[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 07:26

goeiemorgen!

veel plezier vandaag suus!

't is hier droog, maar het waait flink en is aardig afgekoeld, maar even alles tegen elkaar open gezet, kan de boel even doorwaaien...

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 09:09

jus schreef:
Fijne van het neopreen dat ik het gewoon kan wassen na het rijden en van elastiek hou ik ook niet ( heb een keer gezien hoe een ruiter een goede val maakte toen het elastiek brak na een goede bok was met de hitte vergaan ) is een beetje moeilijk uitleggen ik trek de singel nooi te hard aan maar ik zal weleens een foto nemen van 2 verschillende neopreen singels dus bij de goedkope ( een HH) komen de gespen gewoon boven de singel uit en tegen de huid van het paard , aangezien ik een gevoelig paard heb laat hij je het gelijk merken als er iets niet goed zit ( ook als de ruiter niet goed zit *D ) Ik ben er nu dus wel goed achter dat goedkoop meestal duurkoop is. Wat voor maat is je kieffer singel ?

Of dat met goedkoop te maken heeft weet ik niet, maar vervelend is het wel. Ik vond het vooral vervelend in de winter. Gespen kwamen tot de rand van de singel en in de winter met de langere vacht zaten Frío zijn haren er steeds tussen.
Met een singel waar het stuk achter de gespen verder doorloopt was dat probleem verholpen.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 09:18

ik meld me hier ook weer even
goedemorgen allemaal, nog steeds op de camping dus geen computer en internet om te bokken dus zodra dat ik weer een computer hebt beloofd ik dat ik weer alles bij gaat reageren

wel super leuke foto's voorbij zien komen

- van de vakantie van iloon en mies
- van de knappe kerel van shanna
- van een mooie fotoshoot van ellis
en ga zo maar door dus ik lees wel bij af en toe maar reageren gaat niet

ook zag ik dat mies weer punten erbij had gereden in de l1 gaat echt super met jullie he mies echt lekker zo doorgaan

natuurlijk ilona haar super debuut niet vergeten top meis ben trots op jullie ook lekker zo doorgaan en je eigen klaar maken voor de l1 ;)
jij en chico zijn een top combi

ook vroeg anouk waar ik stond op de camping ik sta bij bruggenhof bij de moerdijkbrug aan het water dus echt heerlijk

suus - veel plezier met je bezoek

ellis - hier is het ook droog maar het waait super hard en het is koud brr

verder als ik iemand vergeten ben sorry ik doe mijn best

op dit moment zit ik ''ziek'' thuis heb zondag avond een kopstoot gehad van een ander paard en ben buiten bewust zijn geweest gisteren naar een vervangende tandarts geweest en die had niet zó'n goed nieuws hij dacht dat waarschijnlijk allebei mijn kaken gebroken waren dus moest me spoed naar de kaakchirug in rotterdam (sint franciscus gast ziekenhuis) daar weer foto's laten maken en toen moest ik bij de kaakchirug komen hij zag ook zeker wel 2 scheuren in allebei mijn kaken en ook mijn kaakschuiven waren uit de kom dus die heeft die heel fijn weer terug gezet ik mag nu tot woensdag alleen maar vloeibaar voedsel eten, heel weinig praten en hij had het liefst dat ik een paar weken uit de buurt van paarden bleef maar aangezien dat hem niet gaat worden mag ik tot woensdag niks doen met heike en als ik woensdag terug kom bij de chirug gaat hij kijken of ik weer mag rijden dus dat wordt even een weekje afzien
wat een paarden hoofd al niet kan veroorzaken

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 09:21

Jemig! Dat is flink aangekomen! Hopelijk krijg je woensdag groen licht om weer wat met Heike te doen.
Beterschap en pas goed op jezelf!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 09:23

Denise :oo . Jeetje meid, wat een pech zeg.... :(:) . Klinkt best heftig, je kaken met scheuren en dat door een kopstoot van een ander paard!! Hoe kon dat zo?! Zat je erop? Heel veel sterkte :(:) . Hihi, L1 is nog wel "ver weg" nu. Eerst nog maar zien dat ik de B uitrij ;) . We mogen het 8 augustus weer een keer proberen.

Anouk, haha, ja rijfoto's zijn er weinig laatste tijd! Wel een paar keer geprobeerd maar dan door allerlei gedoe was het alweer te donker voor foto's helaas... maar ze komen vast wel binnenkort. ;) Als het goed is komt dat meisje nog eens langs voor leuke foto's :) !

Hey enne niet zonder mij naar Spanje mensen!! Ik wil ook mee :))

heikedenise

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 09:28

ilona - ik was het paard in stal aan het zetten en toen draaide hij sneller als ik dus zijn hoofd kwam tegen mijn hoofd aan, en ik heb dit jaar al heel wat pech gehad maar goed de leuke dingen zijn er ook nog,
en jij rijd zo de b uit ik duim voor je 8 augustus

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 09:28

dank je branka

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 09:31

Haha, lief die hoge verwachtingen, maar ik ga er zelf toch niet zo vloeiend vanuit hoor :o . Eerst zien, dan geloven :D ! Wel enorme pech zeg.. ;( . Is een harde klap geweest...

