Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EmEm schreef:Ik zit in Noord-Brabant. Kiara staat op een stal in Bakel, tussen Gemert en Helmond.
Jullie zijn altijd welkom hier voor een rit! Prachtig bos hier!
Haha, en Kiara heeft geen deken op! Ze blijft inderdaad vrij dun in haar vacht en met rijden heb ik dan ook helemaal geen last van haar wintervacht. Met fris weer raakt ze met het werk ook niet snel bezweet. Ik vind het heerlijk om niet te hoeven klooien met dekens! Hoewel ik voorheen met mijn KWPN-er echt een dekenfreak was haha.
Raar toch met die vitaminekorrel/koek! Freibergers zijn daar niet voor gemaakt blijkbaar. Fijn toch dat we dat ontdekt hebben! Je zou echt gaan denken dat het aan het paard ligt als je niet verder gaat denken. Hoeveel van de Vitalbix geef jij?
Ziezo_X schreef:En ik denk dat de Kolonel zich prima houdt 24/7 buiten! Hij is ten slotte een trooper!Heb je daar ook nog een rijbak tot je beschikking?
Citaat:Zwitserland is van nature arm aan jodium; jodium is nodig voor goed functioneren schildklier. Bij lage jodium gehaltes zie je vaak angstig en afstandelijk gedrag. Jodium speelt een rol bij het leggen van neuronale verbindingen. Zeewier, Keltisch zeezout zijn rijk aan jodium.
HeidiHeros schreef:Dat hele weekend met 'vreemden' weg valt mee hoorhet is altijd super gezellig. Bovendien draagt het hebben van een Freiberger bij aan genoeg klik en gespreksstof
wij zijn in elk geval weer van de partij. We gaan idd weer naar de cantharel en dus heerlijk rijden op de Veluwe! Je kunt ook alleen een ritje mee rijden hoor het is niet verplicht om er het hele weekend te zijn. Des te meer zielen des te meer Freiberger vreugd