Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_Saida_ schreef:Furia & Regine & Esmee-> Ik was idd best wel geschrokken, maar dat waren de paarden ook.
Ik ben gelukkig niet zo angstig aangelegd, dus opstappen en naar huis rijden was voor mij geen probleem.
Ik kan me dan evengoed ontspannen, wat voor de paarden ook best wel belangrijk is na zo'n ervaring.
Als je met paarden omgaat dan weet je dat zoiets kan gebeuren, het zijn immers vluchtdieren.
Had ik op m'n fiets erlangs gereden en die hond had hetzelfde gedaan dan had ik ook op straat gelegen van de schrik.
Ik ben vanmorgen weer even bij Grytsje geweest om te kijken hoe ze liep na het gebeuren en om haar buiten te zetten.
Ze is gelukkig niet stijf oid, dus vanavond kunnen we gelukkig de les in.
Ze was zelfs vrolijk in de rondte aan het rennen en aan het bokken.
Ook heb ik Jelsje weer kunnen knuffelen!
Ik was al een hele tijd niet meer bij haar geweest, maar toen ik haar riep herkende ze mij toch nog.
Ze is echt onwijs mooi geworden, nog wel een veulen-uiterlijk qua bouw, maar zeker een stuk gegroeid al!
Binnenkort zal ik haar even uit de kudde halen en weer eens lekker uitgebreid poetsen en knuffelen.
Essssss schreef:_Saida_ schreef:Furia & Regine & Esmee-> Ik was idd best wel geschrokken, maar dat waren de paarden ook.
Ik ben gelukkig niet zo angstig aangelegd, dus opstappen en naar huis rijden was voor mij geen probleem.
Ik kan me dan evengoed ontspannen, wat voor de paarden ook best wel belangrijk is na zo'n ervaring.
Als je met paarden omgaat dan weet je dat zoiets kan gebeuren, het zijn immers vluchtdieren.
Had ik op m'n fiets erlangs gereden en die hond had hetzelfde gedaan dan had ik ook op straat gelegen van de schrik.
Ik ben vanmorgen weer even bij Grytsje geweest om te kijken hoe ze liep na het gebeuren en om haar buiten te zetten.
Ze is gelukkig niet stijf oid, dus vanavond kunnen we gelukkig de les in.
Ze was zelfs vrolijk in de rondte aan het rennen en aan het bokken.
Ook heb ik Jelsje weer kunnen knuffelen!
Ik was al een hele tijd niet meer bij haar geweest, maar toen ik haar riep herkende ze mij toch nog.
Ze is echt onwijs mooi geworden, nog wel een veulen-uiterlijk qua bouw, maar zeker een stuk gegroeid al!
Binnenkort zal ik haar even uit de kudde halen en weer eens lekker uitgebreid poetsen en knuffelen.
Prinslover schreef:Brankaz: Leuke foto zeg van Rod! Dat hoofdstel staat hem echt heel goed!
zasread schreef:Pfoeh, jeetje Saida. Jij zult geschrokken zijn, gelukkig is alles goed gekomen. Ik heb nog niet zolang geleden ongeveer het zelfde meegemaakt met Otje, gelukkig is dat ook goed gegaan. Maar ik ben me toen ook echt helemaal doodgeschrokken, maar juist omdat Otje in paniek was, bleef ik uiterst rustig. Maar ik stond wel te trillen op mijn benen toen ik hem weer te pakken had. (viewtopic.php?f=1&t=832655&p=29589481&hilit=Ot#p29589481) Dit is het verhaal.
Hoe gaat het nu met je verwondingen?
madelief88 schreef:Nopes, dat is zeer onwaarschijnlijk, hij hoest niet en is niet verkouden en t zit net op een andere plek..
Ik hoop het althans zwaar niet, wat denk jij?
cloris schreef:Droes?
Prinslover schreef:Saida: Gelukkig had Grytsje niks en kon ze weer lekker mee lopen! Spierpijn is wel balen, maar het had slechter af kunnen lopen..