BarbaraNova schreef:de eerste foto kwam omdat ik haar net corrigeerde omdat ze te haastig en half in mijn schoenen liep, daardoor stond ze zo hahaha, maar daarom zei ik al, ik zal t weekend wat duidelijkere fotos maken mits het een beetje droog is...ze gaat begin april naar gebr van manen voor keuringsklaar maken, ze wordt in juli geloof ik gekeurd, Ze is van Tymen...moeder is reserve kampioen van NL geworden paar jaar terug geloof ik.
Wat braaf zo kort voor de wagen en dan zo netjes lopen, maar neem aan dat ze ook wel al onder het zadel loopt?
Welke leeftijd rijden jullie de paarden in? Ik heb zelf arabieren en dat is normaal om die rond vijf a zes jaar pas in te rijden...maar deze merrie toont al zo af en klaar, weinig puppy meer aan zeg maar
Ik ben benieuwd naar de nieuwe foto's!!!
Voor deze test was ze net beleerd onder het zadel, 4 weken.
Ze heeft echt een goede stijgende lijn te pakken en ontwikkelt zich echt heel snel nu. Pakt alles super op als we de trainers horen.
Tsja wanneer beleren? Verschilt per paard. Mijn merrie is nu 4 jaar en je ziet echt dat ze al sterker is. Logisch ook. Het hangt soms ook een beetje af van het doel of de bestemming. Soms zijn we er op tijd bij en daarna hebben ze even lekker paar maand vakantie om bij te komen.