[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:33

Hahaha, komt Aniet ook weer om de hoek kijken hoor :D .

Benthe: Jaaaaa, wanneer is het grote feest :D ?

Regine: Whaaa, stoer zeg!!! Wat staat ze er netjes voor :D . Chico gaat goeeed! Hij heeft een maandje vakantie op een hugeee weiland met 2 vriendjes ;) . Een maand lang niks doen! Einde vd maand komt ie terug, en mag hij weer @ work. We zijn ook een week naar de veluwe geweest, foto's in onderschrift.

Malin: Okay, dinsdag dus! Ik ga duimen, succes!!!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:33

Staat er ook weer lekker :+. Ik bedoel natuurlijk een taarteetfeestje.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:34

Je wil nog net niet zeggen "feestje in mijn mond, zin om te komen".

:')

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:36

Niet aan mijn Barokkepaardenvriendinnetjes, slut. Ben je vanavond nog op de braderie?

Oeh, ik heb contact met iemand die Irma haar moeder hefet gehad. Wellicht is dit de fokker van Irma.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:40

taart is altijd heel erg welkom... en gaaaaf, stal op je naam. gefeliciteerd!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:44

Ilona dat ziet er super uit zeg! Lijkt me een geweldige vakantie, afgezien van de regen dan brrr! En Chico is nog steeds zo knap joh, echt een lekker dier!

Hahahah Benthe... lekkere uitspraak inderdaad!! Ghe ghe ghe! Ach tis vrijdagmiddag... moet kunnen!

En gelijk complimentjes voor Capriola :o bedankt hoor, ik ben ook echt super trots op dr!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:51

Malin ik ga voor je duimen hoor!!

Ilona, ik heb wel wat foto's gemaakt maar eigenlijk alleen maar van mijn vriendin met haar fjordje...
In Beekbergen veel te druk bezig geweest.
Afbeelding

Regine, leuke foto's zo in het spannetje met een fjord :D

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:54

Hee Kelly, leuk dat je ook tussen de barokkies zit! Barok en Fjord ja, was een goeie combi hoor! Al had onze Fjord het zichzelf makkelijk gemaakt, omdat ie slagje kleiner kon hij 'achter blijven' in het tuig waardoor Capriola in haar eentje de wagen trok en hij er voor spek en bonen bij liep!! Slim blondje die Fjord! :D

Hoe is het met jouw Fjordenbende?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:57

Regine: Dank je :o . Ben ook iedere dag weer trotser op hem! *D

Kelly: Hihi, komt vast nog wel haha! En die foto van fjordje is ook érug leuk :j .

Benthe: Hahaha :+ . Ik weet het niet?? Heb echt nog geen flauw idee wat ik ga doen vanavond... Ligt aan Jamie..

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:58

Regina, heel lang verhaal... maar Taco staat nu bij Moravita en Perla hebben we laten dekken...
Dus volgend jaar hopelijk een veulentje :j

heikedeniseJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:59

Sanne – balen dat de diploma uitreiking zo lang duurde maar gelukkig heeft je vriend zijn diploma.
En hoe was het met Dosie?
Om nog even terug te komen op die foto shoot omdat jij natuurlijk zuid-holland bij elkaar wou doen maar chico staat nu lekker op de wei en heike gaat 1 augustus voor een maandje dus weet niet wie er nog meer wilden van zuid holland anders moeten we dat maar even bespreken.

Iloon – 11 jaar is idd al een behoorlijke tijd maar kwa samenzijn zijn ze al 30 jaar bij elkaar ofzo dat moet ik nog maar zien te halen ;)
Heike gaat in augustus een maandje naar de wei zodat ik ook ff wat tijd voor mij en me vriend heb dus kan goed begrijpen dat jij je tijd ook gebruik :P ben benieuwd hoe die het vindt wanneer komt chico weer terug ?

