Lisenka schreef:Anouk: Ik hoop toch echt dat het voor de 23e wel geboren is. Viel het mee bij de tandarts? Super dat Sam en jij nu ineens naar elkaar toegroeien. Fijn gevoel is dat. Dapper dat je met Sam hebt gesprongen.
Ga de camera maar naast het bed installeren, zal vannacht ook nog wel niet gebeuren.
Ja, Sam en ik zijn echt een koppel. En dan te bedenken dat Frank de advertentie al helemaal klaar had om hem te gaan verkopen, toen we Des gekocht hadden. Zijn idee was dat ik ook op Des zou gaan rijden. Des is ook een heel leuk paard, maar opgeven is iets wat ik niet zo goed kan.
We zijn nu bijna tevreden met de situatie. Het mooiste zou zijn als Sam ook naar huis komt. Waarschijnlijk volgend jaar zomer! Heeft Desje meteen een maat in de wei die wel weet hoe hij moet omgaan met opdringerige PRE's
en van zijn eigen formaat. Sam is een goedzak, dus ik vrees dat ook Sam de nodige klappen gaat vangen...
En was het vannacht feest? Ik hoop het zo voor je! Ja dus!!! Welke naam heb je in gedachten? GEFELICITEERD!!!! Wat een mooie meid! Maar ja haar halfbroer is ook een beauty hè? Ik ben heel benieuwd of ze bruin blijft of wit wordt of wat lees ik nu? Zwart!
Jan Jij ook gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! En je mag jezelf heus op de borst kloppen. Tot nu toe allemaal tevreden kopers toch?
Dat betekent meestal dat je heel netjes en goed bezig bent.
Het wordt tijd dat jullie een goeie website gaan opzetten met stambomen... haha!
Met de spanning of ze wit of zwart wordt: La Sorpresa? (verrassing)
Melek Natasja, kun je niet gewoon een PB sturen naar Denise? Moeten we hier gaan meegenieten van jouw moddergegooi? Liever niet op dit forum, want dit forum is daar gegarandeerd niet van gediend. Van iets beschuldigd worden is nooit leuk natuurlijk, maar dit vind ik niet kunnen. Hier wisselen we voornamelijk ervaringen uit en van het één is het ander gekomen. En voor ruinen uit Spanje worden we al langer gewaarschuwd. Een Spanjaard ruint zijn paard niet zo maar.
Elise Haha, ja, mijn instructeur denkt daar ietsje anders over en sindsdien ben ik maar genuanceerd.
Als Sam zo iets aanbiedt, neem ik dat met 2 handen aan, maar ik denk dan dat het fantastisch gaat, maar ja, zien doe ik het niet natuurlijk.
volgens mij liet hij zijn achterbeen wel staan. En zodra er iemand kijkt, doet ie het meestal niet meer. Je wil niet weten hoe vaak me dat overkomt! Het mooiste loopt ie als er niemand kijkt.
Ik ben het met je eens dat je moet profiteren van wat ze je aanbieden, maar als zo'n oefening lukt, lukken de L oefeningen meestal ook wel. Sam is ook heel sterk in overgangen en Piafferen doet ie alleen als ie zich te pletter is geschrokken en ik kan hem nog net op tijd tegenhouden.
Wel heel mooi om te zien overigens dan. Daar was de instructeur dan weer lyrisch over.
Ik vind springen ook geweldig leuk, maar ja, ik doe het gewoon te weinig om er echt gevoel voor te hebben. En Z? Nee, dat vind ik te hoog! Maar ik heb eens per ongeluk 1.20 hoog gesprongen met mijn vorige paard.
SUCCES BIJ DE KEURING!
Nadina Die neus zo lang maken kunnen ze dus allemaal! Haha. Sam is een Kimberly x Sultan. Een echte WPN'er dus.
Da's minder een gebroken griffelbeen! Hoe heeft ze dat klaargespeeld?
Fijn idd dat mensen eerlijk zijn en zo iets terugbrengen! Zou ik ook zeker doen en het zelf ook erg waarderen. Wees er nu toch maar zuinig op.
Aarle-Rixtel ligt vlakbij Helmond toch? Daar komt onze Prince uit de buurt vandaan. Wij zitten zelf bij Zaltbommel in de buurt. Vanaf ons is het nog 50 minuutjes rijden. Dus als je in de buurt bent, kom je maar voor een bakkie.
Denise van Heike Ow dát was het! Haha, ja, als Sam iets niet kent... Hij is ook als de dood voor mensen die plat op de grond van het zonnetje gaan genieten als hij moet werken en hij vindt gefilmd en gefotografeerd worden ook heel eng... Wat een mauwert is het toch hè? Haha.
Mooi dat de begrafenis is de stijl van oma was. En hopelijk is er niet te veel erfenis meer te verdelen. Daar heb ik de nodige ruzies al meegemaakt.
Proficiat met je ouders... Maar leg eens uit? Was jij er bij op hun huwelijk? Hier was er eerst een huwelijk en toen pas kindjes... (Heel traditioneel...
