ook leuk...
zag weer gave foto's voorbij komen!
Wij zijn lekker 2 daagjes met Fifi weg geweest, lekker door het bos met de wagen!
vanavond Ferro voor de 2e keer met bitje in en zadeltje op aan de longe gehad, wat een knap paard!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Uiteindelijk wel wat fijne stukjes gehad en verder ging het met de andere oefeningen goed. Overgangen worden sterker en gecontroleerder, galop begint eindelijk verzameld te raken en draf gaat steeds constanter in aanleuning. Fijn!
Mooi 
Heb ik met Tamme niet gehad, maar dat komt denk 'k omdat ik hem zonder zadel heb ingereden
Haha!
Iedereen is welkom wat mij betreft
Stel je even voor!
en die singel heb je denk ik voor het klapperen toch?
:
.
En mooi verhaal, ben benieuwd naar jullie vervolg, maar zal vast goed komen als ik 't zo lees
[/quote]

), en toen college geskipt, vandaag wegens drukte college geskipt en ben kapot! Morgenochtend een presentatie en nog wat dingen inleveren en dan een beetje weekend houden...

Was zeker wel ff spannend!
Hij vond 't zo leuk!! Genoot er echt van en kreeg een hoop leuke opmerkingen van mensen die het toevallig zagen enzo, echt super! Hij draafde gewoon zelf elke keer terug het water in en dan ook zelf het diepe stuk in om weer te zwemmen
Kreeg hem er met moeite uit en hij was echt niet moe te krijgen
Maf paard
Helemaal spetteren, vind ie prachtig haha en ff liggen en zn nek/hoofd dippen
Hij genoot er zelf echt duidelijk van
En ze zijn gewoon live ook steengoed.
Hebben jullie ons filmpje nooit gezien? Toen was hij nog maar 3 en net ingereden
Gingen we ook zwemmen
Dacht, dat ik 'm al 's hier had geplaatst..

Maar heb deze zomer al wat fotomeetings gepland staan als het allemaal goed gaat