Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bedankt nog weer allemaal, heb even wat profielen gespiekt en oh oh wat een heerlijke beestenbende hebben jullie zeg 
Mm het Franse platteland lijkt mij ook wel wat.. Had ook nooit gedacht hier terecht te komen, maar het bevalt toch.. En ik wist ook altijd al wel dat ik niet m'n hele leven in Nederland wilde blijven. Hopelijk lukt het je vriend ooit nog over te halen!
Flavio hebben we achterop een pickup moeten vervoeren :S helaas hebben ze hier geen trailers.. Ik moest wel even slikken, maar zo gaat het hier nu eenmaal.. Je spreekt iemand op straat aan in een oude Isuzu, vraagt of hij op en neer wil rijden voor een tientje, en gelijk aan de slag...

dacht vast druk met school!
Vandaag pierre als kamikaze piloot er op gezet en een klein beetje laten stappen!
. Hoe was haar reactie? (ben erg benieuwd na de verhalen over het longeren met beugels....).
. Of laten we het anders zeggen: omdat er anders niks meer van komt
.
. 

Gaat wel gezellig worden denk ik. En hij heeft geluk, het zag er niet naar uit dat Vaidosa vanavond haar veulen gaat krijgen
frankiej schreef:sanne: veel plezier vanaaf. haha collega-oorlog. meiden onder mekaar zeker zonder een mannelijke unitleider ofzo?
. En wat is die laatste foto gaaf zeg!!