[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

borderjay

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 23:36

Jolijn Wat een mooie foto's! Erg mooi met die mistige achtergrond,en met je super stoere setje! Cool

Peet leuk zo'n hartje Pling

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 23:43

hahahaha dat hart is er nu af hoor heb me vriendin ff gek gemnaakt dat hij twee hartjes heeft op zijn billen dus vandaar dat het zo groot is
normaal heb ik wel altijd een hartje bij me paarden maar nu met de wedstrijden vindt ik het niet super netjes sommige jury leden vallen erover he Boos!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 09:56

Jasmijn en Madelief: Gefeliciteerd!!!

Ilona: Je prachtbeesie is ook wel heel fotogeniek moet ik zeggen Knipoog Ik hoop dat ik woensdag avond alle foto's klaar kan maken.
Ja! Goed zo Ilona! Net als Michelle zegt, nu begeleiding zoeken en lekker zelf doen dat inrijden Haha! Haha!

Peet: Gefeliciteerd met de punten van Tjsillert! Rijd je nou zelf wedstrijden met hem?
Tsjillert is weer mooi kaal Ja

Madelief: Jeetje dat had ik ook niet aan zien komen! Kan me het wel voorstellen! Ik zou ook heel veel dingen missen als ik naar het buitenland zou gaan! Probeer in ieder geval nog te genieten van de weken die je nog in België zit!

Michelle: super dat je buitenrit zo lekker ging!
Nu kan je tandjes gaan verzamelen. Maar inderdaad maar even goed in de gaten houden met rijden.

Sandra: Welkom!

Amanda: Foto's maken kan altijd, maar waar woon je eigenlijk?
Wat heerlijk dat je nu een passende instructrice hebt gevonden!

Naaltjuh: Jeetje, kan me voorstellen dat je daar van geschrokken bent!

Frank: Een beetje verlegen wel Bloos Knipoog
Beterschap Ach gut

Ellis: Gelukkig staat Fifi daar goed en houden ze je op de hoogte Haha!
Hoe gaat het nu met je voet?

Jolijn: Ik zal vanmiddag jou foto's even bekijken!

Gisteren heb ik op Vaidosa een buitenrit gemaakt samen met Lisa, die op Yzella is gegaan. We zijn een beetje verdwaald, mijn schuld Schijnheilig en daardoor uiteindelijk 2,5 uur onderweg geweest, maar wel heerlijk gereden! Op gegeven moment passeerden er 2 bussen op een meter afstand en beide dames gaven er niks om Go jij! Go jij! Ben weer super trots!

Nu snel afsluiten en naar school, heb vandaag twee tentamens..

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 09:58

regine schreef:
Cloris je les was dus geslaagd gaaf hoor! Het ziet er ook echt netjes uit voor de 1e keer. We moeten nog even een datum prikken ook he!
En Piep die in de smaak viel, tja meid dat kan ook niet anders! Ga je ook de 14e naar Bunschoten?

Ja ging idd voor mijn idee ook goed, ik ga de 14e niet naar Bunschoten moet een demo rijden die datum.
Roep trouwens maar wanneer jij zelf tijd hebt hoor, ik pas me wel aan Knipoog

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 10:08

Ik val ook weer eens binnen, 'k ben ziek, dus ik heb even wat vrije tijd Clown

Hoe is het met iedereen hier? Ik heb echt absoluut geen tijd gehad om de boel hier bij te houden.

Sienna ging prima tot het punt van opstappen. Ik had ma gezegd dat ze vast moest houden en drie keer raden, ma liet los Clown . Ik heb dus een flink rondje op een laagvliegende Sienna door de binnenbak gesjeest voor ik eraf kon komen. Bij de tweede poging hield een meisje van stal haar vast die echt als een terriër vast houd. Sien ging weer af maar ik kon er niet gelijk afkomen, trok m'n paard even doodleuk haar schouder uit de kom Clown . Hij schoot wel gelijk weer terug en ze heeft het wel vaker, maar toch. Bakstukken kapot van haar rondgenaaide hoofdstuk, heel fijn. Woensdag weer een nieuwe poging Nagelbijten / Gniffelen . Ze heeft trouwens een nieuwe bijnaam: varken. Ze knort namelijk de hele dag als ze wat engs ziet en wat beleren betreft is het ook een beetje een varken *LOL* . Ze is inmiddels wel aan de stapmolen gewend.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 11:15

jaa i know loontje, mahja jullie waren zo druk + gezellig bezig Knipoog dus wou jullie niet storen.
En was er zelf ook niet echt by met me hoofd hahaha. kwam er pas achter dat het meides van bokt waren toen jullie in de kantine zaten hahhaa. blond he Tong uitsteken
zit beetje met dingen in me hoofd, dus komt afgelopen 2 weken voor dat ik beetje traag ben met reageren en al die dingen eromheen:P

in iedregeval mijn excusses Knipoog

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 11:41

Peet; Zo Tjil is weer lekker kaal zie ik Pling .