Jan – echt een prachtig veulen heel apart dat grijze kleurtje

Saida – ook hier op mijn werk (Breda) stormt het gewoon dat is gewoon niet meer leuk :n dus ook ik verlang naar een zonnetje

Malin – we zijn idd blij dat we haar zo een laatste eer hebben bewezen.
Fijn dat suevo niet schoentjes heb nu duimen voor jou dinsdag zodat je weer lekker met je ventje kan trainen

Regine – leuk dat je er weer bent super leuke foto’s van het aangespannen ziet er goed uit

Weet iemand trouwens hoe het met – laura – gaat die heb ik ook al een tijd niet gezien hiero

Benthe – nogmaals gefeliciteerd fijn dat alles nu echt rond is zodra je een datum weet dan horen wij het wel want taart klinkt in mijn oren super :9

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 13:10

Whoehoee, weekend! Nu eerst lekker naar huis!

Byeee :wave:

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 13:24

Chawwa -> Dat jouw mannen liever binnen blijven, zeg!
Ze zijn natuurlijk het Portugese zonnetje gewend ipv de Hollandse regen! :D
Ondanks de regen gaat Rintske toch liever naar buiten dan dat ze op stal moet blijven staan, hoor.
Het liefst loopt ze zonder deken, maar omdat het maar blijft regenen en waaien, en omdat ik vanmiddag ook nog even wil rijden heb ik haar toch maar een deken opgedaan.

Jan -> Wat een verschil idd tussen Perlita en het nieuwe veulen!
Zou wel leuk zijn om nu eens een zwart veulentje te krijgen!
Wat een grappig huisje op de achtergrond van Perlita's foto!
Is dat op jullie eigen terrein?

Malin -> Struikelt Suevo ook op het harde dan?
Bij Rintske merk ik het vooral wanneer ze in de bak loopt met los teugeltje en op een sloftempootje.
Ze tilt dan haar voeten minder goed op.
Laat ik haar lekker doorstappen dan heeft ze het al een stuk minder, maar is het nog niet helemaal weg.
Toen ze voor nog niet op ijzers stond kon je duidelijk aan de slijtage van haar hoeven zien dat ze ze aan de voorkant afrolt.
Maar even goed in de gaten houden, misschien is het voor haar anders ook een idee om van die rollbars onder te laten zetten.

Regine -> Welkom terug hier! :+
Leuk om Cappie ook voor de wagen te zien!
Zo te zien heeft ze ook hier lol in! :D

Benthe -> *\o/* Gefeliciteerd met de officiele overname! *\o/*
Ik drink vanavond een wijntje op jullie! ;)

Ik zie op buienradar dat het vanmiddag droog blijft, dus eind van de middag maar weer terug naar stal om Rints te rijden.
Ik had haar al een deken opgedaan omdat het maar door bleef regenen en waaien, en met in m'n achterhoofd dat ik misschien vanmiddag of vanaaf wel zou kunnen rijden.
Jullie lezen het al; ik ben een mooi-weer-ruiter..... :o

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 13:31

Ik heb nog niet bijgelezen en reageer het weekend even.

Vanmorgen zijn de röntgenfoto's en echo's gemaakt van Atlas zijn rug en zijn artrose knie.
De rug was helemaal goed. Niets op te zien.
De artrose in zijn knie was zo op het eerste gezicht hetzelfde gebleven als 2 jaar geleden. Ze had 1 oude foto die ik uitgeprint had die kon ze niet goed vergelijken, dat zou ze op de praktijk nog doen.
Helaas heeft hij wel een gescheurde knieband. Ben wel blij dat ik voor de zekerheid daar een foto van had laten maken.
We moeten nu langzaam aan kijken wat Atlas nog kan.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 13:50

Ben ik weerrrr :j

Vanochtend eerst (in de regen) mijn nichtje naar de kinderopvang gebracht, vanmiddag weer gezellig ophalen en lekker koken voor mijn nichtje, zus en vriend.
Vandaag kijken of het ergens droog wordt kan ik nog even naar Furia.

