van jouw knapperd!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
van jouw knapperd!
Wat een gaaf dier is dat zeg! Ik weet nog dat ik een foto van hem zag op facebook. Ik noem Casti wel eens een trooper, maar de Kolonel is pas écht een trooper!
heb de surfende boyfriend wel aan het paardrijden gekregen trouwens
zal eens een foto opsnorren!
En ik denk dat de Kolonel zich prima houdt 24/7 buiten! Hij is ten slotte een trooper!
Heb je daar ook nog een rijbak tot je beschikking?
Hoe groot is Lara? Mooi type vind ik haar.
Ik ben er achter gekomen dat mijn vitaminekorrel (Marstall Force) wat te heftig voor haar was. Van de ene kant raar want er zit juist geen energie in een vitaminekorrel. Maar ik las hier op Bokt dat het wel vaker voorkomt. Ik was met die vitaminekorrel gestart op de nieuwe stal. Vandaar dat ik eerst ook dacht dat het aan de verandering van stal lag. Maar toen ik stopte met de korrel was de schrikachtigheid echt meer dan de helft minder! Op de een of andere manier kon ze de korrel dan toch lastig verwerken of zo. Vind het nog lastig te verklaren, maar het verschil was duidelijk merkbaar. Geef nu een paar handjes ponybrok met een klein beetje Vitalbix (ook vitaminekorrel, maar ik geef er veel minder van dan de eigenlijk benodigde hoeveelheid). En mijn Kiara doet weer normaal!! Ze is nu ook weer beter op gewicht dan in de zomer. Van het gras wordt ze echt dik! Die suikers zullen denk ik ook niet helpen voor haar rust.
zelfde gebeurde ervoor een keer met de oude musli die ik wilde opvoeren. Nu alleen nog maar vitalbix brokjes voor meneer haha. EmEm schreef:Ik zit in Noord-Brabant. Kiara staat op een stal in Bakel, tussen Gemert en Helmond.
Jullie zijn altijd welkom hier voor een rit! Prachtig bos hier!
Haha, en Kiara heeft geen deken op! Ze blijft inderdaad vrij dun in haar vacht en met rijden heb ik dan ook helemaal geen last van haar wintervacht. Met fris weer raakt ze met het werk ook niet snel bezweet. Ik vind het heerlijk om niet te hoeven klooien met dekens! Hoewel ik voorheen met mijn KWPN-er echt een dekenfreak was haha.
Raar toch met die vitaminekorrel/koek! Freibergers zijn daar niet voor gemaakt blijkbaar. Fijn toch dat we dat ontdekt hebben! Je zou echt gaan denken dat het aan het paard ligt als je niet verder gaat denken. Hoeveel van de Vitalbix geef jij?
Ziezo_X schreef:En ik denk dat de Kolonel zich prima houdt 24/7 buiten! Hij is ten slotte een trooper!Heb je daar ook nog een rijbak tot je beschikking?
En ik ook.
Ben wel benieuwd hoe hij omgaat met de verandering, 'hangt' wel bovengemiddeld aan de kudde vind ik. Maar goed, we gaan het meemaken.
). Citaat:Zwitserland is van nature arm aan jodium; jodium is nodig voor goed functioneren schildklier. Bij lage jodium gehaltes zie je vaak angstig en afstandelijk gedrag. Jodium speelt een rol bij het leggen van neuronale verbindingen. Zeewier, Keltisch zeezout zijn rijk aan jodium.
Gelukkig met mij erop en niet met mijn moeder. We gaan daar nu mee aan t werk en dan komt ook dat vast helemaal goed.

En toevallig deze oktober ook. Dus ik sla weer over.
Maar toch lief blijven, hard gaan maar toch te remmen zijn. Lief.
super veel zin in!
het is altijd super gezellig. Bovendien draagt het hebben van een Freiberger bij aan genoeg klik en gespreksstof
wij zijn in elk geval weer van de partij. We gaan idd weer naar de cantharel en dus heerlijk rijden op de Veluwe! Je kunt ook alleen een ritje mee rijden hoor het is niet verplicht om er het hele weekend te zijn. Des te meer zielen des te meer Freiberger vreugd
HeidiHeros schreef:Dat hele weekend met 'vreemden' weg valt mee hoorhet is altijd super gezellig. Bovendien draagt het hebben van een Freiberger bij aan genoeg klik en gespreksstof
wij zijn in elk geval weer van de partij. We gaan idd weer naar de cantharel en dus heerlijk rijden op de Veluwe! Je kunt ook alleen een ritje mee rijden hoor het is niet verplicht om er het hele weekend te zijn. Des te meer zielen des te meer Freiberger vreugd
maar zoals gezegd vind ik rijden in een groep niet zo leuk en dan zeker niet met 'vreemden'.
Zeker geen kritiek hoor maar als nieuw lid dat niet van groepsritten houdt geeft de vereniging niet zo veel meerwaarde. Vandaar dat ik mijn hersenspinsels deel.