Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ja, ik ben ook maar een hobbyruiter!
. Die smoel die hij kan trekken haha! Krijg je nog een zware pil aan
. Leuke foto's, ook van Crempie. Super leuke hengst. Vriendin van me heeft haar merrie door hem laten dekken! Omg, die foto's
. Wat een zwarte lucht zeg
hahaha! Ga je nog mee doen zondag?
. Bij de meeste mensen is dat anders hoor
. Lees dat jij en Frank een super vakantie hebben gehad met een mooie rit op een lusitano. Niet verkeerd hoor
! Leuk om eens mee te maken denk ik zo!!
:
. Ook niet met trailerladen, hij stond er zo op! Knap paaaard!! Met uitladen was die super relaxt lekker nog wat poetsen, vlechten, zadelen, omkleden... Oeps...
half 10.......... En om kwart voor 10 proefje rijden
. Errug kort de tijd dus voor losrijden haha.. Maar goed, hij was zo los gereden en door de warmte was dat kwartiertje wel zat! In de bak het eerste rondje lekker spoken langs het hek, maar dat ging al snel goed
. Hij verloor alleen onwijs impuls, omdat natuurlijk alles wel een beetje eng is in zo'n bak
. Maar al met al ging hij niet heel slecht, maar ook niet vlekkeloos. Af en toe wat schrikmomentjes, maar bleef keurig bij me
! Tussen de proeven door was er nog wel ff een "shake-moment". Meneer zag een kano in het water
. Dat was eng! En dan moet je wegrennen en dekking zoeken
. Gelukkig kon ik hem net bij me houden en hard roepen dat Mies (vriendin uit Roosendaal) hem vast moest houden
. Toen ging het weer best... Was zeker geslaagd voor de eerste keer, echt niet verwacht!! Uiteindelijk twee keer 3e geworden met 2 winst
. Maar Nouchka was pas vies
. Die had echt dikke modder plakkaten op haar lijfje. Daar was Shaddy nog heilig bij
.
.
. Gefeliciteerd
.
. Zelfs op haar oren zitten dikke plakkaten modder. Die krijg ik er nog niet af. 
)vakantie mee naar Belgie, en dus liefst helemaal goed zijn!
.
.
!
!

Is Heidi ook nog komen kijken? En het fototoestel was mee hoor. Dik 500 foto's! Alleen de PC was kaduuk, dus we konden de foto's niet uploaden. Vanavond zal ik er wel een paar opzetten.
Ik ben ook niet geschikt om in zulke extreme weersomstandigheden te gaan paardrijden. En hoesterig? Heeft Spook daar vaker last van, dat je Fifi ontlast om die reden?
Zijn hals staat er super op. De rest van de foto's zullen we zo wel zien, ik moest de kids halen van vriendinnetjes. Zowiezo zorgen we dat je de foto's ook hebt hoor.
Door mij heeft Frank al vandaag werk gemaakt om de pc weer aan de gang te krijgen en ze staan er nu dus op!
Wel tof van hem hoor! Hij had ook gewoon door kunnen karren en dan had ik pech gehad. Dat hij die moeite doet, kan ik ontzettend waarderen. En mooi zijn ze! De nieuwe eigenares van één van de zadels was er echt superblij mee. Binnenkort mag ik mee kijken hoe je een zadel aan moet meten. Hij wil me dat ook goed aanleren. Hij had ook een klantje die een zadel had besteld op donderdag en vrijdag lag het al in zijn auto. Zo snel kan het dus geleverd worden! Hij wil streven naar 3 dagen voor spoedklussen. En dan komt er nog een lading aan om te repareren. Hij heeft ook een hulzebos voorzien van een nieuwe zitting daar. Even kijken bij de Britten hoe het nog netter kan. En het zag er echt super uit.