[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_88

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 20:04

die is gaaf!!!!

Sanne: fijne avond en gefeliciteerd voor johan!

Eshter: nog veel gekocht?! Pierre begon vrolijk tegen me te praten en ik kreeg hem niet duidelijk dat ik telefoon had...was dus erg handig vanmiddag!
Ik mag nog een week extra met shaggy kroelen, had vrijdag al mn laatste ritje gemaakt...maar ga er nu nog maar 1 of 2 doen ;)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 20:15

Ik heb veel te veel gekocht :P. Mijn pinpas heeft weer flink zijn best gedaan.... Alles is handig en leuk :P. En dan nog heb ik nog niet alles wat ik wil ;).

Maar verwen hem nog maar even lekker hoor :). Ik ga dr dan lekker mee door als ie hier is ;). En ja mag natuurlijk altijd langs komen, vind ik alleen maar gezellig!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 21:50

Wauw Soaja is gáááááááf!!!!!!!!

Esther leuk die voorpret! En shoppen voor paarden is altijd geweldig :D
Kom maar op met die foto's van shaggy!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 22:09

wow, kwijl. wat een prachtdier. maarja in bunschoten was het ook al kwijlen.
sanne: mannen zijn ook nog ergens anders goed voor hoor...... jan help me :P

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 22:25

frankiej schreef:
sanne: mannen zijn ook nog ergens anders goed voor hoor...... jan help me :P

Zoals???

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 22:33

wat denk je wat er in die roze boxer zit.....? is goed gereedschap om vrouwen tevreden te stellen.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 22:35

Whahah, in mijn roze boxer of in de jouwe? ;)
Nou zou ik daar vast ook wel een vrouw tevreden mee kunnen stellen..
Maarja, ik moet het weer zonder man doen voorlopig

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 23:30

haha die vraag verwachtte ik al. met jouw inhoud kun je naar het schijnt idd vrouwen tevreden stellen. er zijn er tenminste genoeg die het doen. 1-0 voor jou dus.
ben je weer vrijgezel of is vriendlief op rak? bespeur ik een ietwat wanhopige tekst?? maar goed dat je dan zo ver weg woont... :P

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 23:32

Ben inderdaad weer vrij. Meneer had er toch niet zo`n zin in achteraf, hij was nog niet toe aan een relatie...
Mannen...

Maargoed, 1-0 voor mij ;)
Idd goed dat ik ver weg woon hahaha, ik kon anders niet voor de consequenties instaan

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 23:42

ai, komt dat nou door het nachtzwemmen?? slap excuus hoor van hem. had zeker geen roze boxer?? :P
oei, consequenties.... zal ik bij de volgende meeting dan maar niks eronder doen??

anders trouwen met een vrouw, heb ik ook gedaan en is goed bevallen hoor hihi

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 23:46

Martine Welkom! Mag ik het verschil tussen arabisch volbloed en berber van jou te horen krijgen? Ik heb ooit van berber gehoord, maar ik dacht altijd dat dat een andere naam was voor arabisch volbloed. Mooie foto van de 2 over de schutting! Aan de foto's te zien is de voskleurige een echt lange-afstandspaardje? Wat een achterbenen.
Geen leuke tijd gehad om te beginnen in Tunesië. Gelukkig heeft de liefde daar verandering in gebracht!

Elk land zijn gewoontes zeg! En wij maar moeilijk doen met E-rijbewijzen en keuringen voor onze trailertjes... :z Ik zou het wel spaans benauwd krijgen. Een KWPN'er is toch wel wat luxe gewend. Ik denk niet dat ik Sam zo mee zou krijgen... haha.

Kelly Een vriend voor het leven, oftewel een hond, die overlijdt gaat je nooit in de kouwe kleren zitten. Sterkte. Hoe oud is ie geworden? Hopelijk wel een beetje respectabel?

Mies Jeetje, Marc was kort maar heftig dan, haha! Ja, springen is altijd wel leuk. Dat van die foto moet ik dan ook eens nakijken. haha. Volgens mij is het bij ons ook zo! Ja, lekker hè, zo'n binnenbak. Ik geniet er ook vaak van. Alleen is Sam veel schrikkeriger in een binnenbak, dan buiten.