Iloon: Nee dat van het zadel was inderdaad wat minder.. Net nog maar even er achteraan gebeld wat betreft de status, wordt weer teruggebeld..
Haha, dus jij kan Chic terugrollen als je hem op gaat halen :D
Veel plezier met weekend, ik moet morgen werken. Ik haat de zaterdag/zondag of avond werken, maar helaas..
Anouk: Jonge katjes zijn echt geweldig ja :D
T viel me nog mee, hoe lang ik mijn zadel kwijt ben. Toen ik zag wat er gebeurd was dacht ik, die moet terug naar de fabriek.
Moest dus ook, maar zat zelf aan 4 weken oid te denken dus dan is dit nog ok.
Tuurlijk, er zijn meerdere grote sterren maar ik hoor vaker Micheal Jackson langskomen dan Tina turner oid.
En Madonna, mwaa, is gewoon zonde dat ze nog doorgaat, ziet er niet uit zo'n 50 jarige in strakke turnpakjes en daarnaast vind ik haar muziek van nu niet zo..
Wow wat een viespeuk die Sam! Zelfs Furia maakt het niet zo bont :D
Goed bezig met springen, Furia had door bandito ook een hap uit zn wang/keel. Begint nu (weken later) pas haar over heen te groeien..
Wat lief van Sam!
Nadina: Welkom! Kan je in ieder geval je rijlaarzen alvast inlopen :D
Handig van je rijbewijs :P Ken een Balzflug merrie die ik zeker mooi vindt!
Jellie: Rammstein, die hebben denk ik maar een specifieke groep fans.
Een klasgenootje van me was ook zwaar fan, zij was toen naar een concert en stond vooraan, volgende dag kwam ze helemaal blij op school:
Ik heb .. (die leadzanger, geen idee hoe hij heet) zijn spuug opgevangen. In zijn enthousiasme was hij nogal aan het sproeien en dat kwam bij haar in de mond terecht :+
Vond ze helemaal geweldig haha!
Frank: Nou lekker de paden op de lanen in dan met Dessie :D Of gaat dat niet zo makkelijk bij jullie?
Mies: Jups, ben m nu een week kwijt, wordt zo gebeld hoelang verder nog.
Ja, je zag inderdaad dat de familie (en ook vrienden, Brooke Shields bijv) het er echt heel moeilijk mee hadden.
Elise: maar je hebt er ook goede tussen zitten voor wat minder geld. Furia heeft een paar honderd euro meer gekost, en is dan een paar cm kleiner dan gewenst, maar is een gouden koop geweest met een geweldig karakter.
Saida: Ja Furia zit echt super in zijn vel de laatste tijd! Woensdag was het bobbeltje er amper nog dus dat komt wel goed :j
Ik snap wat je bedoeld, als zwarte jongen was hij overigens echt nog best knap.
Dat gedoe met zijn huid/neus snap ik ook niet, maar als je dan die repetities ziet heb ik daar weer best respect voor!
Rints aan het bokken, fanatiek :D Zo he, je vraagt je haast af, hoe zoiets kan gebeuren zonder waarschuwende medeweggebruikers?
Overigens, kloppen die tijden op Hyves niet ofzo? Volgens mij zag ik een www van je van midden in de nacht (bedoel ik geen 6u mee maar echt 4 uur ofzo) dat je niet langer kon blijven slapen?!
Sanne: Hehehe, eigenlijk wilde ik stiekem natuurlijk Beda laten werken :D
Nee, de weersvoorspelling was volgens mij niet zo warm voor die dag, en daarnaast had ik mijn goede zadel dus niet, dus dan liever lange teugelen :j
En we moesten dat nog steeds eens doen dus vandaar :D
Wat een pestkoppen Salazar en Igneo! Furia doet dat ook hoor, met zijn been maaien en gillen :D
gefeliciteerd met je cijfer, netjes! Wow is dat iggie! Lijkt idd op Moreno, ga zo je topic kijken.
Snowy2004: Dat heb ik dus ook, echt een raar idee (na al die geruchten ook natuurlijk) dat hij nu dood is. Kan er niet echt aan wennen ofzo.
Lijkt me zoooo schattig dat babyzwemmen! Als je foto's hebt moet je ze ook maar hier laten zien als je dat leuk vindt :D
Tis ook niet de bedoeling dat dat zomaar afbreekt :D Constructiefout oid he..
Balen van die gescheurde knieband zeg... Hopen dat het allemaal meevalt.
Chawwa: Graaag je paarden nog eens voorstellen :D Gaaf zo met dat begin hengstenvlecht en dan die roos erop.
Leuk om te horen hoe&wat je allemaal met Quilo doet en over jezelf natuurlijk.

