Peet leuk zo'n hartje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik hoop dat ik woensdag avond alle foto's klaar kan maken.

en daardoor uiteindelijk 2,5 uur onderweg geweest, maar wel heerlijk gereden! Op gegeven moment passeerden er 2 bussen op een meter afstand en beide dames gaven er niks om
Ben weer super trots!regine schreef:Cloris je les was dus geslaagd gaaf hoor! Het ziet er ook echt netjes uit voor de 1e keer. We moeten nog even een datum prikken ook he!
En Piep die in de smaak viel, tja meid dat kan ook niet anders! Ga je ook de 14e naar Bunschoten?

. Ik heb dus een flink rondje op een laagvliegende Sienna door de binnenbak gesjeest voor ik eraf kon komen. Bij de tweede poging hield een meisje van stal haar vast die echt als een terriër vast houd. Sien ging weer af maar ik kon er niet gelijk afkomen, trok m'n paard even doodleuk haar schouder uit de kom
. Hij schoot wel gelijk weer terug en ze heeft het wel vaker, maar toch. Bakstukken kapot van haar rondgenaaide hoofdstuk, heel fijn. Woensdag weer een nieuwe poging
. Ze heeft trouwens een nieuwe bijnaam: varken. Ze knort namelijk de hele dag als ze wat engs ziet en wat beleren betreft is het ook een beetje een varken
. Ze is inmiddels wel aan de stapmolen gewend.
dus wou jullie niet storen. 
.
. Dan is het wel leuk dat je het allemaal zelf doet nu! 
. Kan niet wachten om een topic te openen hihi
. En leuk zeg een buitenrit. Ben bang dat ik en Chico daar nog ff voor moeten wachten hihi.
. Dat Sienna zo'n wilde dame is zeg! Hopelijk gaat het woensdag beter!
Chico gaat heeeel goed tot nu toe. Ben heel trots op m
. Heb de eerste stapjes erop al gemaakt, echt super.
*

Peeen staan eigenlijk standaard op shannon dr menu, dus zodra ze die niet meer kan eten ga ik me zorgen maken. maar wil dr voor de zekerheid even laten nakijken binnenkort
Ga je Chico ook zelf doen?
bij HAW word ik geheid afgemaakt
. Mijn foto's (behalve ITP) komen niet verder dan dit topic. Soms wordt je echt afgemaakt... Maarjaa, t blijft bokt he
. 

De eerste keer bij hem kijken.

dan zien ze er net wat schatiger uit
[GVL-ITP] impressie clickerdag 21 sept Sint Niklaas