Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(Het zwartje)soeske schreef:Leuk hoor! Ik neem aan dat Frank hem voor je gekocht heeft? haha...
Nog niet... Maar ik had hem zo mee willen nemen! Daar kan ik ook best mee op concours...
Jammergenoeg de andere symbolen niet. Het is ook leuk om te zien dat papa behoorlijk kleur vererfd... Weinig witjes... Een broer van Wilmo staat in Amerika heb ik al gegoogled. Dan vind ik het jammer dat ik niet meer weet om vast te kunnen stellen of het echt goeie papieren zijn of niet. Niet dat ik Jus niet vertrouw ofzo, maar eigen kennis is altijd de fijnste die er is hè?
Wanneer krijgen we weer eens foto's mét amazone?
, moet je behoorlijk aansingelen, maar als het gewoon past, is dat helemaal niet nodig. Dan blijft een zadel zónder singel nog liggen.
Sterker nog: Toen Prince een echt pássend zadel op zijn rug kreeg, besloot hij dat het niet langer nodig was om zijn adem in te houden bij het aansingelen. Ik singel hem aan, zodat Sabrina probleemloos op kan stijgen en daarna kijk ik er niet eens meer naar.
Het is wel veel minder stevig dan de Engelse manier. Ik vind die ook veiliger. Die bevestigen een stoot aan de boom van het zadel, zoals bijvoorbeeld bij die Kentauer. Als ie wil, kunnen we dat (met de juiste spullen) ook zo maken bij zijn zadel trouwens. Dan gaat het heel lang niet meer kapot en kan hij fijn blijven rijden met zijn favo-zadel!
Die van Euroriding zijn vergelijkbaar vind ik. Maar ik prefereer de leren, die ik nu ook heb.
En Fifi gaat mee toch? Dat is al een eindje in de goeie richting!
En ik vind je ook erg leuk gezelschap en heel fijn lesgeven ook. Jammer dat je zo ver weg woont! Volgende keer dan ook een avondje stappen inplannen? Wordt alleen een beetje onhandig met de kids. Heb je ook iemand die kan komen oppassen? hihi
) Ik ben er nu dus wel goed achter dat goedkoop meestal duurkoop is. Wat voor maat is je kieffer singel ?
Heb zondag een meid leren kennen, uit Engeland.. Wilde Goya wel graag zien, gezellig