Stal Melek en Denise, dit is niet iets wat openbaar moet worden geregeld. Kan me voorstellen dat Denise even kwijt wilt wat er gaande is, maar dat er dan zo op wordt gereageerd..
Ben het voor de rest inderdaad helemaal met Elise eens.

Lisenka: aaah wat een droppie weer!
Elise: 30 knotjes?? Bij 1 paard :oo Succes dan maar :D
Denise: Ben even kwijt van wie je een begrafenis had, wel fijn dat je er een goed gevoel bij hebt.
Gefeliciteerd met je ouders, als de overledene iemand in de familie is zullen ze het wel niet echt uitgebreid vieren, maar goed, alsnog gefeliciteerd.
Shanna: Temknop wild eik ook even doen, maar is al gebeurd door jou, verstandig.
Malin: Fijn een meedenkende hoefsmid :j Hopelijk voelt het beter aan voor Suev!
Regine: Gezellig dat je je weer aansluit! Leuk, aangespannen, wil ik ook gaan doen in de toekomst.
Gave foto's, heeft het voordelen om dubbel te beginnen?
Benthe: Gefeliciteerd!! Ik snap je wel hoor, helemaal nu met een eigen stal.

Was ik weer bij.. :D Helemaal geen zin om met dit weer heen te gaan :o Heb ik nooit maar tis ecth zo'n regeldagje.
Zou door drie bedrijven (fietsenmaker, uitz. bureau en ruitersportzaak) worden teruggebeld afgel week en van geen enkel een belletje gehad!
Dus maar even zelf gebeld, gelukkig wel alles kunnen regelen (hopelijk!)
Ben moe en heb laatste tijd weer meer last van mn rug :n

Edit: Oja, zit ook nog eens te wachten op een pakje (spulletjes voor Rocky) te wachten dat vandaag bezorgd zou worden door DHL.
Ben gewend dat TNT voor 13 uur komt, maar begin te vermoeden dat die met DHL anders is.
Rocky ligt me overigens wel gezelschap te houden, haha, zittend naast me met zijn hoofd rustend op een knuffel in slaap gevallen :D
Tis zo'n leuk beestje he!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 14:05

Kelly je hebt Taco als leerpaard aangeboden dan begrijp ik?

Snowy sterkte met Atlas, dat is geen fijn bericht!

Madelief het aangespannen rijden is helemaal leuk, ik heb het 'virus' echt te pakken! Ik ging eerst heel onschuldig mee met mijn stalgenootje naar les (die van de Fjord) omdat er voor de veiligheid iemand achterop moet. Maar dat vond ik zo leuk dat ik met haar paardje ben gaan mennen en met het Paasconcours hier 2e ben geworden in een vaardigheidwedstrijd en ook de dressuur met winstpunten afsloot. Dat was zo leuk dat ik het ook graag met Cap wilde gaan doen. Het idee van tweespan is gekomen omdat ik Capriola in het tuig gewoon los voor de koets naast de Fjord had lopen om te kijken of ze dat geratel achter zich niet eng zou vinden. En zo kon ze ook mooi een beetje steun zoeken bij de Fjord omdat het toch allemaal nieuw was voor Cap. Toen ze dat super deed besloten we om in dubbelspan te starten zodat ze meteen zowel enkel als dubbel span beleerd zou zijn.
Inmiddels is mijn virus zo ver doorgeslagen dat ik groom/bakkenist ben bij een wedstrijd menner en ik bijna elk weekend onder de pannen ben met dressuur/vaardigheid wedstrijden en marathons! En die marathons.... ooow jongens maar dat is gaaf!!!! Dat crossen en die hindernissen waar je door moet, echt waanzinnig! Zo iets leuks!!

Het is balen die regen vandaag ja, ik hoor al dat ik niet de enige ben die zit te wachten tot het droog wordt. Ook ik heb de hoop tussen de buien door nog even iets op stal te kunnen gaan doen! Gelukkig is morgen een mooie dag, maar helaas zondag al weer een erg natte bedoeling.
Laatst bijgewerkt door regine op 10-07-09 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 14:13

Regine, nou zo te merken pakt dat goed uit, geloof ook wel dat het verslavend is :D
Heb gelukkig al met vriendlief geregeld dat we vanavond even met auto heengaan :D Even poetsen en stalletje doen, veel kan ik nu toch niet doen..

