Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BarbaraNova schreef:Heel veel plezier ook vast met je weekendje!!! Ga je fotos maken?
Ik ga morgen ochtend verder, t is natuurlijk niet mijn paard en heb er van mijzelf vier dus heb niet heel veel tijd. Ik vindt drie jaar wel erg laat om mee te beginnen, heb verder geen hulp dus t is soms wel even een uitdaging. Dus morgen ochtend update en hopelijk een paar fotos...
Wie gaat er van hier nog naar Van Manen 31 maart voor de hengstenshow?
Lys_PPA schreef:Veel plezier voor degene die naar de Mersken gaan.
Zo zonde dit weer, had morgen wederom les gepland staan en die had ik extra graag door laten gaan ivm wedstrijd zondag (alsof die ene les er nog toe doet haha, het is meer het gevoel). De wedstrijd is op de locatie waar ik wekelijks les heb, helaas zijn in de les afgelopen maandag alle paarden geschrokken (1 paard ging er bokkend vantussen en de ruiter viel), dus die laatste repetitie op locatie werd geen repetitie. Nog nooit meegemaakt dat Picasso zo lang gespannen bleef, waarschijnlijk omdat de overige paarden ook gespannen bleven.. Maarja, we zullen het zien zondag
BarbaraNova schreef:Gaat niemand naar Gebr van Manen dan? Voor ons is dat iets meer dan een uur rijden vanaf Hellevoetsluis
Ketly schreef:Wij zijn ook geweest! Ik vond Kanne ook niet lekker voorgesteld. Ik was van enkele aangewezen hengsten wel onder de indruk, zo uit mijn hoofd Dedmer en Macho. De nakomelingen van Martzen vielen mij ook in positieve zin op!
Ik mag sinds kort aan de slag bij een fokker hier in de buurt! Ik ben nu bezig met een 4 jarige stermerrie (Tymen x Norbert) en een 5 jarige kroonmerrie (Tsjalle x Norbert). Werd tot nu toe niks mee gedaan en beide zijn leeg voor dit jaar, dus kan ik er lekker mee aan de slag!
Dennenboom schreef:Nee ik heb dat niet gevolgd. Jij wel?
In hoeverre houden jullie rekening met het verwantschapspercentage? Bijv. Altijd onder de 18%?
Jinthe1 schreef:Hier ook niets gevolgd van de abfp test. Je paardje zit erin toch Retlaw? Gaat het goed?
Hooi wegen wij ook niet af. Wij voeren drie keer per dag een flinke bult hooi en ze staan overdag op gras. Eigenlijk zou het wel iets minder mogen, ze zijn wat vet![]()
Ik ga morgen misschien wel even naar St Nic. Leuk om in een informele sfeer de hengsten eens te zien. Er komen er best wat zag ik. Het is een hele reis maar ach, dan maken we er een leuk dagje van.