Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en veel liefs!
Je vriend zal ook wel blij zijn zeker? 

. Ben er super blij mee!!
Maar wel leuk nieuws....
En gefeliciteerd met de punten van tjil!
. Maar Rintske duidelijk niet als ik het zo lees
. Ze heeft wel een sterk karakter met humor!
?? Hopelijk wel een beetje leuk? Vast wel, jij en shannon samen vinden het altijd leuk volgens mij. Ik moet ook snel weer eens jou kant op komen geloof ik
.
. Sterkte.
. Piep is echt een patser hoor hihi. Hij doet het netjes hoor vind ik
. En ik wil ook nog eens een les van hem. Hoop hem aan t werk te zien de 14e in bunschoten
. Had ik niet verwacht.. al hoe wel.. ik kan me het heeeel goed voorstellen hoe je alles mist
. Zeker met zo'n nieuwe vlam
. Maarja, wel jammer, ze zullen je missen daar denk ik! Wat zijn de plannen voor als je terug komt? Want je moet toch stalling en werk hebben neem ik aan? *Vind het stiekem ook wel leuk eigenlijk, misschien kom ik dan snel een keer jou kant op om Fuur in t eggie te bewonderen
*
. Wat issie lief en braaaaf
. Echt geweldig hoor, dat gevoel hihi. Voorlopig weer ff rustig aan, nogal hectische dagen gehad, ben vrijdag met m naar het strand gewandeld
(hij zelf was suuuper braaf, tot de longeerlijn brak
, en ik een hartverlamming kreeg
. Godzijdank (!!!!!!!) bleef die staan!! En kon ik hem pakken... Zaterdag allemaal meiden die hem kwamen bewonderen, en weer naar buiten.. En vandaag erop. Even rustig aan dus maar weer
. Kan die ff bijkomen van zn weekend hihi.
. En dan ook echt GROOT boven me bed
.
) om hem het stuurwerk wat bij te brengen.
erg frustrerend om door al die bejaarde ingehaald te worden 
Goed dat je het zelf hebt gedaan!! Nou begeleiding en door!! En natuurlijk ook knap van Chico!
Vandaag maar even lekker longeren...
)
Nouvel schreef:heikedenise, fijn dat het uiteindelijk toch nog lekker ging en dat je tevreden was!