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 14:30

Liesenka en Jan, gefeliciteerd met jullie mooie veulentje!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 15:57

Lisenka schreef:
Anouk: Ik hoop toch echt dat het voor de 23e wel geboren is. Viel het mee bij de tandarts? Super dat Sam en jij nu ineens naar elkaar toegroeien. Fijn gevoel is dat. Dapper dat je met Sam hebt gesprongen.

Ga de camera maar naast het bed installeren, zal vannacht ook nog wel niet gebeuren.

Ja, Sam en ik zijn echt een koppel. En dan te bedenken dat Frank de advertentie al helemaal klaar had om hem te gaan verkopen, toen we Des gekocht hadden. Zijn idee was dat ik ook op Des zou gaan rijden. Des is ook een heel leuk paard, maar opgeven is iets wat ik niet zo goed kan. :D We zijn nu bijna tevreden met de situatie. Het mooiste zou zijn als Sam ook naar huis komt. Waarschijnlijk volgend jaar zomer! Heeft Desje meteen een maat in de wei die wel weet hoe hij moet omgaan met opdringerige PRE's :+ en van zijn eigen formaat. Sam is een goedzak, dus ik vrees dat ook Sam de nodige klappen gaat vangen...

En was het vannacht feest? Ik hoop het zo voor je! Ja dus!!! Welke naam heb je in gedachten? GEFELICITEERD!!!! Wat een mooie meid! Maar ja haar halfbroer is ook een beauty hè? Ik ben heel benieuwd of ze bruin blijft of wit wordt of wat lees ik nu? Zwart!

Jan Jij ook gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! En je mag jezelf heus op de borst kloppen. Tot nu toe allemaal tevreden kopers toch? ;) Dat betekent meestal dat je heel netjes en goed bezig bent.

Het wordt tijd dat jullie een goeie website gaan opzetten met stambomen... haha!

Met de spanning of ze wit of zwart wordt: La Sorpresa? (verrassing) :+

Melek Natasja, kun je niet gewoon een PB sturen naar Denise? Moeten we hier gaan meegenieten van jouw moddergegooi? Liever niet op dit forum, want dit forum is daar gegarandeerd niet van gediend. Van iets beschuldigd worden is nooit leuk natuurlijk, maar dit vind ik niet kunnen. Hier wisselen we voornamelijk ervaringen uit en van het één is het ander gekomen. En voor ruinen uit Spanje worden we al langer gewaarschuwd. Een Spanjaard ruint zijn paard niet zo maar. }:0

Elise Haha, ja, mijn instructeur denkt daar ietsje anders over en sindsdien ben ik maar genuanceerd. ;) Als Sam zo iets aanbiedt, neem ik dat met 2 handen aan, maar ik denk dan dat het fantastisch gaat, maar ja, zien doe ik het niet natuurlijk. :+ volgens mij liet hij zijn achterbeen wel staan. En zodra er iemand kijkt, doet ie het meestal niet meer. Je wil niet weten hoe vaak me dat overkomt! Het mooiste loopt ie als er niemand kijkt. :P Ik ben het met je eens dat je moet profiteren van wat ze je aanbieden, maar als zo'n oefening lukt, lukken de L oefeningen meestal ook wel. Sam is ook heel sterk in overgangen en Piafferen doet ie alleen als ie zich te pletter is geschrokken en ik kan hem nog net op tijd tegenhouden. :P Wel heel mooi om te zien overigens dan. Daar was de instructeur dan weer lyrisch over.

Ik vind springen ook geweldig leuk, maar ja, ik doe het gewoon te weinig om er echt gevoel voor te hebben. En Z? Nee, dat vind ik te hoog! Maar ik heb eens per ongeluk 1.20 hoog gesprongen met mijn vorige paard. 8-)

SUCCES BIJ DE KEURING!

