saida: Heb bij shannon nog niet echt gemerkt of ze hengstig of niet was... Hopelijk ben je binnenkort een keer alleen in de bak!!
nathalia: Het heeft even geduurd! wat voor zadel heb je nou? Ik ga denk ik in Antwerpen, is voor mij een stuk dichterbij!
Arme pony, dan kan je die hoefsmid ook wel wurgen op zo'n moment! Gelukkig niks ernstigs!
sandra: Welkom! Zat even in je profiel te kijken, 45 jarige shet!! Grappig dat hij klein is, maar toch groter dan je zoontje! Spirit is ook leuk!
Amanda: Leuk dat het goed ging! Wat een instructrice al niet voor verschil kan maken!
Lisenka: staan de veulentjes nu samen? Die baldomero durft nogal! Zn eigen mamie zomaar wegduwen!
frank: Sanne werd op de dag van de shoot al overladen
volgens mij weet ze niet beter dan compimenten te krijgen over dr foto's!
Eigenlijk zou je rustig aan moeten doen met je longen, maar ik kan net zogoed niet stil zitten! Beterschap!
ellis: Wat fijn dat ze je zo goed op de hoogte houden! Gaat er wel iemand soms naar dr kijken? Hoe gaat het met je? Kun je al wat meer?
De buitenrit was inderdaad heerlijk!! Zondag vaste prik om lekker een ritje te maken, in ieder geval 1x in de week!
Shannon is aan het wisselen en ik vind het zo lastig! Mocht niet echt in dr mond kijken, maar dr tanden zijn heel vies dus het zijn nog oude... boterha kon ze niet echt makkelijk eten, maar dr brokjes en peeen waren wel goed weg, evenals mijn mandarijn... Ik dacht laat ik dr is een stukje geven..vervolgens pakte ze de rest van de mandarijn zo uit mn hand... even in de gaten blijven houden. Maar heb er geen flauw idee van hoe ze er nu voorstaat en of ze er echt last van heeft.. maar een beetje voorzichtig zijn met rijden.