Heidi Mijn hemel dat is schrikken geweest.
Gelukkig is alles goed afgelopen!
Ik ga trouwens binnenkort bij Llano kijken.
Hij is nu van een vriendin van mij :j

Idefix Fijn he een binnenbak met dit weer :D

Soeske Wat een leuke foto's!
Ook een hele leuke manier op zo met die kleintjes te werken!

Laura GEFELICITEERD!!! Wat gaaf joh.

Jellie Wat fijn dat je zo lekker hebt gereden

Chawwa Wat een knap ding zeg :~

Elise Gefeliciteerd met je kampioentje!
En wat een mooi verhaal zeg.

Bedankt allemaal voor de lieve reacties omtrent Sammie.
Sam is 7 jaar geworden. Hij had lympfklierkanker.

Zaterdag heb ik show gehad op Hermansen en vandaag ben ik weer bij Jacqueline geweest.
Ik heb heerlijk met "mijn" ruintje getut.. maar wat een rotweer.
Toen het even mooi was heb ik hem in de bak gezet en wat fototjes gemaakt om jullie kennis te laten maken met dit prachtpaard.

Zie hier het dier waar mijn hart sneller van gaat kloppen... waar ik knikkende knietjes van krijg.. het paard waarbij ik mijn armen om zijn nek wil slaan als ik een rotdag heb... kortom.. mijn droompaard.. Adorno

Is hij niet geweldig :+:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 18:33

Wauw Kelly, wat een geweldig dier! Ik kan me voorstellen dat je daar verliefd op kunt worden!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 18:34

Kelly Ik zag het hahaha ik was toevallig op haar hyves en zo kwam ik bij jou hyves heb je net aangemeld :P
maar doe de groeten van ons aan haar en vertel hoe het gaat met Llano :D
zeg maar dat zo ook op bokt moet komen ;)
gaaf beesje zeg :D

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 18:38

shanna: haha die is scherp! gefeli met je prijzen

cyrina: hier valt het mee, de 4voeters lopen gewoon lekker buiten met af en toe wat miezer

marielle: goed gewerkt dus.

heidi: schade aan auto valt nog niet tegen denk ik. maar zal wel tegen de 10000 aan lopen of niet? belangrijkste is dat jullie er het zelf wel goed afgebracht hebben.

laura: als je zo gaat kijken zit je zo aan 300 man hoor. gewoon zelf er helemaal boven staan en alleen degene uitnodigen waar je zelf ook achter staat. gaf bij ons ook een paar scheve gezichten maar goed doe je het in ieders ogen toch nooit.

kelly: die doet z'n naam eer aan: adorno = adonis

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 19:19

Ben net terug van de fotocursus bij Hypofocus :). Het was weer errug leerzaam! Nu kan ik een beetje aan de gang met poses enz ;). De belichting enz was wel veel herhaling voor me maar ook wel weer fijn om nog een keertje te horen! En heb voor het eerst in mijn leven een redelijk goed belichte foto gemaakt in een binnenbak :D. Dat is altijd al drama geweest, de foto's zijn nog niet echt super maar het komt al in de buurt. Maar als ik ze nog beter wil hebben heb ik toch echt een andere lens nodig :). Eentje die een grotere diafragma opening heeft :P.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 19:19

Ja Frank ik vind het ook heel moeilijk want net zoals van de manege ik ken daar iedereen en ga met een heleboel mensen om maar slechts met een paar echt veel. Dus dan is ook het probleem waar ik de grens ga trekken...
En hoe vind je de vakantiefoto's hihi ??

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 19:20

frank: Zeg kuis jij een taal een beetje ;) En dat komt uit een gereformeerd dorp!

suzanne: Echt!! en deze vond paarden nog wel zo leuk (toch)!

Anouk: Ja marc had meer online praatjes dan in het echt...dat is niks natuurlijk ;)
Wie weet kun je van basje wel een echte springruiter maken ;)

jellie: Je was toch ook opzoek naar een nieuw paard? Grote kans dat het een fries gaat worden?

shanna: He wat vervelend zeg.... Je mag altijd wat wp's aan mij doneren hoor O:)

kelly: gaaf paard! Staat die bij jacqueline?

Esther: he...staan er morgen toch wat modellen waar je op kan oefenen .... Als je me het ding uitlegd kan ik ook een foto van jou en shaggy maken!!!