Nadina Die neus zo lang maken kunnen ze dus allemaal! Haha. Sam is een Kimberly x Sultan. Een echte WPN'er dus.
Da's minder een gebroken griffelbeen! Hoe heeft ze dat klaargespeeld?
Fijn idd dat mensen eerlijk zijn en zo iets terugbrengen! Zou ik ook zeker doen en het zelf ook erg waarderen. Wees er nu toch maar zuinig op.
Aarle-Rixtel ligt vlakbij Helmond toch? Daar komt onze Prince uit de buurt vandaan. Wij zitten zelf bij Zaltbommel in de buurt. Vanaf ons is het nog 50 minuutjes rijden. Dus als je in de buurt bent, kom je maar voor een bakkie.

Denise van Heike Ow dát was het! Haha, ja, als Sam iets niet kent... Hij is ook als de dood voor mensen die plat op de grond van het zonnetje gaan genieten als hij moet werken en hij vindt gefilmd en gefotografeerd worden ook heel eng... Wat een mauwert is het toch hè? Haha.

Mooi dat de begrafenis is de stijl van oma was. En hopelijk is er niet te veel erfenis meer te verdelen. Daar heb ik de nodige ruzies al meegemaakt.
Proficiat met je ouders... Maar leg eens uit? Was jij er bij op hun huwelijk? Hier was er eerst een huwelijk en toen pas kindjes... (Heel traditioneel... :o )

Sanne Klinkt als iets wat helemaal bij je past! marketing enzo. Bij BMC hebben ze nu een vacature, kun je vast kijken hoe ze het bij de hoefslag enzo doen? Maar voor jezelf is ideaal! Fijn dat je al zo goed weet wat je wil gaan doen. Ik zat toen nog met een hoed vol twijfels. ..
Springen vind ik wel leuk hoor, maar ik ben altijd huiverig dat Sam op het laatste moment toch maar er langs heen schiet. Hier moet mijn vertrouwen nog groeien.. :Y)

En diploma-uitreikingen duren altijd lang hoor. Dat is de laatste kans voor de 'bovenmeester' om nog wat te kunnen zeggen, zonder dat ze hem in de reden vallen en ze klappen nog ook! ;)

Ilona Sam heeft een fobie voor fototoestellen en filmcamera's. Zodra er één in het vizier komt, begint ie te stuiteren haha! En het ligt echt aan Sam, want bij Marjolein deed ie het nog een graad erger! Zet daar Frank ook nog achter en het plaatje is compleet. Zonder gekheid. Frank heeft geen tijd (of geen zin) om foto's te maken en verder weet ik zo niemand die er wel tijd voor wil maken. Ik heb het Frank al een paar keer gevraagd. Voor Foto's moet je Frank aansporen. :P Al weer een reden om Sam thuis te willen hebben! Ik ben er nog niet uit hoe ik iemand zo gek krijg om dat te gaan doen. Dus ik zou zeggen: Kom een keer kijken. ;) Ik kan natuurlijk nog eens zeggen tegen Frank dat er op vrijdag en zaterdag geen hond is op de pension en dat ie dan een grotere bak tot zijn beschikking heeft... Kan ie daarna even wat kiekjes van mij maken!

Chawwa Bij onze kinderen was dat ook het geval, maar bij onze beesten niet. Onze honden kregen allemaal na een week of 6 hun naam pas. Die 'vertellen' ze je zelf. Idefix heet ook zo vanwege mijn passie voor Asterix, maar ze is ook een echte idee fix! Geen Jack die op haar lijkt! Rakker heet zo, omdat ze dat al deed als jong hondje. Het is een echte Rakker. Beau omdat we haar meteen heel mooi vonden. Dus haha, ja, voor alles is wat te zeggen ;) Prince maakt zijn naam ook al waar en Des ja, Des, wanhoop... hmmm :+ zijn naam heeft hier voor zat hilariteit gezorgd.

Shanna Wij kunnen je zeggen: Wat je bij Jan en Lisenka op de foto ziet, is what you get... hihi. En dit forum staat bomvol foto's van Baldomero. Hij heeft veel fans...

Malin Ja 50 cm durf ik nog wel! haha! Sam zou het zeker fantastisch vinden.
En wat heerlijk dat je op zo'n toplocatie zit met je paardje. Je kunt nu de steun wel gebruiken. Fijn dat die er dan ook blijkt te zijn! Hopelijk zit je er snel weer op om het effect van andere ijzers uit te proberen...

