Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Wat een mooierd zeg
.
. Ga zo je topic even kijken.
Voor Sam zou dat ook ideaal zijn! Die is eigenlijk al te goed voor een L-proefje haha!
Het belangrijkste is om lol te hebben met je paardje idd. Sam was zo lief toen ik thuis kwam. Hij kroop zowat in mijn broekzak! Dan smelt ik gewoon, ook al zijn we geen ZZ ofzo.
Gaan we vast nog wel een keer doen, komen we bij jou koffie drinken...

. En de wond is nog kleiner en weer minder diep
.
En Aragon, wat een prachtige naam! Volgens mij blijft ie bruin? Een plaatje hoor. Is het een zoon van Encanto of heeft hij een andere papa?
Mijn rozen hadden wel behoorlijk geleden toen ik thuis kwam...
Ik snaps... hihi, maar alles gaan citeren is nogal bewerkelijk.
), eigenlijk ben ik niet zo van de zadelzeep, maar ik dacht, laat ik het eens proberen...
Ik vind een ramshoofd te barok, maar het is me helemaal uitgelegd hoor hoe het zit en ik was wel degelijk vereerd. Dit paard kon geen 'kunstjes', maar was Grand Prix dressuur en dat is een heerlijke ervaring om eens te voelen! Zelfs voor zo'n barkruk als ik! Manuel moest vooral lachen om mijn rode hoofd. Het was hard werken en behoorlijk warm nog. En zijn vader moest heel hard lachen toen ik met mijn cap kwam aanwandelen. Maar ja, ik heb maar één stel hersens en van Frank moet ik daar zuinig op zijn. De Lusi hupste één keer maar verder heeft ie geen rare dingen gedaan. Ik heb de foto's nog niet gezien, maar volgens Frank ziet het er op een paar niet verkeerd uit.