Amanda; Balen van je deken zeg, gelukkig krijg je een nieuwe toegestuurd. En ik wist niet dat Nino pas zo kort ohz was Bloos . Dan is het wel leuk dat je het allemaal zelf doet nu! Haha!

Sanne; Jaaah, leuk!! Ben heel benieuwd naar de rest van de foto's. Zo op het scherm zagen ze er echt geweldig uit Kwijl . Kan niet wachten om een topic te openen hihi Hyper! . En leuk zeg een buitenrit. Ben bang dat ik en Chico daar nog ff voor moeten wachten hihi. Clown

Kathleen; Gezellie dat je weer is langs komt. Was al benieuwd hoe het bij jou ging Knipoog . Dat Sienna zo'n wilde dame is zeg! Hopelijk gaat het woensdag beter! Ja Chico gaat heeeel goed tot nu toe. Ben heel trots op m Lovers . Heb de eerste stapjes erop al gemaakt, echt super.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:13

Goeiemorgen! Pling

kg images, beterschap!

sanne, zo dat was dus een iets langer dan gepland buitenritje! Haha!

amanda, he wat vervelend van je deken zeg...
welke had je?
wel super dat ze gelijk een nieuwe opsturen!

peet, jee wat een haren zeg!

Bedankt allemaal verder voor de lieve berichtjes!

Nog steeds veel last van tinteling in m'n voet, steken zijn gelukkig wel wat minder...
Morgen moet ik terug naar het ziekenhuis voor controle, hoop dat ze goed nieuws hebben natuurlijk!

Ik ben in ieder geval alvast heel blij en opgelucht dat het met Fifi zo goed gaat daar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:19

Kathleen, hahaha wat heb je je nu weer voor een paard op de hals gehaald Clown Knipoog

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:45

Robijntjah => leuk het topic van jou en robijn

Peetisgreat => fijn weer geschoren heeft die er teminste geen hinder meer van en nog gefeli met je punten

Amanda => hopelijk krijg je snel een nieuwe deken opgestuurd

KG_Images => beterschap gewenst

zasread => gelukkig heb je wel de weg terug kunnen vinden maar het was dus wel een super buitenrit

nouvel => wat fijn dat ze je nu al laten weten hoe fifi het doet is zeker een hele geruststelling

Mies_appolo => dus shannon is aan het wisselen hopelijk vindt je een tandje ik heb er zelf 2 en 1 dop

nou gisteren heb ik hem aan de longeerlijn gehad hij liep erg stijf maar had ook niet anders verwacht en daarna even lekker met hem gespeeld vindt die altijd leuk als die gek mag doen.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:55

Jasmijn & Madelief -> GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG MEIDEN!!! Go jij! Go jij!

Natalia -> Veel plezier met je nieuwe zadel!

Heavenly -> Welkom hier! Clown
Klopt het dat Spirit te koop heeft gestaan?
Ik herken een aantal foto's in je profiel.
* lees net dat het idd klopt. Haha! *

Amanda -> Een instructrice waarmee je kunt lezen en schrijven, en jouw paard goed kan inschatten is toch wel errug fijn, vind ik ook.
Gelukkig heb je die nu gevonden!

Lisenka -> Ah gos, moeders en kinders gescheiden.....
Gelukkig gaat het goed.

Frank -> Toch nog teveel hooi op je vork genomen dus, maarja met een eigen bedrijf is het soms niet anders, hè?
Waar gaat de reis naartoe volgend jaar zomer?

Michelle -> Rintske ging heel voorzichtig kauwen toen ze aan het wisselen was.
Ik heb toen iemand laten komen om te kijken en zij heeft toen de loszittende doppen eruit gehaald.
Daarna ging het snel weer goed.
Wat je zou kunnen doen is van die grote stevige winterpenen geven, gewoon heel, vaak komen de doppen e.d. daar wel mee los.
En anders misschien toch even naar laten kijken idd.
Bij ons is de zondag ook omgedoopt tot vaste buitenritdag, heerlijk!

Petra -> Ahhhh! Je knuffelbeer is geen beer meer! Haha!
Nouja, voor hem idd lekkerder zo!

Sanne -> Lekker zo'n buitenrit! Niet natgeregend onderweg hopelijk?
Succes vandaag met je tentamens!

Kathleen -> Misschien dat je toch iets te snel gaat?
Ik bedoel; ze is nog maar zo kort bij je en wie weet heeft ze wat meer tijd nodig.

Gisteren niet bij Rintske geweest, en dat voelt toch raar! Koe
Ik ga echt elke dag, en vaak wel 2x, maar gisteren lukte het helaas echt niet en heeft m'n stalgenootje haar stal voor me uitgemest en even naar buiten gedaan.
Strakjes maar even kijken hoe het met haar gaat en ik moet nog hooi pakken en klaarleggen.
Nu is het nog licht en waar het hooi ligt opgeslagen is het 's avonds pikkedonker en er is geen licht......