Regine Ik ken je nog niet, maar: Wouw netjes! Waar fjordjes ook al goed in zijn. Dat willen we ook met onze Dartmoor en volgens ons moet Despi dit ook kunnen... Knap gedaan hoor.

Ik ben ook ooit eens wezen kijken in Barneveld bij zo iets. Geweldig om te zien! Heb ik nog een paard (halfbroer van mijn vroegere merrie) vast mogen houden voor IJsbrand Chardon! Als 17-jarige kon mijn dag toen helemaal niet meer stuk!

Benthe Wat ga je doen met die tinkers? anders kan ik mijn ouwelui nog inlichten? Die zijn voorzitter van het stamboek... (Oeps Irisch Cob...) En wanneer is je openingsfeest? Gefeliciteerd!
En ik hoop dat je nu de fokker van Irma idd hebt leren kennen!

Saida Geeft niks hoor! Ik ben ook een mooi weer ruiter. Ik beschik nu gelukkig ook nog over een binnenbakje, dus ik blijf altijd droog. :D

Madelief Ik bedoel maar zo, dat Michael Jackson nu vreselijk wordt opgehemeld, maar er zijn er meer met allure. En idd is Madonna nu ook een aanfluiting. Daarom is het mss maar beter dat we dat bij Michael nooit zullen weten? De herinnering zal altijd mooi en respectvol blijven. En verder was ie ook maar een mens met fouten enzo. Hij was wel heel goed in zijn vak. ;) Maar dat ben ik ook hoor! Alleen is dat geen zingen.

En buitenrijden is hier wel te doen,maar niet met dit weer. De Drunense Duinen zijn hier een halfuur met de trailer rijden vandaan en dat is nu heel behelpen met een vliegenplaag. Maar Rhenen moeten we ook nog proberen en dat is ook een half uur rijden. In onze omgeving hebben we de Rampert en Lieskampen. Daar heeft Frank nog niet aan gedacht. ;) Dat is niet zo heel groot, maar om de galop te oefenen, groot zat! Wij vinden de bossen alleen leuker en Rampert/ Lieskampen zijn toch anders. Meer visvijvers enzo.

Last van je rug? Wat scheelt er aan? Beterschap en dat al het geregel maar snel effect heeft!

Chawwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 16:25

foto plaatsen lukt nog niet, ik probeer een andere keer wel weer, nu geen tijd meer
helaas nog even wachten op Soajo's voorstelrondje...

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 16:36

Hallo allemaal!
Wat een gezellig topic en wat een mooie paarden hebben jullie allemaal zeg :) Mag ik ook meedoen? Ik zal mezelf even voorstellen: Martine, 24 jaar oud en ik woon in Tunesie. Ik woon hier met mijn verloofde en drie honden. Ook heb ik twee paarden: Flavio, berberhengst, 4 jaar, en Darius, een berberhengstje van 1 jaar en 3 maanden. Hier een paar foto's:
Ik met Darius:
Afbeelding

En Flavio:
Afbeelding

http://farm3.static.flickr.com/2495/370 ... c7.jpg?v=0
http://farm4.static.flickr.com/3265/370 ... cd.jpg?v=0
http://farm3.static.flickr.com/2570/370 ... 47.jpg?v=0
http://farm3.static.flickr.com/2527/370 ... 99.jpg?v=0
http://farm4.static.flickr.com/3432/370 ... 72.jpg?v=0

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 16:41

Welkom hier Martine!
Wouw wat een mooie paardjes en wat een mooie omgeving.. ooit he.. ooit ga ik ook weg hier uit nederland!

Sorry dames voor het verder niet reageren... ik ben echt zo verdrietig.. vandaag is de hond van mijn vriendin ingeslapen.. lieve lieve Sammie... niet zomaar een hond.. nee hij was echt half mens.. zo wijs.. zo lief.. zo'n steun.. en nu is hij er gewoon niet meer..
Gister de diagnose gesteld en dat was zo slecht dat we heb vandaag al hebben moeten laten gaan.. gadverdamme ik ben er gewoon ziek van ...

Afbeelding

Sam in een gekke bui verkleed als Harry Potter..
Afbeelding

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 16:45

Kelly: sterkte!