En scooby onder het zadel. Netjes! Hoe gaat het?

Aline Thanx, jij ook welkom, want ik ken je niet. :+
Gefeliciteerd met het veulen en nog even geduld maar, dat het er maar snel ook mag zijn!

Lobke Ik zou zo meewillen, maar wij vertrekken de 23e... Heel veel plezier in Barcelona en geniet van je vakantie. Het is altijd zo om.

Malin Waar is jouw stal dan? Bij Rijsbergen (ong. 50 minuutjes)? Jellie zit vlakbij Noordeloos. Haar stal is voor ons een goei half uurtje. Ja, Sam gaat ook niet weg hoor. Hij had het gisteren weer: grinniken met opstijgen. Elke keer weer een stapje opzij...

Sanne en Jan Gelukkig zit Frank hier op de Knip (ook nog zijn bijnaam, hoe zou dat nou komen?) Anders was ik ook koper!
Ja, dat heb ik nu met msfc. Als ik die opleiding had gekend toen ik jonger was! Nou, dan was ik nooit anders geweest.
Je houdt ons wel in spanning met Vaidosa! En wat een doerak die Iggie. Haha, Salazar heeft het zeker gedaan? Zo gaat het hier altijd...
Ah, nu zie ik dat Iggie van Aline vandaan komt... Wereldje is klein...
Nee, idd, sommige collega's kun je beter niet tegenkomen. Gezellig hoor dat bonje maken. Ik zou vrees ik nog wat op het vuur bijgooien. Knallende ruzie kan leuk zijn om naar te kijken en dan schiet de tijd ook beter op. Ik heb ook eens tussen 30 (!) vrouwen gezeten. NIET mijn ding!

Wat voor kadootje heb je voor je lief gekocht?

Jan Gewoon Black Beauty!
En wat een mooi veulen ook van Principa! En dan nog bruin ook! Tja, bruin geniet wel mijn voorkeur, maar zwart mag ook. :+ Wanneer is zij geboren? Eind april ofzo? En wat is bayo voor een kleur?

Saida bokje bij het aanspringen? Dat heeft Sam ook lang gedaan. Bij Sam was het uiteindelijk een seintje dat mijn beenhulpen te heftig waren. Hij was dus beter aan het been, dan ik dacht. Je hebt hard gewerkt met Rintske! Was een nuttige dag gisteren!

Nadina Heb je geen kinderwens? Ik zou stoppen met de pil als het zo synchroon loopt hoor en ik wil een veulentje. Consequentie: Jij loopt dik 9 maanden later ook achter de kinderwagen. Mensen dragen geen 11 maanden... haha :+

Jellie Hoe was die Fries?

Nouvel Ik zwaai terug! Ben benieuwd naar hoe het met je gaat.

Elise Wouw, mooi paard, keinetjes gevlochten ook, mooie foto, de actie druipt eraf!!! GEFELICITEERD!!!
Niet beledigend bedoeld natuurlijk, maar ik sta verstelt, wat jij allemaal nog kan met je ogen en gebroken sleutelbenen! Petje af!

Shanna Die van mij heeft dezelfde aftekeningen op de bol haha! Leuk! Die zou wel meedoen! Mooie foto's
Die gekruiste benen kan ik met mijn fantasie ook nog wel zien. haha. En vraag maar na aan Frank hoor Jan: Mijn fanta is enorm!

Jan en Frank Liefde van de man gaat door de........ ???

Gab BETERSCHAP. Bij mij was het gelukkig zo verholpen en het deed nog niet eens zeer. Mijn tandarts vindt het zo knap van mij dat ik 32 zonder gaatjes kon rondlopen, dat ie heel zuinig is op mijn gebit. Vullingen maakt ie ook kunstwerkjes van. :D

Chawwa Soajo is jouw allessie, dat lees ik wel. Heerlijk hè? een paard waar je zo'n klik mee hebt. Sam heeft ook al een keer of 4 op marktplaats gestaan hoor, maar ik zou hem meteen missen. En meegeven aan een nieuwe eigenaar zou voor mij de moeilijkste dag van mijn leven zijn! Gut, wat houd ik van dat beest! Dus ik begrijp je gevoel heel goed.
En na het zien van de foto's van je bij Jolynn kan ik maar één ding zeggen: WAT EEN PLAATJE!! Een droompaard idd. Zo iets bedoel ik dus ook! Is het borsttuig voor de sier of voor de noodzaak?

