Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, zo'n goede douche doet vaak al wonderen daarna. Zinzi_jewel schreef:Traumeelgel op de stijve plaats in masseren hielp hier altijd goed .
Mijn cam moet ook ge-ent worden . Maar is momenteel wat snotterig. Beetje huiverig om nu te enten eigenlijk
Elisa2 schreef:Voor mij niet, uiteraard wel ervaring met jonge paarden die het spannend vinden maar dat gaat eigenlijk met rust en geduld altijd wel goed. Is ze wel gereden?
Basisentingen op orde hebben is wel belangrijk, Havanna was ook niet geent maar dat heb ik na de wenperiode gelijk geregeld. Inderdaad vooral die tetanus is een hele belangrijke.
FB als dat nu ook niet werkt..ik haal eigenlijk altijd sputolysin, daar heb ik eigenlijk de beste ervaringen mee. Misschien heb je er wat aan.
hopelijk knapt hij snel op! Elisa2 schreef:Voor mij niet, uiteraard wel ervaring met jonge paarden die het spannend vinden maar dat gaat eigenlijk met rust en geduld altijd wel goed. Is ze wel gereden?
Basisentingen op orde hebben is wel belangrijk, Havanna was ook niet geent maar dat heb ik na de wenperiode gelijk geregeld. Inderdaad vooral die tetanus is een hele belangrijke.
FB als dat nu ook niet werkt..ik haal eigenlijk altijd sputolysin, daar heb ik eigenlijk de beste ervaringen mee. Misschien heb je er wat aan.
ook weer een flinke tegenslag voor Fuego …
Tweede proef verdiend lagere punten gekregen, 186,5. Alsnog prima punten en ben dik tevreden over vandaag

Wat een mooi debuut, gefeliciteerd! Jullie zien er ook prachtig uit samen.
en de DA wil niet alle goedjes gebruiken op Fuego dus hij gaat even kijken wat voor hem het minst schadelijk zal zijn.
Op een of andere manier zijn de veulens altijd mega aanhankelijk naar Fuego ondanks hij ze heel streng behandeld en goed opvoed altijd hahaha!

klinkt als een supergoed debuut! Knap duo zijn jullie ook
. Hij keek er wel naar maar met een klein beetje been en stelling is hij weer helemaal op mij geconcentreerd. Mijn instructrice kijkt echt haar ogen uit (en ik ook). Gisteren weer een super les gehad. Hij snapt alles echt zo snel, waar ik soms nog aan het klooien ben met de hulpen neemt hij mij mee tijdens de oefening. Regelmatig hoor ik mijn instructrice zeggen: ‘JAAA GOED ZOO!!’ En dan denk ik, gelukkig dat Nero het wel snapt
Gelijk doorzitten maar serieuzer gaan oefenen!
Gaaf dier!
Heel herkenbaar dat laatste stukje wel