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 09:38

jeetje denise! sterkte! het zit je ook niet mee inderdaad!! heb je wel een leuke vakantie gehad?

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 09:42

Prinslover schreef:
Haha, lief die hoge verwachtingen, maar ik ga er zelf toch niet zo vloeiend vanuit hoor :o . Eerst zien, dan geloven :D !

De start is in ieder geval al goed geweest.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 09:50

Ja zeker! Maar dat zegt natuurlijk niks over verder verloop. Verwacht wel dat het iedere wedstrijd beter zal gaan, want hij liet nu niet zo hoe hij echt kan lopen, maar goed, het blijft een angsthaas die iedere keer iets anders bedenkt :+ .

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 10:21

:oo Denise, wow, dat is dan echt wel heel hard aangekomen. Heel veel sterkte :(:) en beterschap.
Heb je er nog veel last van of valt het met de pijn mee?

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 10:44

Zo Denise dat klinkt pijnlijk , beterschap !!! Paardenhoofden kunnen hard aankomen.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 10:48

jeetje denise, dat is een flinke klap geweest zeg!
heel veel sterkte en doe voorzichtig!

Ik heb een paar jaar geleden ook zoiets gehad, maar gelukkig iets minder hard...
Stond een paard van een stalgenootje vast te houden voor de paardentandarts, en die kwam ineens recht omhoog!
Klapte tegen mijn kaak aan, waarna ik tegen de boxwand klapte en weg was, lag languit in de box...
Gelukkig niks gebroken, maar kaak zwaar gekneusd en lichte hersenschudding... :+

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 12:22

Heey

Denise: Jeetje, heel veel beterschap :(:).

Hier heeft het flink geonweerd, geregend en gewaaid. Gelukkig is er niet veel schade :).

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:18

hier 2 foto's van de wond van Nouchka. Helaas zijn ze niet zo duidelijk.

Afbeelding

Afbeelding

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:20

het gaat wel steeds iets beter zo te zien, gelukkig maar!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:21

gelukkig wel :). Op de foto lijkt het wat roder als dat het in het echt is.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 14:33

Jee Denise,heftig hoor! Beterschap :(:)

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 15:57

Denise: heel veel beterschap toegewenst, erg vervelend met je kaken...
Ilona: wat een mooie foto's weer zeg. echt een mooi dier.
Anouk: ik ben partner van een consultancy in de metaalindustrie met name aluminium. dus advisering van bedrijven voor beter rendement, aankoop van machines, algeheel organisatie bedrijf, kwaliteitsdocumenten etc. Ik reageer zsm nog op je PB-tje...
Moppielover: ziet er steeds beter uit, gelukkig helen wonden bij jonge dieren vrij mooi en snel

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 16:03

De wond van Nouchka ziet er gelukkig al weer een stuk beter uit :D

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 16:12

Zo, zoals beloofd, weer wat foto's van dinsdag

Een beetje dromerig...
Afbeelding

Afbeelding

Komt niet over op foto, praten tegen je instructeur, tenminste...bij mij niet...
Afbeelding

Dikke nek
Afbeelding

Ik sta onderhand op elke foto met mn mond open...heb astma waardoor mn longinhoud erg slecht is. Is eigenlijk best komisch, moet altijd voor de les even puffen :+

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 16:53

leuke foto's, wat een stoer paard zeg!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 17:27

angela: dat komt wel goed. heb je al geprobeerd om er suiker op te smeren? bevordert goede huidgroei op de wond

denise: oe, das hard he zo'n paardehoofd. doe maar ff rustig aan, daar zal heike toch niet moeilijk over doen?

alicia: mooi beest hoor, ik vind mezelf op foto's ook nooit zo.
enne, ik hoorde over je singelstoten. je hebt een startrekk v-singel neem ik aan? bij de mijne begint de verf al te barsten. moet niet kunnen vind ik voor zo'n prijzige singel en dan nog ikke die zo weinig rij. de voorste heb ik altijd aan beide kanten 1 gaatje hoger zitten. kheb ook ff gekeken bij de mijne: die stoten vervangen is echt een eitje hoor, ik zou het zelf nog wel kunnen denk ik. ik zei al tegen anouk: als je mijn stoten namaakt bij je leermeester en meebrengt, kun je ze hier thuis erop stikken als alicia erop wacht. snap niet waarom dat naar dld zou moeten. ik heb toen een dikke 3 maanden op m'n nieuwe zadel moeten wachten maar dat was al bij aankoop bekend

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 18:21

Alicia, wat een toffe foto's! Zo'n mosquero blijf ik nog altijd stoer vinden :D ! Je zit echt keurig op hem, en wat heeft ie een leuke uitstraling. Volgens mij is hij heel lief en meewerkend en soms een tikkie ondeugend, of niet :D ?

Angela, dat ziet er al beter uit!!