Laura GEFELICITEERD! Dus jij gaat plannen maken voor jouw grote dag. Heb je al dingen die je al zeker gaat doen?
Fijn dat Hincapie niet te veel heeft overgehouden aan zijn springavontuur! Dit was nog van zijn jumping-actie toch?

regine Ik help je hopen dat de zomer er één wordt met veel dagen om te mennen. ;)

Heidi Ik zou ook eerst mijn kind redden idd en ook de schrik in de knieën hebben. Met kind in je handen kun je niet zelf gaan blussen idd. Dus delegeren is netjes gedaan! :(:) Maar wel raar hoor, dat je je auto zo dicht bij die hoop kan parkeren. Daar zijn toch ook regels voor tegenwoordig? Gelukkig is het redelijk goed afgelopen zonder grote ongelukken. Nu maar hopen dat de verzekering de schade aan de auto dekt. Hoe gaat het verder op stal? Is het zieke paard al aan de beterende hand?
Ik zou als ik jou was met Jesse toch even naar de dokter gaan. Ik doe BHV en ik kreeg dat te horen van een brandweercommandant. Rook is een smerig goedje! Na brand ALTIJD naar de dokter. Je kan beter te voorzichtig zijn. Ze meten dan volgens mij koolmonoxide in zijn bloed. Dat kan later nog naar buiten komen. Niet dat ik je bang wil maken, maar het is wel iets om voorzichtig mee te zijn.

Suus Klinkt als of het je goed af gaat met Bram! Netjes!
Ik ben wel benieuwd wat Frank nu bedoelt hoor! .... :+ :D
En wat jammer dat je weer vrijgezel bent! Jouw ware is er hoor en die wacht op JOU!!! Je ziet hem eerder dan je denkt. ;)

De tandarts is goed verlopen hoor! Na een verdoving werd mijn tand geboord en gevuld en alles is weer pikobello. Alleen het cola drinken met een kwartverdoofd lip is moeilijk. Ik dronk het met een rietje en dat resulteerde in 3 kids, die ook met een rietje hun drinken naar binnenwerkten!

Vrijdag heb ik weer gereden.
Ik was vergeten dat de hoefsmid zou komen die ochtend. Om 10 uur dacht ik er aan. Toen was dat al te laat. :o Gelukkig wist Antje er van en heeft zij geholpen. Het was in een vloek en zucht allemaal gepiept. Hij is wat kort bekapt, hij is zowiezo al gevoelig, en hij was al wat onregelmatig, dus vandaag laat ik hem maar met rust.
Maar het rijden ging best leuk. De ene kant ging heel erg goed en de andere kant was ik stijf en hij ook een beetje, maar ja, soms gaat het ietsje minder. We hebben tevreden afgesloten!

Vandaag heeft Sabrina gelest met Prince. Ikke gaf les en het ging best goed! Ze heeft aan één kant het draven erg goed door. We doen het nu aan de longe, omdat Sabrina zich dan kan concentreren op haar zit. Rechtsom gaat als vanzelf. Prince beheerst een 4e gang: De Jog (een heel relaxed sukkeldrafje op zijn westerns dat ie uren kan volhouden :D ) Hij was weer zooooo braaf!!! Linksom kost meer moeite. Maar het longeren ging me aan die kant ook niet zo goed af, dus nam Frank het even over. En toen gingen ze linksom heel erg goed. Sabrina vond het duidelijk nog heel erg spannend. Maar we hebben heel goed afgesloten.

Basje heeft ook even op Prince gezeten en op Desje. Frank had gereden en toen mocht Basje er nog even op. Hij vindt dat helemaal geweldig!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 00:07

Frank, haha, nee, dat nachtzwemmen was alweer wat later. Had er nog niets over gemeld op het forum..
Als je er niets onder aan wilt doen, moet je zelf weten haha. Denk alleen om ritsen dan...
Anouk, haha, gaat eigenlijk helemaal nergens over :p
Met Bram gaat t idd erg leuk het lange lijnen, gaan vrolijk verder saampjes. En de ware.. Ach, die mag nog wel even op zich laten wachten, ben al die kerels nu wel even zat haha.
Grappig dat Prince een 4e gang beheerst.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 00:19

Saida, Rintske rondgeslingerd!

