Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jenny_S schreef:ja klopt, maar dan ga je uit van de hoogste. Wat als je een middelmoot bent? en je krijgt bij de (strenge) jury 170 maar je bent toch 5de ofzo dan heb je goede selectiepunten, maar tellen ze niet mee omdat je niet boven de 58% zit.
Zag inderdaad dat de L2 ook 2 rubrieken heeft. zal inderdaad wel normaal zijn, maar ik analyseer graag haha
Jenny_S schreef:oh dat van het gemiddelde heb ik even gemist dan, dank je.
ook weer een aparte regeling haha
vraag me af hoeveel er uberhaupt door mogen. een gemiddelde van 58% lijkt me niet heel moeilijk. Dat is overal 174 punten voor halen. wat gaan ze doen als iedereen dit haald? loten ofzo?
sorry dat ik jullie er mee lastig val, maar is eerste selectie voor mij haha ben gewoon te nieuwsgierig hoe het in de praktijk allemaal uitpakt.
Jenny_S schreef:lauke: als je nu telt zijn er nu 40 combinaties + 32 die in werkhoven starten en max 35 die in de meern nog gaan starten = 107 combinaties haha echt heel veel vergeleken met de andere klassen
Jenny_S schreef:ik denk dat het dan ongeveer nu 40+20 (de overige 20 zitten al in de vorige 40)+20 idem=80
maar ben eerder geneigd om te zeggen dat het dan in totaal 60-70 combinatie worden
dan valt het wel weer mee hihi
edit er komen maar 6 nieuwe bijgeen 20, dus dan komt het totaal misschien maar op 50?? grappig dat valt echt mee
Jenny_S schreef:Ik denk dat jij het makkelijk gaat redden