[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

regine

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 14:48

Ilona erg mooie foto inderdaad, ik kan niks anders dan de rest gewoon volgen en het ook opschrijven!

Nouvel jammer dat Fifi zo ver weg is, maar gelukkig heb je een oplossing voor haar gevonden! Ben benieuwd woensdag, sterkte hoor!

Cloris je les was dus geslaagd gaaf hoor! Het ziet er ook echt netjes uit voor de 1e keer. We moeten nog even een datum prikken ook he!
En Piep die in de smaak viel, tja meid dat kan ook niet anders! Ga je ook de 14e naar Bunschoten?

Madelief het valt ook niet mee om ergens anders te wonen! Nog even en je bent weer thuis joh, lekker!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 14:55

ik ga trouwens de 28ste van december naar appasionata, gaan er meer mensen heen ?

heavenley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 14:56

hallo ik ben sinds 1.5 jaar trotse eigenaar van een andalusier SPIRIT
ik zou het leuk vinden om wat meer contacten te hebben met ander andalusier eigenaren en wat jullie zoal met ze doen en waar jullie wonen...

ik zal me even voorstellen...
ik ben sandra en woon samen met mijn anda in Leiden zuid holland
hij is 10 jaar oud en komt vanuit spanje
hij heeft geen papieren en ook geen brandmerk
verder was hij in het begin een zeer teruggetrokken paardje met echt trauma`s
maar nu gaat het super met hem...
vind `t heel leuk om nu ook wat vrijheidsdressuur te gaan doen maar vind `t soms erg moeilijk en saai om `t altijd maar alleen tedoen...
hij wordt momenteel recreatief gereden(door mijzelf)
en 1 x per week dressuurles en recreatief gereden (door mijn verzorgster)

wat doen jullie zoal met jullie anda????

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 15:02

Heavenley => welkom hier

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 15:28

hoi hoi

welkom hier Haha! staat jouw Anda strouwens niet op marktplaats te koop ?
ik heb een 9 jarige PRE hengst die 5 oktober uit spanje naar mij is gekomen, en die nu Academishe Rijkunst met hem

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 16:56

Hola... ik ben der weer Knipoog

Ilona: Wat een super foto!! Sanne kan je hier ook is langs komen? Tong uitsteken Mijn foto's zijn altijd slecht. Haha!
Cloris: Ik wil ook is beginnen met lange lijnen. Alleen ik weet niet echt hoe. Ik ga maar is kijken of hier in de buurt iemand daarin les geeft.
Madelief: Geniet nog van je laatsten weekjes
Mies: Lekker hoor zo'n buitenrit.
Nathalie: Eindelijk je zadel je zadel binnen... super dat hij zo braaf was.
Sandra: Welkom! Heb je ook foto's

Nino was zooo druk vandaag! Lag zeker aan het weer. Hij stond echt te stuiteren in zijn stal. Gister les gehad van mijn nieuwe instructrice. Ga van haar 2 keer per week begeleiding krijgen. Was echt nodig, want ik kwam er met Nino bij mijn vorige instructrice niet meer uit. We begrepen elkaar niet. We konden geeneens een normaal rondje draven. Maar gister heeft Nino 3 rondjes achter elkaar als een super paard gedraafd. Dus ik helemaal blij! Haha! Woensdag weer.

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 17:28

wat fijn voor je dat het nu beter gaat Haha!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 17:51

owja meot dit ook nog even kwijt, van eht weekend kon de pony van me zusje ineens niet meer lopen, hij sleepte zijn rechter achterbeen alsof het er voor niks aan hing, en sleep het zo lang mee todat hij bijna omviel. nou was hij het weekend ervoor in zeeland geweest voor een wedstrijd, dus mensen op stal al zorgen maken dat hij rhino had, me zusje helemaal over de rooie , huilen en niet meer weten wat ze moest doen Boos!
hebben we gelijk de dierenarts gebeld en bleek het dus gelukkig te zijn dat hij verkeerd belsagen was waardoor z'n knieschijf steeds vast sloeg.... pfff dat was echt schrikken

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 18:39

Sandra: Welkom

Amanda: Zo te horen ben je nu op de goede weg.

Naatjuh: Kan me voorstellen dat je zusje geschrokken was. Gelukkig niets ernstigs.