Frankiej, heb je overlast van honden/katten?

Laulau lekker joh dat je op vakantie bent geweest *D En van harte met t aanzoek!

Regine volgens mij hebben wij idd wel eens gepbt. Heb jij niet ooit ergens gereden waar je ook
les kon krijgen op een andalusier? Dat ik daar info over heb gevraagd om eens te doen met een stalgenootje?
Was t leuk op de lipi van je din?

Dinkey, jij kijkt denk ik wel erg naar dindag uit. Lekker als t gips eraf is.

Jeetje Machonito wat een schrik :(:)

Zasread bonje bij je collega's. Niet zo gezellig lijkt me :n

Soajo is een knap paard :j

Idefix, Haha lastig he om met een verdoofde mond te drinken:))
Smid ook geweest. Sabrina lekker gelest.

Het rijden op de Fries was geweldig :j Heb nog nooit op 'zo'n jong dier gereden. Is nog geen jaar onder t zadel maar wat braaf zeg..
Zo'n type paard zou helemaal mijn ding zijn. Met galop kreeg ik nog wel een paar mooie bokken want ik ging gespannen zitten maar daarna kon ik mezelf ook beter ontspannen en dat ging aanmerkelijk beter :)) Heb al zo'n 9 maanden niet meer 'echt' kunnen rijden.
Zal morgen wel spierpijn hebben.

NouvelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 08:12

Goeiemorgen!

Jee, jullie gaan echt enorm snel zeg, en inderdaad veel nieuwe gezichten!

Soajo is super knap!

Heidi, wat ontzettend schrikken zeg, kan me voorstellen dat je dan wel even van 't pad af bent...

Hier is alles oke, heb nu lekker vakantie, drukke weekjes geweest de laatste weken voor de vakantie zoals altijd...
Enkel gaat best goed, woensdag weer naar 't ziekenhuis geweest en foto's zagen er gelukkig goed uit, was toch even spannend nu de schroef eruit is...

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 10:52

Anouk ja inderdaad de plekjes van zijn spring avontuur. De ene knie zie je al niks meer aan en de andere knie nog wel en nog een klein beetje op zn spronggewricht.
En wat betreft het voorbereiden ja zijn al bezig met het kijken wat voor datum we willen, waar we het willen gaan doen etc. Waar weten we eigenlijk al zeker. Hier vlakbij is namelijk een heel schattig stadhuisje. Daarnaast zijn we er al achter dat we daarna een feest willen geven wat aardig groot zal worden want alleen al de fam van mijn moeders kant bestaat uit 40 man... (kinderen van neven en nichten nog niet eens meegerekend) Verder komen er natuurlijk ook foto's met Hincapie haha!!! Moet ik hem alleen wel nog even goed africhten de komende tijd haha.. Want denk niet dat hij me nu al met een jurk op zijn rug zou accepteren haha....
Leuk hoor dat de kids zo lekker op paard hebben gezeten! En jammer dat ze hem iets te kort bekapt hebben...

Nouvel geniet van je vakantie en fijn dat alles er goed uitzag op foto!

Jellie thanx! En al spierpijn?? Fijn dat het zo goed ging op de bokjes na!

Frank en Suus you naughty minds :P haha......
Ennuh mannen zijn nog wel ergens goed voor hoor want daardoor mag ik me binnenkort in een mooie witte jurk gaan hijsen :p haha....

Esther begon je pinpas nog niet te zuchten al je hem uit je portemonnee haalde??

Jolynn Gave foto's zeg!! Wat is het toch een prachtbeest en die laatste foto is echt gaaf!!!!

Even om iedereen mee te laten genieten in mijn happy gevoel(even uit ander forum gekopieerd):
Waren op vakantie in Marokko en waren in een vallei die heel toepasselijk Paradise Valley heette (maar dan in het arabisch haha...) Zaten daar bij een kabbelend beekje te genieten van de rust, de palmbomen en de prachtige bloemen lekker met onze voeten in het water toen mijn vriend voor mij op de knieën ging met een prachtige ring!!!!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 11:03

Lau, haha, voor jou is die kerel wel handig ja ;)
Wat een heerlijk romantisch moment van je vriend!

