Onley ook weer foto's maken van jouw kleine he?! PinkPrincess: Heel gaaf ja, echt leuk! Flipje ziet er zo inderdaad ontzettend uitnodigend uit Het Tunesie front lijkt me altijd nog bezienswaardig... Alle andere mooierds kon ik even niet terug zien tijdens het schrijven van dit berichtje Maar ik zie altijd leuke langs komen!
Knoesje
Geplaatst: 06-10-11 18:10
Mijn Barokke paardje ook maar eens in dit topic. Caruso, 4-jarige palomino Cruzado (halfbloed Lusitano, kwart PRE, kwart Arabier) Hij is net beleerd ohz.
laulau85
Geplaatst: 06-10-11 20:29
Leuk dier knoesje!!
PP leuke foto!
En alweer twee van Hinc!
furioso
Geplaatst: 06-10-11 20:43
Furioso nog een keertje Ik vind Hincapie echt geweldig mooi
Jaa die groeien precies hard Er komt zo precies nog een laag manen dat erover groeit en dan zal hij een vollere manenbos hebben Nu is het wat dunnetjes vind ik
Op die eerste foto lijkt het een dikke bos manen maar waarschijnlijk is het ook omdat hij zijn hoofd buigt ^^ Bij Furioso is dat ook zo als hij nageefelijk loopt lijkt hij zoveel meer manen te hebben
Alik
Geplaatst: 06-10-11 21:03
Ha al die paarden met die geweldige manen Wauw hoor!
Wederom WAUW en wat zijn zijn manen toch mooi vol!!
furioso
Geplaatst: 06-10-11 21:19
Doe je eigenlijk iets speciaals aan die zijn manen of is het vanzelf ? Hij is echt prachtig !
panchosil
Geplaatst: 06-10-11 21:26
Ik doe niets in zijn manen heb ze vorige week gewassen na 2 jaar voor de rest zitten ze in de vlecht om de 3 weken haal ik ze eruit ik borstel ze flink zodat alle dode haren eruit zijn en vlecht ze weer in. Ik doe er niets in van sprays of zo heel af en toe cowboy magic als er echt een flinke klit in zit. Niet te veel poespas aan die manen en niet te veel rotzooi er in en niet te veel wassen dan komt het helemaal goed! Dan zie je het resultaat van Pancho's zijn manen en ze zijn behoorlijk dik. Dat is wat ik doe met zijn manen
Die heeft echt wel een volle bos manen Bij Furioso doe ik ze soms in een vlecht maar meestal los (zitten wel af en toe in de knoop) maar ga ze meer in vlechten laten zitten denk ik da is veel handiger
1975chantal
Geplaatst: 06-10-11 21:29
Zoooo wat zijn er weer een hoop mooie nieuwe foto's bij gekomen zeg... wauw... Ik kan het natuurlijk niet laten om nog even een foto van mijn eigen liefie te plaatsen
laulau85
Geplaatst: 06-10-11 21:30
Ik heb ze inderdaad ook altijd in de vlecht maar ik doe ze iedere week opnieuw..