[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 21:13

gaat het hier tegenwoordig over mooie auto's??? :D

ook leuk... 8-)

zag weer gave foto's voorbij komen!

Wij zijn lekker 2 daagjes met Fifi weg geweest, lekker door het bos met de wagen!
vanavond Ferro voor de 2e keer met bitje in en zadeltje op aan de longe gehad, wat een knap paard! <3
Afbeelding

Afbeelding

My_Chimanga

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 23:04

Dat ziet er uit als een heerlijk professionele aanbak Ellis! Doet hij het goed? En wat een fijn bit?! Waar heb je die gevonden als ik vragen mag?

Jolijn, heeeele fijne foto's hoor! Echt een dikke vooruitgang ja!
Ben je al een beetje pijnvrij momenteel?

Ik ben ook weer lekker aan het rijden, Chim is altijd eventjes aan het kijken hoe ze er dit keer weer een spelletje van kan maken, maar vandaag met de les deed ze het eigenlijk heel goed... We zijn alleen nu ('pas' misschien) aan het oefenen met doorzitten... dat vindt ze zooooo gek, ze springt of gelijk in galop of valt terug in stap, omdat dat de enige momenten zijn waarbij je echt al wat aan het doorzitten ben vanaf het begin, maar dan weet ze echt even niet hoe ze op mij moet wachten en dat zit voor mij ook voor geen meter :Y) Uiteindelijk wel wat fijne stukjes gehad en verder ging het met de andere oefeningen goed. Overgangen worden sterker en gecontroleerder, galop begint eindelijk verzameld te raken en draf gaat steeds constanter in aanleuning. Fijn!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 13:29

Oehh dat ziet er idd heerlijk gecontroleerd uit! Wou dat iedereen zo zn paard zadelmak maakte :D Mooi :j

Ahh dat klinkt lekker Geeske!! En wat grappig dat Chim zo reageert op jouw doorzitten :P Heb ik met Tamme niet gehad, maar dat komt denk 'k omdat ik hem zonder zadel heb ingereden :') Haha!

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 13:56

Ik ben nu al enige tijd in het Verzameltopic BKR actief en vroeg me af of ik hier ook gezellig mee mag kletsen. Ik zie hier echt geweldige paarden voorbij en man wat ben ik soms toch jaloers op de paarden die jullie hebben!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 12:05

Tuurlijk! :D Iedereen is welkom wat mij betreft :D Stel je even voor! :D

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 13:37

Hoi Borahlover! Tuurlijk ben je welkom! Ik heb jou ook al eens voorbij zien komen in het fototopic :)

Ziet er relaxt uit met Ferro :) en die singel heb je denk ik voor het klapperen toch?

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 14:06

borahlover welkom!

thanx, Ferro deed 't echt heel braaf zo voor de 2e keer met zadeltje op aan de longe, heel voorzichtig, zo van 'wat hangt er nu toch allemaal aan me...' :D
Extra singeltje inderdaad tegen het flapperen van de zweetbladen, rustig beginnen maar, wil niet dat 'ie gelijk in paniek weg rent als dat niet nodig is...

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 23:51

Oke nou hier gaat het komen :) :

Ik ben Marit en ik ben 20 jaar oud. Sinds eind September 2012 staat Jerez bij ons op de manege. Toentertijd reed ik mijn toenmalige huurpaardje Flair elke week 2 keer. En vanaf toen kwam Jerez er op vrijdags bij. Hij was eigenlijk voor de lessen bedoeld, maar daar is het een te goed en leergierig paard voor. Omdat hij zeer netjes en fijn kan lopen en zijn spieren compleet verkeerd gaat gebruiken als hij in de lessen gaat lopen, mocht hij sinds eind April niet meer in de lessen lopen. Sinds die tijd zat ik enorm te twijfelen of ik hem misschien wel liever wilde gaan huren in plaats van mijn toenmalige huurpaardje en eind mei heb ik de beslissing gemaakt. Sinds juni 2013 kan ik mij de trotse huurder van Jerez noemen. En ik moet zeggen dat ik eerlijk gezegd ook denk dat ik geen spijt ga krijgen van de keuze die ik gemaakt heb.
Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst les met hem gehad en man wat ging dat goed, daardoor ben ik gewoon nog enthousiaster om met hem aan het werk te gaan en komende vrijdag staat dan ook de tweede les gepland :).

Nog een fotootje van Jerez:

Afbeelding

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 00:05

Oehhhh wat 'n knapperd zeg <3 En mooi verhaal, ben benieuwd naar jullie vervolg, maar zal vast goed komen als ik 't zo lees :D

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 08:06

Welkom Marit

dapperedodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 16:07

welkom marit.

super leuk natas in een rood paard (ferrarie) gaaf hoor zou ik ook wel willen of idd in een mustang hele gave auto's.

ferro gaat ook goed super hoor.

Amor gaat ook super zijn nog steeds rustig aan het inrijden en ben der gisteren voor het eerst alleen opgegaan zonder dat de instructrische der bij was best spannend vond ik het ben niet zo'n held maar achter af super trots dat gedaan heb amor was echt braaf dus hebben rustig 20 min in de bak gereden.

foto van gisteren hij is weer zowat helemaal zwart
Afbeelding[/quote]

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 16:47

Ahh heerlijk joh!!! 't Is ook echt 'n leukerd <3

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 22:24

Knap paard die Jerez! Mooi halster heeft ie aan ook!

