geen idee of we aan kerst doen dit jaar.Heb me maar af gemeld gaat niet lukken om nog te werken dus ga ik morgen middag werken
vind het heel banketstaaf voor m'n ploeg ze zijn nu met z'n 3en echt zwaar
maar aan mij hebben ze nu toch niks.Neem zo ff een bad en dan ga ik maar weer slapen.
@Nouvel: helemaal mee eens. Ik werk ook veel met stelling en buiging en de bijrijder nog meer! (is fisio) ik laat m'n paard nu goed laag over d'r rug lopen. Ze vond het namelijk heel moeilijk om haar rug te gebruiken. Ruggebruik is nu al veel beter.
ik zou ook wel naar Apassionnata willen maar helaas heb niet van de ouders, weet iemand hoe duur die kaartjes zijn? . Heb van me pa vandaag wel een klomp van chocola gekregen met iets erin
weet ook niet eens of mijn paard al die dingen wel accepteert
Leuke cadeau's gekregen, een roze rijbroek voor mijn show outfit, een zweep (de vorige heeft Jauke kapot gemaakt
) dvd van the horse Wishper, abbonement op een paarden tijdschrift naar keuze en een beautypakket, ben dus helemaal blij! Maar het hoogtepunt was eigenlijk wel het cadeautje voor onze hond Baruti! Ik heb het gedicht voor hem voor gelezen, maar het uitpakken heeft 'ie helemaal zelf gedaan! Echt het papier eraf scheuren en dan aan de kant gooien, hij snapte de bedoeling precies! Hij heeft een set nieuwe tennisballen gekregen en heeft de hele avond super tevreden op 1 liggen kauwen, die is nu dus ook stuk en de vuilnisbak in 
tuurlijk,ik ben altijd braaf...heel braaf zelfs
hahaha!