Sonrisa en Baldomero zijn vandaag afgespeend. Ze staan naast elkaar en zijn mooi rustig. Chistosa (moeder van Sonrisa) vindt het ook allemaal best, heeft ze de stal weer voor haar alleen. Lagartera (moeder Baldomero) roept af en toe nog wel, maar dat is ook zo'n moederpaard. Het kon echt niet meer. Baldomero duwde haar gewoon bij de voerbak weg en die lieverd laat het ook allemaal maar toe.

heavenley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 18:59

hallo allemaal,
idd moest ik mijn spirit te koop aanbieden door financiele probleempjes.en stond dus op marktplaats..maar gelukkig wil toch mijn huidige verzorgster meebetalen wat ze voorheen niet deed dus kan hij gelukkig blijven..en opgelucht ademhalen...momenteel rij ik alleen recreatief maar wil wel meer met hem gaan doen..maar momenteel is dat financieel niet weggelegen voor mij om bijv te gaan lessen..dus daarom mischien leuk om eens wat tips te lezen wat jullie met jullie paardjes doen..

hier nog een link naar al mijn foto`s van mijn spirithttp://www.mijnalbum.nl/Album=USPDFMOW

daarnaast heb ik nog een merrie(draver) waar ook alleen recreatief meegerden wordt...

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 19:49

wat een gezellige drukte hier weer.
sandra welkom, leuk profiel heb je. een 45 jarige shet??? wow
nath: wist niet dat verkeerd beslaan zulke gevolgen kan hebben.

zou sanne niet verlegen worden van al die complimenten hier over DE foto ? haha

vanmorgen maar weer naar de huisarts geweest, zo kom ik er nooit en nou al 3 keer in een paar weken :-( . Ik vertrouwde m'n longen niet zo vanwege een snelle ademhaling, maar tis gewoon een stevige kou. longen en oren waren helemaal schoon dus ff uitzieken. vandaag dus maar een dag op de bank gehangen, nu gaat t weer beter. heb ondertussen maar wat voorbereidingen voor de vakantie van komende zomer gedaan.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 20:16

Beterschap Frank. Gelukkig niet weer longontsteking. Voorbereidingen voor de zomervakantie zijn altijd leuk. Vooral met dit herfstweer.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 20:22

Frank, sterkte en doe voorzichtig, vooral met dit vieze herfstweer inderdaad!

heavenly, fijn dat je 'm nu toch kunt houden!

lisenka, lastig moment lijkt me altijd weer...
fijn dat het goed gaat!

naatjuh, dat is schrikken zeg, gelukkig dat het meeviel...

amanda, fijn dat je stuiterbal ook fijne stukjes heeft!

regine, bedankt!
Ik hoop ook op goed nieuws in ziekenhuis woensdag...
duim je voor me?! Cool

Ik had net een mailtje van de Blakheide waar Fifi nu staat.
Het gaat goed met haar!
Ze heeft vanmorgen lekker in de paddock gestaan en vanmiddag al haar eerste bosritje onder het zadel gemaakt, en dat ging goed (op wat kleine stukjes spanning na)!
Ik ben helemaal blij!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 20:40

saida: Heb bij shannon nog niet echt gemerkt of ze hengstig of niet was... Hopelijk ben je binnenkort een keer alleen in de bak!!

nathalia: Het heeft even geduurd! wat voor zadel heb je nou? Ik ga denk ik in Antwerpen, is voor mij een stuk dichterbij!
Arme pony, dan kan je die hoefsmid ook wel wurgen op zo'n moment! Gelukkig niks ernstigs!

sandra: Welkom! Zat even in je profiel te kijken, 45 jarige shet!! Grappig dat hij klein is, maar toch groter dan je zoontje! Spirit is ook leuk!

Amanda: Leuk dat het goed ging! Wat een instructrice al niet voor verschil kan maken!

Lisenka: staan de veulentjes nu samen? Die baldomero durft nogal! Zn eigen mamie zomaar wegduwen!

frank: Sanne werd op de dag van de shoot al overladen Knipoog volgens mij weet ze niet beter dan compimenten te krijgen over dr foto's!
Eigenlijk zou je rustig aan moeten doen met je longen, maar ik kan net zogoed niet stil zitten! Beterschap!

ellis: Wat fijn dat ze je zo goed op de hoogte houden! Gaat er wel iemand soms naar dr kijken? Hoe gaat het met je? Kun je al wat meer?