Ik heb voor mijn nichtjes van die zwarte pietenpakjes gekocht en mijn jongste nichtje heeft er nu eentje aan.
Echt heel leuk!

heavenley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 13:28

zo zo wat gaat `t allemaal super snel hier...ff alless terug lezen is geen optie hoor haha maargoed leuk dat je erzo bij kan kletsen middenin een topic...wat een rotweer vandaag hoop dat `t nog een beetje droog weer wordt dan kan ik nog wat met de paardjes doen...vanavond!!!ik heb trouwens bij wat profielen zitten kijken wat een leuke en mooi paarden hebben jullie en jullie zijn erg uitlopend met het bezig zijn van jullie paarden de 1 ment de ander rijd de klassieke rijkunsten ga zo maar door(dat wil ik ook allemaal)kan niet kiezen waar ik moet beginnen haha

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 15:53

ellis: Heb even op de site gekeken maar die stal ziet er ontzettend goed uit!! Die chaletjes zijn ook leuk, zo'n vakantie is niet mis!

nathalia: In denk amsterdam want in antwerpen is het begin januari...
had het toevallig net met een vriendin over anda hengsten en keuring, en toen kwamen we op jou (dat jij ook een hengst had maar nog wilde laten keuren)! (peggy vd brand) Klein wereldje!

ilona: Ben benieuwd of ik er een zal vinden...ga iig niet dr poep uitpluizen Tong uitsteken

peet: Hartje is goed gelukt! Ziet dr leuk uit!

sanne: Lekker he om nu buiten te rijden! expres verdwaald zeker Knipoog
succes met je tentames!

kate: Dan kan ze met shannon door de modder gaan rollen want die knort als ze iets moeilijk vind! Jammer dat het opstappen niet zo lekker gaat...al geoefend met op een stoel staan naast dr..en daar vaak op en af? Heeft bij shannon heel goed geholpen!

saida: Bij mij is dat zondag ook Knipoog Peeen staan eigenlijk standaard op shannon dr menu, dus zodra ze die niet meer kan eten ga ik me zorgen maken. maar wil dr voor de zekerheid even laten nakijken binnenkort

Volgens mn nieuwe rooster ben ik vrij op dinsdag, maar kon vandaag wel voor 1,5 uur op en neer reizen....Geen shannon dus...morgen maar even haasten en tussen school en werk gaan. Hopelijk waait het minder hard want fietsen op landweggies tegen de wind in is geen succes!

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 16:18

Sanne: Ik woon in Bussum (onder Amsterdam). Ik verdwaal in me eentje altijd in het bos. Dus dat doe ik niet meer.
Ilona: Ben ook wel blij dat ik het nu zelf verder kan doen. Haha! Ga je Chico ook zelf doen?
Nouvel: Het was de Turnout Lite. Het zijn verder super dekens.

Volgens mij word ik een beetje ziek. Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 16:21

Volgens mij plaats ik nooit meer foto's Clown

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 17:04

Ik ben daar niet zo gevoelig voor, iedereen weet onderhand wel hoe bokt is. Je moet voor jezelf eruit filteren wat je wilt gebruiken en de rest links laten liggen. Mensen vallen nou eenmaal snel over kleine dingen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 17:05

Mja is ook zo, maar het is gewoon vervelend als je echt supertrots was, en dan loopt iedereen zo te miepen Nagelbijten / Gniffelen

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 17:15

Ik plaats mijn foto's alleen in dit topic Haha! bij HAW word ik geheid afgemaakt Tong uitsteken

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 17:16

Haha, ik ken het Huilen van het lachen . Mijn foto's (behalve ITP) komen niet verder dan dit topic. Soms wordt je echt afgemaakt... Maarjaa, t blijft bokt he ROFL .

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 17:40

Even dubbel, maar toch.

Jas & Madelief, van Harte met jullie verjaardag, maak er een feestje van! Lovers
Afbeelding

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 20:01

15 sec. Nino. Tong uitsteken De eerste keer bij hem kijken.

Afbeelding

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 20:22

Ook hier: Jasmijn en Madelief van harte met jullie 20ste verjaardag. Wat een mooie leeftijd (zucht).

Dit is ook het enige topic waar ik actief in ben. Hier is het gezellig en is er respect voor elkaar.

Kathleen: Beterschap

Ellis: Sterkte morgen in het ziekenhuis.

Heb vanmiddag les gehad met Otto op een andere locatie dan waar ik normaal les heb. Eerste gedeelte van de les ging echt super. Tweede gedeelte gingen we in een andere bak proef oefenen. Dus even een rondje in de andere bak en dan beginnen. Gelukkig begon hij toen ook weer vervelend te doen. Kon hem mooi aanpakken en tips meegekregen. Donderdagavond start ik weer M2 met hem op dezelfde locatie als waar hij alleen maar achterwaarts ging. Ik hoop dat ik hem er nu wel doorheen kan rijden. We zullen zien.

Ellis: Succes morgen in het ziekenhuis

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 20:45

Mies_apollo: hahaha ok dan, ja maar hij is een goedgekeurde dekhengst, wil hem gewoon nog meer keuringen laten laten, zodat hij titels behaald enzo Haha!

Peet: Leuk hartje Haha! dan zien ze er net wat schatiger uit Tong uitsteken

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 20:50

Jasmijn en Madelief, van harte!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 21:25