Leuke foto Dominique :)

Bíjna weekend.....
Ben deze week amper op de uni geweest, ben dinsdagavond naar MUSE in de Arena geweest (!!!!! <3 <3 <3 ), en toen college geskipt, vandaag wegens drukte college geskipt en ben kapot! Morgenochtend een presentatie en nog wat dingen inleveren en dan een beetje weekend houden...
We zijn hier ook weer begonnen met hooien dus ga zometeen eens onder de douche en al dat hooi uit m'n kleren gooien, ik had lekker de wind vol in m'n gezicht... :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 21:18

Brave Ferro zeg!

Welkom Marit!

Amor doet het goed zeg!

Martine, ik ben zoooo jaloers, Muse is zoooo gaaf!

Ik heb vandaag voor het eerst sinds mijn val weer met losse teugel een flinke galop getrokken *\o/*

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 13:27

Zag 't op FB idd Martine, gaaaff hoor!! Vind Muse ook helemaal leuk! Haha :D

Ohh wat tof Jolijn!!! :oo :):) Was zeker wel ff spannend!

Heb vrijdag heeeeeeeeeeeeeeeerrlijk met Tamme gezwommen <3 Hij vond 't zo leuk!! Genoot er echt van en kreeg een hoop leuke opmerkingen van mensen die het toevallig zagen enzo, echt super! Hij draafde gewoon zelf elke keer terug het water in en dan ook zelf het diepe stuk in om weer te zwemmen :P Kreeg hem er met moeite uit en hij was echt niet moe te krijgen :P Maf paard <3 Helemaal spetteren, vind ie prachtig haha en ff liggen en zn nek/hoofd dippen :') Hij genoot er zelf echt duidelijk van :+:

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 14:51

Lekker hoor Jolijn! Weer een overwinning!

En Tamme is een echte waterrat dus! :P

Ja Muse was echt super gaaf!! Geluid in de Arena is niet heel denderend maar ze hebben er echt een topavond van gemaakt! Mooie show, alles er op en eraan! :D En ze zijn gewoon live ook steengoed.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 14:56

Hahaha ja 'n hele grote :P Hebben jullie ons filmpje nooit gezien? Toen was hij nog maar 3 en net ingereden :P Gingen we ook zwemmen :D Dacht, dat ik 'm al 's hier had geplaatst..

Ohhh klinkt super!!! :D

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 09:07

Dominique lekker gereden op Amor
Tamme lekker wezen zwemmen. (wat is dat toch Friezen en water)
Martine lekker uit haar dak gegaan.
Wat een leuke dingen allemaal.

Ik kon dit weekend niet meerijden met de clinic daar Boukje nog steeds kreupel was maar gelukkig wezen foto's uit dat er niets ernstigs aan de hand is. En dat een kleine standwijziging van haar hoeven het moet kunnen oplossen.

Ben wel even wezen kijken en iedereen was tevreden volgens mij.

dapperedodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 09:07

dat muse in de arena was heb ik gemerkt ja wij moesten langs de arena naar huis en stonden gewoon in de file dachten eerst dat ajax speelde maar zagen weinig shirtjes dus dat klopte niet.

lekker zwemmen leuk joh zou ik ook wel keer willen.

zaterdag eerste les amor met me verzorgster dat ging ook echt super ze kon eigenlijk zo opstappen en wegrijden.

en amor is aan het uitzwaren viel me op joh hij was altijd smal in de borst en een dikke kont maar dit is aardig aan het bijtrekken komt nu mooie nek op en een brede kaak <3

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 11:17

Mag ik hier even komen binnenvallen? :o
Komende zondag wordt er in de Lommelse Sahara een fotomeeting georganiseerd! De fotografen zijn op kwaliteit gekozen, dus er komen een aantal zeer goede fotografen!
Nu hebben zich helaas wat modellen afgemeld. En nu zijn we opzoek naar vervanging!
We zijn eigenlijk nog opzoek naar PRE hengsten, het liefst vos, bruin of zwart gekleurd.
Ruinen of merrie's met veel uitstraling zijn ook welkom
Dit is een linkje van het topic!
[FM] Speciale paarden Fotomeeting - Lommelse Sahara

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 11:22

Natasja, is zeker te ver voor jou met jetta? Is dan wel geen pre maar wel knap :oo

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 11:37

Ooit, als ik met een trailer mag rijden en ik met Sterre wat vertrouwder ben wil ik naar een fotomeeting :p Waarom is het ook altijd zo takke ver weg!
Fiëla moet nog wat fotomodel trucjes leren, die kijkt vaak zo chagreinig als ik foto's wil maken haha.

Kan me niet herinneren dat ik dat filmpje heb gezien Natasja..

Drukte op de weg heb ik dinsdag niets van gemerkt, lekker met de trein gegaan, veel relaxter én dan kon ik lekker drinken haha

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 12:28

Ons filmpje <3

http://www.youtube.com/watch?v=taPUhV1Y4cQ

Ohh da's idd wat ver weg Jolijn.. Jammer -O- Maar heb deze zomer al wat fotomeetings gepland staan als het allemaal goed gaat :P

Amor wordt knap <3 :D

Heb Jetta nu serieus te koop gezet. Vind het niet eerlijk tegenover haar, Tamme komt altijd op mijn eerste plaats. Ze krijgt genoeg aandacht en beweging hoor, maar ik zal nooit een volwaardige band met haar opbouwen zoals ik met Tamme heb. Tijd voor een echte mama voor Jetta.. Vind het ontzettend moeilijk, maar mijn gevoel zegt dat het de juiste beslissing is. Gelukkig hoeft ze niet perse weg, dus hebben we de tijd om goed op zoek te gaan naar een mooi plekje voor dr :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 12:47

Dan mag ik echt niet meer komen kijken want anders neem ik haar zo mee :+

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 12:55

Haha kommm aub kijken!! Heb het liefst natuurlijk dat ze naar een bekende gaat! :P