Paar fototjes van gister
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 11:09

Laulau, gaaf dat je al een leuk stadshuis op t oog hebt. Pfoe grote familie heb je ook. Erg romantische plek waar je vriend je gevraagd heeft :+: Wel een leuke missie om Hincapie jurkmak te maken :D
Wonder boven wonder valt t me reuze mee met de spierpijn. Voel een klein beetje mijn buikspieren en mijn billen.

Soeske, wat leuk!

Ben beetje lammig... :O Niet zo lang uit bed. Wil zo nog een kamertje structuren maar moet eigenlijk een schop onder de kont :))
Als t een beetje meezit met t weer wil ik zo nog ff stapritje maken. Miezer kan ik wel hebben, als t maar niet met bakken naar beneden kom.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 11:13

*schopt Jellie onder haar kont* hup aan de gang jij haha..
En dat van de grote fam. Mn ma is thuis met zn 6en en dan hebben ze op allemaal na ook minimaal 2 kinderen waarvan de helft alweer getrouwd is met kinderen. Mijn broertje en ik zijn de jongste van de neven en nichten dus dan gaat het hard haha...

Suus gave foto's hoor! Die oortjes op die eerste foto echt super schattig!!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 11:27

haha, ja, die oortjes komen net tussen zijn manen door haha

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 11:36

Ja echt schattig!!! Hij heeft ook lekker van die pluismanen haha

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 12:38

laura: wow das een flinke familie. en dan ook nog een man of 20 van het barokke topic.... hahaha maar een goed feest verdient zichzelf een heel eind terug hoor. zet wel duidelijk de kadotip op de uitnodiging!! (€). als je soms een goei orkestje zoekt: http://www.torkest.nl komt hier uit het dorp en staat errug goed aangeschreven. wel een mooi plekje om gevraagd te worden. en met de jurk aan op hincapie gaat lukken: totnutoe accepteert ie alles toch goed?! anders mag je des wel lenen hoor die is cool zat in z'n bol.

ellis: mooi dat het goed gaat met het pootje. nu maar hopen dat je van de vakantie kunt genieten.

malin: was helemaal vergeten: eindelijk he dinsdag. hopen dat het allemaal meevalt

marielle: hondenoverlast in die zin dat de fox van de buren hier telkens probeert de tuin onder te zeiken en onze beau (mechelaar) zoekt soms hun duitser op omdat ze loops is.

suus: mooie plaatjes en idd die oortjes. overigens heb ik om die reden een broek met knopen ipv rits. je weet maar nooit waar je voor komt te staan :D

als het weer meezit en de kids weer wat hebbelijker zijn (slecht weer op komst denk ik), vanmiddag effe naar de grootste kermis van deze regio: kerkdriel

hoorde vanmorgen trouwens dat het bedrijf van een collega in de fik is gegaan: http://www.youtube.com/watch?v=weLvEBVNYlU
tja, er zullen er nog wel meer volgen denk ik met die malaise in de sector
Laatst bijgewerkt door frankiej op 12-07-09 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 12:49

Haha daar hou ik je aan hoor Frank!! Dat als Hinc het niet pikt ik Des kom lenen haha!!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 12:52

Dankje Frank.
Haha, zo kannie wel weer he ;)
Zal zo weer aan't werk.. Geen zin..

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 13:42

laura: ok hoor. moet je in de tussentijd niet gaan verhuizen naar de andere kant van het land he want dan blijft des toch lekker hier.

suzan: was dat dan de 1-1 voor mij? hihi. ok hoor, serieuze vraag dan: moest jij gisteraaf niet werken? niet dat ik je weg wil hebben hier maar dat had je al wel door he. ook ik had vanmorgen geen zin, om 7 uur rammelde de wekker al. maja wel op tijd klaar gelukkig. werk ze vandaag.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 14:14

Hihi ja je kan nooit even een klein feestje geven want ja nodig je de een uit dan natuurlijk ook de ander he...

Ben nu mijn reisverslag aan het uittypen haha..
Kan het straks erbij in het fotoalbum!