Martine: welkom

eline: beterschap met je rug! En hoe was het met E-digit.

chawwa: welkom!

wanda: Fijne vakantie, waar ga je heen?!

saida: van je geloof af gestapt zoveel je aan het longeren bent afgelope weken ;)
het zal je maar gebeuren. Trailer controleer ik altijd, zeker nadat ik een keer mn cap op de zijkant had laten liggen, wonderbaarijk heeft hij het een kilometer volgehouden en werden we daarna geseind.
Niks mis met mooi weer toch ;) Ik laat me ook niet voor mn lol nat regenen

angela: 6 weken al! Wat gaat dat snel zeg. Al iets nieuws op het oog?

anouk: Mark is allang uit :P hij is wel bijna jarig...mss een string opsturen als kado?
Na de veluwe had ik ook het gevoel dat shannon en ik hechter geworden waren, heerlijk is dat! Wie weet toch wat vaker springen?!

benthe: wanneer is de party?!

Madelief: Dat wordt weekje buikspieren trainen en zonder zadel rijden ;)
Gezellig zo wachten! Zijn we met hetzelfde bezig ;)

Ik was al zo blij met mn nieuwe pasfoto...had mn moeder nog de leuke opmerking 'zet er een nummer onder en het is net een gevangenisfoto'. Haal ik vandaag mn nieuwe rijbewijs op en het is niet te geloven, maar je geboortejaar staat nu onder de foto. Mn moeder had het niet meer van het lachen toen ik thuis kwam...Crimineel M.A.M.F Baaijens nr 1988

Pff tot net heel de tijd op stal de straat in de gaten zitten houden. Vandaag worden de merries gebracht *\o/* maarja vanaf 10 uur zat ik al op te letten dus was nu wel een beetje gaar. Ben maar naar huis gegaan en Jenny zou bellen als ze er zijn.

Lang leven de binnenbak! Vandaag eerst lekker op shaggy gereden, waarschijnlijk laatste keer in de bak ;( van het weekend wil ik nog een keer met hem naar het bos en als het goed is gaat hij maandag met esther mee.
Daarna shannon ook nog gedaan en maar is balkjes gedraafd tijdens het rijden (ik zag het bij je staan saida en vond het ook wel weer is tijd) En eindelijk snapte ze het principe...ik doe het niet vaak en eerst sufte ze erover maar nu ging ze echt mooie passen maken :D
Laatst bijgewerkt door Michelle_88 op 10-07-09 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 16:46

Tjemig, ik probeer hier af en toe ook nog wat bij te lezen, maar het lijkt haast onmogelijk! Ik zie nu veel nieuwe namen erbij, zowel bekende als onbekende. Welkom aan iedere nieuweling in ieder geval! Ik lees gelukkig dat meer mensen erg veel moeite hebben om het bij te houden laat staan dan ook nog wat te posten ;)

Lisenka en Jan: van harte gefeliciteerd met jullie heerlijke merrieveulentje!! Zijn dan nu eindelijk de slapeloze nachten weer voorbij voor dit jaar? :+

Cyrina moet nog eventjes doorwaken lees ik, en ook van Sanne weet ik dat zij Vaidosa al scherp in de gaten houdt :D
Het is altijd zo'n spannende (leuke) tijd wanneer er veulentjes in aantocht zijn!
Hier wachten wij ook nog op één veulentje. Gloriosa is werkelijk topzwaar (er zit vast een megagroot Don-kind in :+ ) Ben heel benieuwd, werd al een beetje ongerust omdat ze zo'n enorme buik heeft, maar gelukkig beweegt er nog van alles van binnen, dus we wachten 'rustig' verder af... :z

En 3 weken geleden heeft zij er een kleinzoon bijgekregen :D
Die is nu ook al in ongedurige afwachting van zijn speelkameraadje. In de tussentijd probeert hij zijn moeder en oma maar uit te dagen voor stoei- en racepartijen. Het lukt 'm nog niet om ze werkelijk mee te laten doen 8-)

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 16:49

Hey Kelly-taco, dank je! Ja het is hier zeker mooi, de rust en de ruimte zijn heerlijk.
Wat zielig van de hond van je vriendin :( veel sterkte ermee, het was een prachtig beestje!