)
Sanne Klinkt als iets wat helemaal bij je past! marketing enzo. Bij BMC hebben ze nu een vacature, kun je vast kijken hoe ze het bij de hoefslag enzo doen? Maar voor jezelf is ideaal! Fijn dat je al zo goed weet wat je wil gaan doen. Ik zat toen nog met een hoed vol twijfels. ..
Springen vind ik wel leuk hoor, maar ik ben altijd huiverig dat Sam op het laatste moment toch maar er langs heen schiet. Hier moet mijn vertrouwen nog groeien..
En diploma-uitreikingen duren altijd lang hoor. Dat is de laatste kans voor de 'bovenmeester' om nog wat te kunnen zeggen, zonder dat ze hem in de reden vallen en ze klappen nog ook! 
Ilona Sam heeft een fobie voor fototoestellen en filmcamera's. Zodra er één in het vizier komt, begint ie te stuiteren haha! En het ligt echt aan Sam, want bij Marjolein deed ie het nog een graad erger! Zet daar Frank ook nog achter en het plaatje is compleet. Zonder gekheid. Frank heeft geen tijd (of geen zin) om foto's te maken en verder weet ik zo niemand die er wel tijd voor wil maken. Ik heb het Frank al een paar keer gevraagd. Voor Foto's moet je Frank aansporen.
Al weer een reden om Sam thuis te willen hebben! Ik ben er nog niet uit hoe ik iemand zo gek krijg om dat te gaan doen. Dus ik zou zeggen: Kom een keer kijken.
Ik kan natuurlijk nog eens zeggen tegen Frank dat er op vrijdag en zaterdag geen hond is op de pension en dat ie dan een grotere bak tot zijn beschikking heeft... Kan ie daarna even wat kiekjes van mij maken!
Chawwa Bij onze kinderen was dat ook het geval, maar bij onze beesten niet. Onze honden kregen allemaal na een week of 6 hun naam pas. Die 'vertellen' ze je zelf. Idefix heet ook zo vanwege mijn passie voor Asterix, maar ze is ook een echte idee fix! Geen Jack die op haar lijkt! Rakker heet zo, omdat ze dat al deed als jong hondje. Het is een echte Rakker. Beau omdat we haar meteen heel mooi vonden. Dus haha, ja, voor alles is wat te zeggen
Prince maakt zijn naam ook al waar en Des ja, Des, wanhoop... hmmm
zijn naam heeft hier voor zat hilariteit gezorgd.
Shanna Wij kunnen je zeggen: Wat je bij Jan en Lisenka op de foto ziet, is what you get... hihi. En dit forum staat bomvol foto's van Baldomero. Hij heeft veel fans...
Malin Ja 50 cm durf ik nog wel! haha! Sam zou het zeker fantastisch vinden.
En wat heerlijk dat je op zo'n toplocatie zit met je paardje. Je kunt nu de steun wel gebruiken. Fijn dat die er dan ook blijkt te zijn! Hopelijk zit je er snel weer op om het effect van andere ijzers uit te proberen...
Regine Ik ken je nog niet, maar: Wouw netjes! Waar fjordjes ook al goed in zijn. Dat willen we ook met onze Dartmoor en volgens ons moet Despi dit ook kunnen... Knap gedaan hoor.
Ik ben ook ooit eens wezen kijken in Barneveld bij zo iets. Geweldig om te zien! Heb ik nog een paard (halfbroer van mijn vroegere merrie) vast mogen houden voor IJsbrand Chardon! Als 17-jarige kon mijn dag toen helemaal niet meer stuk!
Benthe Wat ga je doen met die tinkers? anders kan ik mijn ouwelui nog inlichten? Die zijn voorzitter van het stamboek... (Oeps Irisch Cob...) En wanneer is je openingsfeest? Gefeliciteerd!
En ik hoop dat je nu de fokker van Irma idd hebt leren kennen!
Saida Geeft niks hoor! Ik ben ook een mooi weer ruiter. Ik beschik nu gelukkig ook nog over een binnenbakje, dus ik blijf altijd droog.
Madelief Ik bedoel maar zo, dat Michael Jackson nu vreselijk wordt opgehemeld, maar er zijn er meer met allure. En idd is Madonna nu ook een aanfluiting. Daarom is het mss maar beter dat we dat bij Michael nooit zullen weten? De herinnering zal altijd mooi en respectvol blijven. En verder was ie ook maar een mens met fouten enzo. Hij was wel heel goed in zijn vak.
Maar dat ben ik ook hoor! Alleen is dat geen zingen.
En buitenrijden is hier wel te doen,maar niet met dit weer. De Drunense Duinen zijn hier een halfuur met de trailer rijden vandaan en dat is nu heel behelpen met een vliegenplaag. Maar Rhenen moeten we ook nog proberen en dat is ook een half uur rijden. In onze omgeving hebben we de Rampert en Lieskampen. Daar heeft Frank nog niet aan gedacht.
Dat is niet zo heel groot, maar om de galop te oefenen, groot zat! Wij vinden de bossen alleen leuker en Rampert/ Lieskampen zijn toch anders. Meer visvijvers enzo.
Last van je rug? Wat scheelt er aan? Beterschap en dat al het geregel maar snel effect heeft!