Ik heb vandaag zelf op scooby gezeten :D Het is net of ik op een onbespierde shannon zit...maarja wat wil je met een volle zus. Morgen ga ik er nog een beetje mee stappen en wie weet draven en daarna heeft ze lekker weekend....
Het slechte weer was toch nog ergens goed voor, want in het bos zaten een stuk minder horzels! Heb dus lekker even een ritje kunnen maken. En ik werd heel blij van shannon want ze is in het bos nog nooit zo perfect bij mij geweest. Ookal ging shakira harder of reed ze van me weg bleef ze mooi op dr gemak bij mij. Voorheen wilde ze nog wel is wat plakken aan andere paarden maar nu was ze heerlijk zelf aan het lopen en compleet bij mij.... Morgen weer les en zaterdag wedstrijd! Heb wel weer veel zin!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 19:30

Hahahaha ik zal me best doen om de camera aan je uit te leggen, al die leuke knopjes :). En zal ook gelijk oefenen op de andere modellen :P.

Lekker dat er even wat minder horzels waren, die zijn echt verschrikkelijk! Wij hebben ze hier helemaal niet, maar na dat ritje met Shaggy weet ik hoe erg ze zijn!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 19:36

mies: goh ik wist niet dat horzels niet van regen houden. ik dacht dat ze juist actief zouden zijn met dat vochtige maar toch warme weer. ik WOON in een gereformeerd dorp, nouja aan de rand van, maar ben geboren en getogen in een echt brabants aangelegd dorp ook al is het nog net gelderland: ammerzoden. tja, de zomer in me bol he, dan kan ie nóg gekker worden dan bij de Mol

esther: binnenbak en paarden-combinatie is wel een heel moeilijk vraagstuk he voor fotografie. ik zou de iso wel erg hoog (1600) kunnen zetten maar dan is de kwaliteit ook weer bagger.
tja, en die objectieven zijn duur!! oppas van ons (atilla@bokt) heeft wel zo'n dure 70-300 dacht ik op d'r canon. die kostte meer dan body en de 18-70 lens bij mekaar.... wist je trouwens dat er hier op bokt 2 topics lopen: eentje over camera's en eentje over objectieven.

laura: ik heb ze net zitten bekijken op hyves. heel veel mooie plaatjes maar als ik het zo bekijk zou het mijn land toch niet zijn. te cultureel voor mij. beetje mag maar dan houdt het ook op.
Laatst bijgewerkt door frankiej op 12-07-09 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 19:37

Haha ja ik vind dat juist leuk. Ik kan niet langer dan twee minuten stil zitten dus voor mij is twee weken strand echt onmogelijk.....

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 19:40

Ik heb ook een 70-300mm lens :), nog een oude minolta die ik via bokt voor 90 euro inclusief verzenden overgekocht heb. Ben dr echt super blij mee! Maar van deze lens gaat het diafragma van 4.5 tot 5.6. En wil er nu stiekem eentje met een diafragma van rond de 2, maar die zijn helemaal duur :P. Kwam er net eentje tegen van 1500 euro :D.

Je moet er wat voor overhebben voor die hobby :P. Moet maar wat meer foto's gaan maken voor andere en dan wel eens een keer accepteren dat ze er voor betalen (nu zeg ik telkens dat het niet hoeft :P). Kan zo wel sparen voor mijn lenzen....

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 19:40

Heey
Heidi : Jeetje, das heftig zeg :(:). Ik vind wel dat je echt super gehandelt hebt ;).
Kelly : Wat een prachtig en gaaf paard zeg :D.
Jellie : Super dat je lekker gereden hebt :D
Soeske : Leuke foto's :D

Gister en vandaag heb ik heerlijk gereden :D.
1ste keer op een jong paardje :D. Hij is ongeveer 3 maanden onder het zadel en deed het super :D. Ik had er gelijk de 1ste keer dat ik erop zat een klik mee :D. Echt een super leuk beestje :D Gister ging lekker maar vandaag nog lekkerder :D

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 19:41

nog gekker?! Frank toch ;) Dan moeten we nog maar is een avondje gaan stappen :P
Mijn ervaring met horzels is dat zodra het kouder en natter wordt er minder zitten. Zodra het warm is en volop zon komen ze juist!

Esther: Ik zal mn best doen!