Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

leuke foto's, zal ook even in je topic kijken! Oh hij laadt m niet hier nu
zal t zo nog wel even proberen anders. 
hij ziet er goed uit en die kus foto 
cloris schreef:Hij is wel heul barok geworden Gab
dat krijg je als baasje te weinig tijd heeft om vaak te rijden/longeren en de stapmolen ook nog stuk is....en op het land krijgt ie ook niet echt veel beweging want dan staat ie alleen met zn kop aan de grond
borderjay schreef:cloris schreef:Hij is wel heul barok geworden Gab
dat krijg je als baasje te weinig tijd heeft om vaak te rijden/longeren en de stapmolen ook nog stuk is....en op het land krijgt ie ook niet echt veel beweging want dan staat ie alleen met zn kop aan de grond
![]()
ik hoop dat als mn werktijden weer beetje normaal zijn en ik mn gangetje weer gevonden heb weer wat meer met hem aan het werk te kunnen
PI is ook lekker rond hoor

zasread schreef:Branka: Gaaf, loopt Tsjillert nu ook voor de wagen. Is het nog steeds zo'n prachtpaard om te zien? En hoe is het met Peet?
borderjay schreef:cloris schreef:Hij is wel heul barok geworden Gab
![]()
ik hoop dat als mn werktijden weer beetje normaal zijn en ik mn gangetje weer gevonden heb weer wat meer met hem aan het werk te kunnen

Komt helemaal goed met Iggie. Straks lekker je topic kijken
.
. 

zo'n klein meisje op zo'n groot paard!