De buitenrit was inderdaad heerlijk!! Zondag vaste prik om lekker een ritje te maken, in ieder geval 1x in de week!
Shannon is aan het wisselen en ik vind het zo lastig! Mocht niet echt in dr mond kijken, maar dr tanden zijn heel vies dus het zijn nog oude... boterha kon ze niet echt makkelijk eten, maar dr brokjes en peeen waren wel goed weg, evenals mijn mandarijn... Ik dacht laat ik dr is een stukje geven..vervolgens pakte ze de rest van de mandarijn zo uit mn hand... even in de gaten blijven houden. Maar heb er geen flauw idee van hoe ze er nu voorstaat en of ze er echt last van heeft.. maar een beetje voorzichtig zijn met rijden.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 20:42

Ja onwijs fijn dat ze zo snel al even wat laten horen, dat stelt enorm gerust!
Ik hoop dat ik straks ietsje meer mag en dat we over een paar weken zelf kunnen gaan kijken.
Ze hebben daar ook een vakantie chaletje, dus als ik een beetje rond mag hobbelen met m'n krukken willen we er gewoon een paar keer een paar daagjes heen gaan!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 22:18

mies_apollo: heb een alta escuela zadel, zit echt super !! ja antwerpen zou voor mij ook dichterbij zijn hhaha, weet eigenlijk niet eens waar we heen gaan want me ma heeft de tickets.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 22:53

wie van de meides waren er nou eigenlijk allemaaaal by ilona op stal Tong uitsteken Zag er wel een paar maar zou niet weten wie het allemaal waren.

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 23:01

Gaaf cloris Knipoog

wat heb je toch een knapperd Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 23:09

Lisenka; Spannend hoor. Lekker even er tussen uit Pling En die veulies op eigen benen, fijn dat ze het zo goed doen!

Saida; Jammer van die bak.. maarja, die kans komt nog wel Pling . Chico is al 5,5 inmiddels Knipoog . Ouder dan Rintske hihi. Maar voor de geestelijke verwerking is een paar dagen rustig aan wel goed voor m! Lachen

NAat; Leuk dat je gereden hebt!

Ellis; Ik ga duimen woensdag, hopen dat het snel geneest! Lachen En wat goed zeg, zo snel bericht, toch een lekker gevoel dan!

Sandra: Fijn dat je Spirit toch kan houden. Niets is vervelender dan je paard móeten verkopen Ach gut . Maar hij is nog bij je, fijn hoor!

Amanda: Hoezo gaat het rijden niet eigenlijk? Is Nino pas ohz dan? Ik dacht dat het juist wel lekker ging? Maar fijn dat je nu weer les hebt Ja .

Frank; Oh oh, rustig aan hoor, je moet nog langer mee Knipoog Beterschap!

Mies; Jaa, ff goed in de gaten houden hoor.. Zou wel leuk zijn als je een tandje vind Haha! .

Andere mies; Had misschien wel handig als je je ff had voorgesteld Clown (zomaar ff een tip voor de volgende keer ROFL ). Mies_Apollo (Michelle), Zasread (Sanne + vriend Johan), Borroco (Jasmijn). Knipoog

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 23:09

Gaaf je foto's!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 23:21

Jolijn; Ik dacht al dat je druk aan het voeren was Haha! , tis ook een paard volop in de groei en nog eens groot en lang, maar dacht ik zeg het toch ff als puntje Knipoog .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 23:22

Ik ben ook druk aan het voeren Huilen van het lachen
Zo druk dat ze haar slobber niet helemaal opkrijgt ROFL

Ja, je hebt ook gelijk en ik maak me er stiekem ook wel zorgen om, maar kan nergens wormen ontdekken of wat anders, ze glanst helemaal dus ik snap het niet Nagelbijten / Gniffelen

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 23:27

fijn om te lezen ellis dat je mss als je iets beter bent naar je paardje toe kan gaan heb je nu wel minder pijn al en geen tinteling meer in je voeten?????

welkom aan de nieuwe mensen onder ons

verder wel wat bijgelezen maar net trg van stal en me blote friesje geknuffeld jaaaaaaaaa zijn haren zijn er weer af wat had die een last van die haren gewoon sneu
dus nu heb ik weer een geschoren fries hij genoot gewoon Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
zijn haren op de grond en zijn hartje op zijn bil

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 23:34

Robijn: Leuke foto's. Je ziet al echt verbetering.
Ilona: Nino is nu 3,5 maand onder het zadel. Het ging niet meer omdat Nino en ik elkaar niet begrepen en niet de juiste hulp kregen. Dus zocht iemand anders die me wou begeleiden. Ik heb zelf geen ervaring met inrijden, maar wil het wel graag zelf doen. Nu heb ik de juiste persoon gevonden die me helpt.

Me nieuwe dominick deken is niet waterdicht. Huilen Gelukkig sturen ze een nieuwe op.